HS Event set Not playable

DJ Thera @ Qapital 2013

This set was only ever posted as a download that no longer exists. It was on zippyshare.com.

Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Ik was nog alleen met een maat over, het is maar goed dat we zijn gebleven!
Met afstand de dikste set vd avond, zelden zo'n zoiets vets meegemaakt en met dat geluid! :love:
Grote hulde voor Pieter! :worship:

Edit: nieuwe D&R :love:
Last edited by D-tone on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
THERA. :worship: Wat een ongekende eindkoning is deze man!
M-bition wrote:Haha wat een ontiegelijke poepset! Snap wel dat Q dit als laatst neer zet..
Je kan hier inderdaad beter de avond mee openen, dan kan iedereen na driekwartier weer naar huis door toedoen van lichamelijke vermoeidheid. :P
Last edited by BuzzLightyear on , edited 3 times in total.
I
Hardtraxxer
70 posts member since 2010
last seen Feb 2014
Pieter is een god! Afsluiten met Butterfly VIP,een van de beste hardcore platen ever! Rest van de set liegt er ook niet om,wat een geweld.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Heeerlijk! :worship: Sloopvergunning remix, zieke shit! :love:
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
M-bition wrote:Ah sorry was ff vergeten dat dit Hardtraxx is! Hier mag geen commentaar gegeven worden op alles wat van Theracords is..
Noem je dat commentaar dan?

Ff lekker normaal doen ;)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Thera(cords) binnen zeer korte tijd m'n favoriete producer(label) geworden. Goed om te zien dat hij zich totaal niet heeft ingehouden :clap: zullen wel veel mensen van geschrokken zijn hahaha
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Gaaf setje :D
Beetje lullig dat ie maar 3 kwartier mocht indeed.

Haha die sloopvergunning remix, lomp
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
hahaha sloopvergunning, wat ge-ni-aal die tekst :worship:
Last edited by Rickzel on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Ik had serieus bij Done With My Stash het gevoel alsof de zooi alsnog compleet in elkaar zou sodemieteren xd godverdikkeme _O_
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 28 days ago
4 is Excision ft. Messinian - X Rated (Geck-o Bootleg Phrantic Edit)
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Heulemaal gek. :worship: :worship:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Rickzel wrote:Thera(cords) binnen zeer korte tijd m'n favoriete producer(label) geworden. Goed om te zien dat hij zich totaal niet heeft ingehouden :clap: zullen wel veel mensen van geschrokken zijn hahaha
Gelijk heb je. In de trein terug alleen maar mensen horen klagen dat Thera niet vet was. Wat bezield deze mensen? Ik heb zwaar genoten! Soundwaves door de Ziggo was on-ge-kend :loving:
Hardtraxx Crew
30643 posts member since 2010
online now
Wat moet dit gaaf geweest zijn zeg :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Eerste paar tracks had ik niet zoveel mee, maar vanaf The Sexual Thrill was het erg dik! Mooi dat hij die ook weer eens draaide :D
N
Volgens mij is dit gewoon een vrij standaard lijstje voor thera. Desalniettemin wel vet, maar dit was toch wel de verwachting?
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Wat een takkeherrie :x
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 11 days ago
stefaneke wrote:Ik snap aan de ene kant ook wel dat DJ Thera maar drie kwartier mag draaien in het Ziggo Dome, 10 minuten langer en het hele zooitje flikkert in elkaar
Ruubiie wrote:Ik had serieus bij Done With My Stash het gevoel alsof de zooi alsnog compleet in elkaar zou sodemieteren xd godverdikkeme _O_
93Wesley93 (uit Qapital topic) wrote:Al met al heeft de locatie, het magistrale geluid, en vooral de geweldige afsluiting van Thera heel veel goed gemaakt. Bij sommige tracks in z'n set dacht ik echt even dat dat het dak naar beneden kwam, man man wat een heerlijk geweld. :D
Is het Ziggodome zo slecht gebouwd dan? :huh:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
XtD wrote:
M-bition wrote:Ah sorry was ff vergeten dat dit Hardtraxx is! Hier mag geen commentaar gegeven worden op alles wat van Theracords is..

Ik zie anders hetzelfde commentaar bij bijvoorbeeld Frontliner, mag het daar wel dan? Net zo min.

Leuk om een keer te horen, maar met flink wat platen kon ik niet zo veel. Assquake, Soundwaves, Sexual Thrill, X-Rated waren erg tof, gelachen om Sloopvergunning. De rest is niet echt iets waarvoor im warm zou lopen. Prima als afsluiter though.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Khadber wrote:
XtD wrote:
M-bition wrote:Ah sorry was ff vergeten dat dit Hardtraxx is! Hier mag geen commentaar gegeven worden op alles wat van Theraclowns is..

Ik zie anders hetzelfde commentaar bij bijvoorbeeld Frontliner, mag het daar wel dan? Net zo min.
Zeg ik dat dan? Ik hoef volgens mij geen politieagentje te gaan spelen, hoewel ik ook een reactie in dat topic heb gemeld, die is ondertussen ook al verwijderd volgens mij.

Uiteraard valt er dan nog een discussie aan te gaan dat er hier wordt gezeken op een muziekstijl terwijl het bij Frontliner gaat om (naar de mening van die mensen) schaamteloze zelfreclame en het niet kunnen houden aan een concept, maar dat is weer heel iets anders.

Een boel artiesten uitmaken voor clowns is wel iets anders als de mening geven dat je het niet normaal vindt wat een artiest doet.
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Sexual Thrill is toch gewoon de originele versie?
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Nazale wrote:Volgens mij is dit gewoon een vrij standaard lijstje voor thera. Desalniettemin wel vet, maar dit was toch wel de verwachting?
Wat verwacht je dan? Een lijst die half gevuld is met oude / onbekende tracks op een feest als dit? Logisch dat je jezelf en je label goed wilt promoten als je op een Q feest staat + voor maar 45 min.

Ik heb hier echt zwaar van genoten. Alleen maar lompe platen gewoon. :worship: Ben er nu vrijwel zeker van dat de kicks van Soundwaves de hardste kicks in een hardstyle nummer ooit zijn, bi-zar.
Hardtraxx Veteran
3800 posts member since 2011
last seen May 2022
Superdikke set zoals we van Thera gewend zijn. Heerlijk! :thumbsup:
En Butterfly VIP is altijd +1. ^^
N
Nando wrote:
Nazale wrote:Volgens mij is dit gewoon een vrij standaard lijstje voor thera. Desalniettemin wel vet, maar dit was toch wel de verwachting?
Wat verwacht je dan? Een lijst die half gevuld is met oude / onbekende tracks op een feest als dit? Logisch dat je jezelf en je label goed wilt promoten als je op een Q feest staat + voor maar 45 min.
Dat zeg ik toch ook niet :p Ik vind de reacties alleen wat overdreven. Zo heel spannend is het ook weer niet.
M
Hardtraxxer
495 posts member since 2009
last seen Apr 2022
Duruz wrote:14. Ophidian - Butterfly VIP
:love: :worship:
D
Hardtraxxer
377 posts member since 2012
last seen Feb 2016
Wat ik heb ik genoten hier :drool:
Echt stuk voor stuk pareltjes en soms ging t zo hard dat ik stilstaand kon genieten :P
Kon niet geloven hoe hard soundwaves ging :D
En jaa hoe hij daar weer stond te draaien en los stond te gaan was weer geweldig :thumbsup:
Echt 1 grote hulde en respect voor pieter :worship:

Active topics in Livesets

Moderators

• wootum wootum Hardtraxx Crew · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 30 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 15 hours ago