benieuwd naar HQ. Kicks klinken wel lekker zwaar hier (weet niet of het zo is)
Ik hoor ook veel mechanische geluiden
Ik vind het origineel ook heel dik, maar The Machine heeft er echt iets vets mee gedaan. Ben net als jou ook tegen bootlegs etc, maar deze is echt nicewrote:Ik hou er niet van als artiesten dit soort tracks gaan remixen/bootleggen, en het gebeurt tegenwoordig veeeel te veel. Maarja, misschien kan The Machine er nog een originele draai aan geven. Origineel vind ik nice
Was te verwachten sinds hij hem dan ook gedraaid had in zijn set enige tijd geleden.wrote:Leuk dat The Machine m gedraaid heeft, maar t is toch echt:
Excision - X-rated (Geck-o Bootleg)
Klopt, in een setje van thé magic show als ik me niet vergis. Daar ken ik het nummer ook van en vond het origineel lekker klinken. Ben benieuwd naar dezewrote:Was te verwachten sinds hij hem dan ook gedraaid had in zijn set enige tijd geleden.wrote:Leuk dat The Machine m gedraaid heeft, maar t is toch echt:
Excision - X-rated (Geck-o Bootleg)![]()
Sowieso is het een bazentrack.
Idd jawrote:Vette Bootleg. Kicks doen me denken aan Rotten From The Inside, en dat is altijd goed.
Als je Thrillogy bedoeld, The Machine heeft hem. Hij draaide hem ook op XXL. Hopelijk draait hij hem duswrote:Die kickhopelijk draait iemand deze op HT