Inderdaad, als hier elke maand wat raw promo's inzitten is deze vele male interessanterwrote:Prima tegenhanger van HWS
Listen onSoundCloud
Tracklist · 17 tracks
- 01Intro
- 02Chain Reactions - The Record BreakingChain Reaction - The Record Breaking on Tracks
- 03The Anarchist - We ConnectThe Anarchist - Try And Stop Us / We Connect (SCANTRAXX 113) on Tracks
- 04Ran-D - Dimensions (Big Bang version)Ran-D - Dimensions (Reverze Anthem) on Tracks
- 05Noisecontrollers - Trick or TreatNoisecontrollers - Trick or Treat on Tracks
- 06Zatox & Villain - ActionZatox ft. MC Villain - Action on Tracks
- 07Zany & Frequencerz - QuakersZany & Frequencerz - Quakers on Tracks
- 08Digital Punk - Burn (B-Front Remix)Digital Punk - Burn (B-Front Remix) on Tracks
- 09Artic - We Get RawArtic - We Get Raw (A2REC046) on Tracks
- 10Ran-D & Adaro - Struggle for Excistence (Crypsis Remix)Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (Crypsis Remix) on Tracks
- 11B-Front & Frequencerz - DelusionV/A - Black 2010 (IDTCM2010005) on Tracks
- 12Digital Punk & Crypsis - RadiantCrypsis & Digital Punk - Radiant on Tracks
- 13Gunz for Hire - The MassacreGunz For Hire - Massacre on Tracks
- 14Adaro & Digital Punk - Natural Born KillersAdaro & Digital Punk - Natural Born Killers on Tracks
- 15Crypsis - TrappedCrypsis - Cryptology (Album) [MiM] on Tracks
- 16Digital Punk - OblivionDigital Punk - Oblivion on Tracks
- 17E-Force - CrucifixE-Force - Crucifix on Tracks
Hij quote HardstyleForEvah, niet jouwrote:Omdat ik mijn mening geef typ ik maar wat raak en wat ik typ is in jouw ogen 'onzin'? Best open-minded zegwrote:blijkt wel weer dat het vaak voorkomt dat mensen zomaar wat raak typen, en niet eens kijken voordat ze hun onzin op het internet plompen...
Een aantal plaatjes zijn zeker lekker maar ook veel vind ik standaard en heb ik al vaak gehoord
Ik stel het zeer op prijs dat toch nog iemand mij hier verdedigtwrote:Hij quote HardstyleForEvah, niet jouwrote:Omdat ik mijn mening geef typ ik maar wat raak en wat ik typ is in jouw ogen 'onzin'? Best open-minded zegwrote:blijkt wel weer dat het vaak voorkomt dat mensen zomaar wat raak typen, en niet eens kijken voordat ze hun onzin op het internet plompen...
Een aantal plaatjes zijn zeker lekker maar ook veel vind ik standaard en heb ik al vaak gehoord
Mag wel iets meer variatie in. De oudste plaat komt uit eind oktober volgens mij.
N
Dat, en ik hoef niet bij iedere plaat een af en aankondiging. Erg vervelend - zeker met zijn steenkolenengels. Erg irritante podcast helaas. Hij houdt echt bij geen enkele overgang, die overigens niet boeiend zijn, zijn klep dicht. Zonde.
Al zijn 11/12/13 wel leuke platen.
Al zijn 11/12/13 wel leuke platen.
Op zich wel een lekkere lijst!
En tsja, tegenhanger van HWS? Nee, denk het niet. HWS heeft denk ik een wat andere doelgroep.
S
Artist
1805 posts member since 2010
last seen Oct 2025
wat dus ... ook bedoeld wordt?wrote:Op zich wel een lekkere lijst!En tsja, tegenhanger van HWS? Nee, denk het niet. HWS heeft denk ik een wat andere doelgroep.
A
Tracklist was precies wat ik verwacht had maar desalniettemin erg fijn. Ik was na 3x Hard With Style al afgehaakt dus de aankondiging van deze podcast was een fijne verrassing
Wat me wel opvalt: DP heeft deze hele eerste episode volgestouwd met dé 'raw' nummers van 2013 zo ongeveer. Vraag me af hoe hij dat vol wil gaan houden
Wat me wel opvalt: DP heeft deze hele eerste episode volgestouwd met dé 'raw' nummers van 2013 zo ongeveer. Vraag me af hoe hij dat vol wil gaan houden
Het is met deze podcast dan ook de bedoeling nieuwe tracks te laten horen.. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je oude tracks in de eerste episode buitenwegen laat.wrote:Mag wel iets meer variatie in. De oudste plaat komt uit eind oktober volgens mij.
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Vind hem heerlijk!!
+ 1, maar er zitten wel een paar gave nummers in. Delusionwrote:Mag wel iets meer variatie in. De oudste plaat komt uit eind oktober volgens mij.
Ondanks dat mag hij toch best wel een stuk of twee "oldies" uit te kast halen voor een beetje variatiewrote:Het is met deze podcast dan ook de bedoeling nieuwe tracks te laten horen.. Dan lijkt het me niet meer dan logisch dat je oude tracks in de eerste episode buitenwegen laat.wrote:Mag wel iets meer variatie in. De oudste plaat komt uit eind oktober volgens mij.