Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 19 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Artic - We Get Raw (A2REC046)

Label
A2 Records
Catalogue number
A2REC046
T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
Artic - We Get Raw (A2REC046)

Label: A2 Records
WEB release: 03-04-2013

Tracks:
01. Artic - We Get Raw

Samples:
View on YouTube

Bron:
http://www.hardstyle-releases.com/artic-a2rec046
J
Duurd dus nog eventjes, wel typisch dat deze plaat al vrij snel komt en dan weer tot zoiets April moet wachten op Sorrow/Resistance etc. :sleep:
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
last seen 4 hours ago
JEFSKIII wrote:Duurd dus nog eventjes, wel typisch dat deze plaat al vrij snel komt en dan weer tot zoiets April moet wachten op Sorrow/Resistance etc. :sleep:
Denk dat ze(G4H) gewoon met een soort van album komen, willen het ze nog echt goed maken kwa releasen en de fans zelf natuurlijk. :)
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
JEFSKIII wrote:Duurd dus nog eventjes, wel typisch dat deze plaat al vrij snel komt en dan weer tot zoiets April moet wachten op Sorrow/Resistance etc. :sleep:
Duurt*

Volgens mij zijn die platen nog steeds niet af gemaakt, dus ligt echt niet aan A2R dat ze niet gereleased worden, maar toch echt aan de artiesten zelf.
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Is hier al een preview van? Ik meen deze gehoord te hebben afgelopen zaterdag en klonk zwaar vet :woot:
Hardtraxxer
206 posts member since 2009
last seen Jun 2020
SkiggyRapz18 wrote:Is hier al een preview van? Ik meen deze gehoord te hebben afgelopen zaterdag en klonk zwaar vet :woot:
Preview komt waarschijnlijk vanavond,

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
wildenberg wrote:
SkiggyRapz18 wrote:Is hier al een preview van? Ik meen deze gehoord te hebben afgelopen zaterdag en klonk zwaar vet :woot:
Preview komt waarschijnlijk vanavond,

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Ik hoop zo dat het dat nummer is, anders moet ik weer verder zoeken :P
J
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2010
last seen May 2013
wootum wrote:
Duurt*

Volgens mij zijn die platen nog steeds niet af gemaakt, dus ligt echt niet aan A2R dat ze niet gereleased worden, maar toch echt aan de artiesten zelf.
RT
Y
Hardtraxxer
73 posts member since 2010
last seen Oct 2014
er komen even geen releases meer van g4h voor de simpele reden dat als iedereen de tracks al heeft ze allemaal beu gehoord raken en dan is niemand zo spectaculair om naar een set van g4h uit te kijken!
daarom gaan ze nog even wachten met de tracks te releasen!
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Y-axis wrote:er komen even geen releases meer van g4h voor de simpele reden dat als iedereen de tracks al heeft ze allemaal beu gehoord raken en dan is niemand zo spectaculair om naar een set van g4h uit te kijken!
Ran-D heeft laatst gezegd dat ze binnenkort de G4H tracks gaan releasen, te beginnen met de oudere tracks. Hij heeft geen namen gezegd, maar denk aan bijv. Sorrow etc.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Nou die preview laat wel op zich wachten zeg :cry:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
SkiggyRapz18 wrote:Nou die preview laat wel op zich wachten zeg :cry:
Vanmiddag rond 15:00 uur.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Artic @ Facebook
Due to some technical difficulties it is not possible to upload the official preview of my upcoming release "We Get Raw" today...

You can hear an exclusive preview this Friday the 8th of March at 19:00 CET on the first episode of the new monthly " Digital Punk - Unleashed, powered by A2Records" podcast on Scantraxx Recordz radio!!

Right after the show, I will upload the official HQ "We Get Raw" preview on my FaceBook and YouTube channel!!
Dan maar wachten tot vrijdag helaas :(
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Ik snap niet wat er nou weer voor technische problemen kunnen zijn. Het filmpje is niet moeilijk te maken, de track is af en moet enkel in elkaar geknalt worden en nog uploaden. Zou wel een marketings-truc zijn.
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
iMark wrote:Ik snap niet wat er nou weer voor technische problemen kunnen zijn. Het filmpje is niet moeilijk te maken, de track is af en moet enkel in elkaar geknalt worden en nog uploaden. Zou wel een marketings-truc zijn.
Misschien wil Digital Punk wel de exclusiviteit voor zijn nieuwe radioshow :thumbsup:
B
Hardtraxxer
728 posts member since 2011
last seen Apr 2021
patrickjeb wrote:
Y-axis wrote:er komen even geen releases meer van g4h voor de simpele reden dat als iedereen de tracks al heeft ze allemaal beu gehoord raken en dan is niemand zo spectaculair om naar een set van g4h uit te kijken!
Ran-D heeft laatst gezegd dat ze binnenkort de G4H tracks gaan releasen, te beginnen met de oudere tracks. Hij heeft geen namen gezegd, maar denk aan bijv. Sorrow etc.
Ran-D heeft ook 3 jaar geleden gezegd dat fanatics gereleased zou worden :P ze willen die Gunz for hire tracks gewoon exclusief voor de live act houden ;)
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
View on YouTube
N
Hardtraxxer
91 posts member since 2012
last seen Oct 2015
Wow, vet nummer ze!
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Om te janken.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Elexz wrote:Om te janken.
:yawn:

Jammer van de anti, vind de melodie best lekker. De anti vind ik niet zo krachtig.
Hardtraxx Addict
1129 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Doe mij maar fusion of sound :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Broken Balance wrote:
Elexz wrote:Om te janken.
:yawn:

Jammer van de anti, vind de melodie best lekker. De anti vind ik niet zo krachtig.
Ik was net aan het typen dat de anti minder was en de melodie toch zeker wel te doen was toen zag ik jouw comment ^^ Precies hoe ik het wou zeggen idd.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Heb geen moeite met de anti, wel met de kicks. Jammer.
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Inderdaad net als zijn plaat 'In the Night'. Had ook een fijne melodie en een mindere anti. Desalniettemin een redelijk fijne plaat!
Hardtraxx Elite
last seen Oct 2019
Wat een dikke plaat :love: heerlijk die felle sceetches bij de anti :loving: