Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
Vind er op dit moment niet veel aan, zal 'm misschien paar keer moeten luisteren! 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Lekkere plaat, had ook zo een G4H track kunnen zijn
-
J
Haha gadverdamme! 
Mwoaahhh. Ik had hier heel veel van verwacht maar dit valt toch wel een beetje tegen tot nu toe
Hopen dat ie in goede kwaliteit goed te pruimen is.
wrote:Mwoaahhh. Ik had hier heel veel van verwacht maar dit valt toch wel een beetje tegen tot nu toe![]()
Lijkt idd wel veel op een G4H track, maar vind hem prima klinken!
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Erg vette plaat! 
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Lekker plaatje, moet er nog even aan wennen . Je hoort wel meer een Adaro stijltje, vooral door de typische Adaro screeches.
Had er juist weinig van verwacht na Everyday, maar hij is iig beter dan die. Ben er nog niet helemaal weg van, maar hij kan er voor nu mee door 
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Vind hem erg lekker klinken 
Leuk nummertje. Niet geweldig, maar verder gewoon prima 
mee eens! Hij is wel beter dan Everydaywrote:Leuk nummertje. Niet geweldig, maar verder gewoon prima
Het eerste wat me opvalt: 'stoere' kutvocals.
De climax vindk ook maar redelijk saai. Misschien eens wat meerdere keren luisteren, want nu doet deze track mij nog niets
De climax vindk ook maar redelijk saai. Misschien eens wat meerdere keren luisteren, want nu doet deze track mij nog niets
-
SHardtraxxer
- 612 posts member since 2011
- last seen Oct 2017
vind die synth in de climax best veel lijken op die van spectral
voor de rest vind ik het wel een redelijk plaatje
Ik moest ook gelijk aan Spectral denken ja!wrote:vind die synth in de climax best veel lijken op die van spectral
redelijke plaat. vind de vocals niet eens irritant, niet echt benadrukkend op de voorgrond, zoals een ran-d plaat. oppervlakkige climax, maar niet storend slecht oid.
hier nog een, wel een erg gave climax! Rest van de track vind ik niet zo veel aan, vocals vind ik ook nogal overdreven allemaalwrote:Ik moest ook gelijk aan Spectral denken ja!wrote:vind die synth in de climax best veel lijken op die van spectral
-
RHardtraxx Newbie
- 29 posts member since 2011
- last seen Sep 2015
wel een leuk nummertje maar van dit duo had ik wel wat meer verwacht 
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Erg lekker hoor!
Climax is typisch Adaro en die moet ik altijd een flink aantal keren horen voordat ik hem ga waarderen (of niet). Nu doet ie me ook nog niet heel veel, maar dat kan dus nog komen.
Vet! Lekkere screeches, drive, vocals. Goede combinatie die twee. 
Heerlijke nummertje weer! Top sfeertje zit er in deze plaat 
Dark Knight Rises in break +1 'Stoere' vocals hadden niet gehoeven, halen de plaat flink oplaag.