HS Show

Digital Punk - Unleashed #20

Show
Unleashed #20
Listen onSoundCloud
Hardtraxx Addict
1819 posts member since 2010
tomac wrote:Jij bent echt stoer man :thumbup:
Dat was precies de insteek die ik had met die post. Ik ben blij dat iemand dat inziet. Altijd fijn om je eigen bikkelheid bevestigd te zien.
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Meph0 wrote:
tomac wrote:Jij bent echt stoer man :thumbup:
Dat was precies de insteek die ik had met die post. Ik ben blij dat iemand dat inziet. Altijd fijn om je eigen bikkelheid bevestigd te zien.
:aww:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 21 hours ago
tomac wrote:
Meph0 wrote:Wat een bagger. Vorige maand ook al zo'n waardeloze lijst en dit keer weer.

Lijkt wel alsof we de tweede hardstyle dark ages ingaan, net als 2006-2007. Hard Driver album, Minus Militia album, Zatox album, stuk voor stuk generieke bagger. Try-hard stoerdoenerij hardstyle. Saaie troep.

Tracks als Seven en Street Movement zijn leuk, maar zelfs Adaro's nieuwe platen zijn waardeloos... En dan aan de andere kant heb je die melancholische Wasted Penguinz achtige shit. Heb je ook niets aan.

Gelukkig is de scene diverser dan in 2006, waardoor er in het midden wat aardige hardstyle overblijft, maar toch jammer dat driekwart van de artiesten wegvalt door duistere stoerdoenerij of heppiepeppie crap te produceren.
Jij bent echt stoer man :thumbup:
wat een belachelijk domme opmerking weer :/ als je er niet tegen kan dat iemand een andere mening heeft dan jij zit je echt op het verkeerde forum. Hij kraakt wat af maar noemt wel precies op wat hij niet vet vind en waarom, zo'n nietszeggende toevoeging van jou heb je ook helemaal niks aan. niveau'tje basisschool dit.

Active topics in Livesets

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago