Last edited by Calmdowner on 17 Jul 2014 17:02, edited 3 times in total.
geloof niet dat een Zatox remix beter gaat worden, maargoed we zullen zien.
Vooral die kicks klinken veelbelovend... Ahum, ahumwrote:klinkt tot nu toe best leuk
Bringing the Funk was een prima remix!wrote:Laatste goede remix van Zatox was Master & Slave en die komt uit 2009. Daarna alleen maar poepremixes uitgekomen. En aangezien ik Satana een hele dikke plaat vind heb ik hier eigenlijk 0,0 vertrouwen in.
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens. Naar mijn mening gewoon het origineel met die over-used Zatox dongs. Daarnaast heeft hij er nog eens wat heerlijke pitchkicks ingedonderd. Ook werd die plaat gemiddeld 3x op een avond gedraaid voor 1 of 2 jaar lang. Kots, kots en kots dus. *Zet het origineel weer op*wrote:Bringing the Funk was een prima remix!wrote:Laatste goede remix van Zatox was Master & Slave en die komt uit 2009. Daarna alleen maar poepremixes uitgekomen. En aangezien ik Satana een hele dikke plaat vind heb ik hier eigenlijk 0,0 vertrouwen in.
Die kicks in de 2e climax zijn live de dikste kicks die ik ooit gehoord hebt... en thuis vind ik ze ook megawrote:Had m slechter verwacht, maar dit voegt dus echt totaal niets toe aan het origineel. Die extra screech er doorheen is eerder irritant dan leuk en zoals verwacht weer de standaard Zatox dongetjes.
Oh wacht, die kicks in de 2e climax![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat een grap, die klinken al afschuwelijk slecht in LQ, laat staan HQ
Je bent de enige.wrote:Bringing the Funk was een prima remix!wrote:Laatste goede remix van Zatox was Master & Slave en die komt uit 2009. Daarna alleen maar poepremixes uitgekomen. En aangezien ik Satana een hele dikke plaat vind heb ik hier eigenlijk 0,0 vertrouwen in.