HS Event set

Adaro @ Qlimax 2012

Listen onSoundCloud
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Ik werd gek toen ik die A-A-A-A-A-A-H hoorde van Mistress _O_ Ook echt niemand in mijn directe omgeving had die track eerder gehoord, haha. Dagjesmensen!
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Geweldig! Baas van de avond! (L) Echt heerlijk dat hij Attention erop gooide, heerlijk! En natuurlijk de plaat van s&i... Wat een baas! Publiek deed ook heerlijk mee.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
hoppie wrote:Komt die attention versie met die vocal ooit nog eens uit of hoe zit dat? Wel een fijne 10 platen zeg poeh!! MISTRESS (L) NATURAL BORN KILLERS :yay:
Ik heb die wel voor je. Als je hem wil hebben moet je maar een PM sturen (voor de mods, dit is een edit die vrij weggegeven werd, ik ben in de veronderstelling dat ik die naar hem mag PM'en??)
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 22 hours ago
Daveytl wrote:
hoppie wrote:Komt die attention versie met die vocal ooit nog eens uit of hoe zit dat? Wel een fijne 10 platen zeg poeh!! MISTRESS (L) NATURAL BORN KILLERS :yay:
Ik heb die wel voor je. Als je hem wil hebben moet je maar een PM sturen (voor de mods, dit is een edit die vrij weggegeven werd, ik ben in de veronderstelling dat ik die naar hem mag PM'en??)
Ow, stuur maar mij dan ook ff. :P
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Kepro wrote:
Daveytl wrote:
Ow, stuur maar mij dan ook ff. :P
x2, zag hem toen staan inderdaad, maar toen was de link al verwijderd helaas.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Was op verzoek van Frequencerz.
Hardtraxxer
729 posts member since 2011
last seen Mar 2017
Satana, Mastercalss en met name MISTRESS! :love:
Wat een held dat die draait zeg! :worship:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Was extreem genieten toen ik mistress hoorde :woot:
Hardtraxx Elite
2055 posts member since 2011
last seen Apr 2015
amai amai
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Jezus wat een vette lijst. Nooit verwacht dat ie dit op Qlimax zou draaien. Adaro :worship:
S
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2012
last seen Nov 2013
hier nog filmpje:
Adaro: E-force&frequencerz - Attention
View on YouTube
Last edited by skagenaar on , edited 1 time in total.
Hardtraxxer
91 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Whaha briljant dat je voor dat de kick erinkomt bij masterclass amai, amai hoort. Een belg die in aanraking komt met Raw Hardstyle. Hij wist niet wat hij meemaakte
Hardtraxx Elite
2715 posts member since 2008
last seen 8 hours ago
Jammer dat Adaro maar een half uur kreeg, want wat een held is deze man toch!
Geweldige plaatkeuze en mixwerk!
Openen met Lost in the Mist was echt geweldig en vervolgens ook nog eens Satana!!!
Onverwacht, maar fantastisch!!
H
2 posts member since 2012
last seen Jan 2013
Nooit van m gedacht dat ie bij Qlimax zou draaien, TOP! :)
Niewe tracks van m klinkt ook lekker.. Adaro & Digital Punk - Natural born killers :loving:
A
Hardtraxx Music???
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen Sep 2026
Almighty wrote:Hardtraxx Music???
Iesch nieuwe Label, jwt.
G
8 posts member since 2012
last seen Nov 2012
Wat een gruwelijke set net zoals b-front.

Natural born killers en masterclass 2 gruwelijke tracks.
Hardtraxx Veteran
4056 posts member since 2009
last seen Nov 2018
Zaparaz wrote:Whaha briljant dat je voor dat de kick erinkomt bij masterclass amai, amai hoort. Een belg die in aanraking komt met Raw Hardstyle. Hij wist niet wat hij meemaakte
lekker veralgemene :thumbdown:
Hardtraxx Addict
1832 posts member since 2012
last seen Jun 2025
nielstil wrote:
Zaparaz wrote:Whaha briljant dat je voor dat de kick erinkomt bij masterclass amai, amai hoort. Een belg die in aanraking komt met Raw Hardstyle. Hij wist niet wat hij meemaakte
lekker veralgemene :thumbdown:
Idd, maar hij heeft wel een punt dat hier in België ze raw-hardstyle zo goed als niet kennen. Ze zijn er wel de kenners, maar ze zijn dun gezaaid, spijtig genoeg :).
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Toch blij dat ik dan hier gezaaid ben, hopelijk kan ik hier ook verder bloeien. :thumbup:
Y
Hardtraxxer
69 posts member since 2012
last seen May 2015
spijtig dat bolivia en kings of the underground steeds weerkeren, heerlijke vette nummers maar je blijft ze maar overal horen de laatste maanden :) verder echt lekkere set :thumbsup: attention (L) mistress (L)
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Leuke lijst, zou alleen Mistress als afsluiter gebruikt hebben... Toch zeker niet voor The Fake Shit remix xd
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 29 days ago
:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:

Active topics in Livesets

Active topics

Moderators