Ik werd gek toen ik die A-A-A-A-A-A-H hoorde van Mistress _O_ Ook echt niemand in mijn directe omgeving had die track eerder gehoord, haha. Dagjesmensen!
Listen onSoundCloud
Tracklist · 10 tracks
- 01Adaro - The Haunter of the Dark (Edit)Adaro - The Haunter of the Dark on Tracks
- 02Crypsis - Lost in the mistCrypsis - Cryptology (Album) [MiM] on Tracks
- 03Gunz for hire - BoliviaGunz for Hire - Bolivia on Tracks
- 04Solutio & The I's - MistressSolutio & The I's - Mistress on Tracks
- 05Artic - Fuck the fake shit (Adaro Remix)Artic - Fuck the Fake Shit (Adaro Remix) on Tracks
- 06Frequencerz & E-Force - AttentionE-Force & Frequencerz - Attention on Tracks
- 07Adaro & Digital Punk - Natural born killersAdaro & Digital Punk - Natural Born Killers on Tracks
- 08E-Force & Luna - MasterclassLuna & E-Force - Masterclass (Bass Acadamy Anthem) on Tracks
- 09Acti & Jajox - SatanaActi & Jajox - Satana on Tracks
- 10Gunz for hire - Kings of the undergroundGunz For Hire - Kings Of The Underground on Tracks
Geweldig! Baas van de avond!
Echt heerlijk dat hij Attention erop gooide, heerlijk! En natuurlijk de plaat van s&i... Wat een baas! Publiek deed ook heerlijk mee.
Ik heb die wel voor je. Als je hem wil hebben moet je maar een PM sturen (voor de mods, dit is een edit die vrij weggegeven werd, ik ben in de veronderstelling dat ik die naar hem mag PM'en??)wrote:Komt die attention versie met die vocal ooit nog eens uit of hoe zit dat? Wel een fijne 10 platen zeg poeh!! MISTRESSNATURAL BORN KILLERS
Ow, stuur maar mij dan ook ff.wrote:Ik heb die wel voor je. Als je hem wil hebben moet je maar een PM sturen (voor de mods, dit is een edit die vrij weggegeven werd, ik ben in de veronderstelling dat ik die naar hem mag PM'en??)wrote:Komt die attention versie met die vocal ooit nog eens uit of hoe zit dat? Wel een fijne 10 platen zeg poeh!! MISTRESSNATURAL BORN KILLERS
x2, zag hem toen staan inderdaad, maar toen was de link al verwijderd helaas.wrote:Ow, stuur maar mij dan ook ff.wrote:Ik heb die wel voor je. Als je hem wil hebben moet je maar een PM sturen (voor de mods, dit is een edit die vrij weggegeven werd, ik ben in de veronderstelling dat ik die naar hem mag PM'en??)wrote:Komt die attention versie met die vocal ooit nog eens uit of hoe zit dat? Wel een fijne 10 platen zeg poeh!! MISTRESSNATURAL BORN KILLERS
Satana, Mastercalss en met name MISTRESS!
Wat een held dat die draait zeg!
Wat een held dat die draait zeg!
Was extreem genieten toen ik mistress hoorde 
Jezus wat een vette lijst. Nooit verwacht dat ie dit op Qlimax zou draaien. Adaro 
S
Hardtraxx Newbie
18 posts member since 2012
last seen Nov 2013
Last edited by skagenaar on , edited 1 time in total.
Whaha briljant dat je voor dat de kick erinkomt bij masterclass amai, amai hoort. Een belg die in aanraking komt met Raw Hardstyle. Hij wist niet wat hij meemaakte
Jammer dat Adaro maar een half uur kreeg, want wat een held is deze man toch!
Geweldige plaatkeuze en mixwerk!
Openen met Lost in the Mist was echt geweldig en vervolgens ook nog eens Satana!!!
Onverwacht, maar fantastisch!!
Geweldige plaatkeuze en mixwerk!
Openen met Lost in the Mist was echt geweldig en vervolgens ook nog eens Satana!!!
Onverwacht, maar fantastisch!!
H
2 posts member since 2012
last seen Jan 2013
Nooit van m gedacht dat ie bij Qlimax zou draaien, TOP!
Niewe tracks van m klinkt ook lekker.. Adaro & Digital Punk - Natural born killers
Niewe tracks van m klinkt ook lekker.. Adaro & Digital Punk - Natural born killers
A
Hardtraxx Music???
Iesch nieuwe Label, jwt.wrote:Hardtraxx Music???
G
8 posts member since 2012
last seen Nov 2012
Wat een gruwelijke set net zoals b-front.
Natural born killers en masterclass 2 gruwelijke tracks.
Natural born killers en masterclass 2 gruwelijke tracks.
lekker veralgemenewrote:Whaha briljant dat je voor dat de kick erinkomt bij masterclass amai, amai hoort. Een belg die in aanraking komt met Raw Hardstyle. Hij wist niet wat hij meemaakte
Idd, maar hij heeft wel een punt dat hier in België ze raw-hardstyle zo goed als niet kennen. Ze zijn er wel de kenners, maar ze zijn dun gezaaid, spijtig genoegwrote:lekker veralgemenewrote:Whaha briljant dat je voor dat de kick erinkomt bij masterclass amai, amai hoort. Een belg die in aanraking komt met Raw Hardstyle. Hij wist niet wat hij meemaakte
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Toch blij dat ik dan hier gezaaid ben, hopelijk kan ik hier ook verder bloeien. 
Y
Hardtraxxer
69 posts member since 2012
last seen May 2015
spijtig dat bolivia en kings of the underground steeds weerkeren, heerlijke vette nummers maar je blijft ze maar overal horen de laatste maanden
verder echt lekkere set
attention
mistress 
Leuke lijst, zou alleen Mistress als afsluiter gebruikt hebben... Toch zeker niet voor The Fake Shit remix