Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran

fuu deze set al 4 x geluisterd vandaag :cry: :cry: wat baal ik hier ontzettend van dat ik er niet bij was!!! Heady you legend!!! :worship: :worship: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 11:07 
 
Hardtraxx Veteran

Het was legendarisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mede door Headhunterz naar hardstyle gaan luisteren, zeker wel een van me favoriete artiesten (op sommige huidige producties na), maar wat was deze set genieten :worship:

Zoveel tracks die ik een keer live wou horen van hem, echt gaaf :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 13:48 
 
Hardtraxxer

Erg naar het feest zelf en Headhunterz uitgekeken en aan m'n verwachtingen is ook zeker voldaan! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 22:24 
 
Hardtraxxer

fanic schreef:
De meeste setjes nu wel geluisterd maar dit... By far de beste set van de avond voor wat mij betreft.

Er is gewoon iets wat er om die gast heen hangt dat hem maakt zoals hij is.
Het lijkt net of alles altijd gewoon een beetje op z'n plaats valt, de muziekkeuzes in het algemeen maar ook in setjes als deze, het karakter/passie, zijn toegewijde visie, intenties en bedoelingen... Het is echt een bijzonder artiest. Zo ken ik er niet veel. Magoed You hate him or you love him.. kijk dat bedoel ik nou.. zelfs de titels... :P

Ik volg hem (al jaren) sinds qlimax 2006 (met proppie haha) en nog altijd op de voet al moet ik ook enorm wennen aan de nieuwe kant die hij opgaat.
Deze set brengt me even weer terug naar de tijd van Qlimax 2008/Qlimax 2009/Q-base 2009... waar ik gelukkig getuige van mocht zijn en ik altijd vol lof over hem sprak.

De toespraak die hij op het end houdt is misschien overbodig, maar zegt wel iets over de manier waarop hij omgaat met de veranderingen die op het moment plaats vinden en hoe hij ook meevoelt en struggled met de verbazing (en wellicht ontevredenheid) van de fans die hem hebben opgeleefd voor de muziek die hij in deze set laat horen. Onderliggende gedachte voor hem hierin moet haast wel zijn: 'laat iedereen in zijn waarde alsjeblieft'.

Iig een geweldige set dit. :thumbup:


Mooie woorden :worship:. ik denk er precies zo het zelfde over ;)

De tijd zal het weten welke wegen heady zal uitgaan. Hopelijk zal ik een soortgelijke ervaring zoals op XQ Legends nog kunnen meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 15:05 
 
Hardtraxxer

Fucking klote ** mc die zijn mond niet dicht kan houden, jezus man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Schaamteloze bump :P .

Vandaag maar weer eens opgezet, wat een geweldige set blijft dit toch :loving:!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Thnx voor de bump, hierdoor ook weer even van genoten ^^

Gaafste feest wat ik ooit heb meegemaakt :loving: (zijn er niet extreem veel maar dat doet er niet toe :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2015 09:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja wat een legendarische set! :worship:

Toen ik de stream luisterde kon ik wel janken dat ik er niet bij was. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft iemand deze nog? (Graag de liveset van q-dance)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2016 22:02 
 
Hardtraxx Addict

van lsdb: https://www.mixcloud.com/EDMliveset/hea ... -04102014/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 12:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koen schreef:
Heeft iemand deze nog? (Graag de liveset van q-dance)


Ik heb m nog op mn telefoon staan. zal m straks uploaden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mrt 2016 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Koen schreef:
Heeft iemand deze nog? (Graag de liveset van q-dance)


Ik heb m nog op mn telefoon staan. zal m straks uploaden :thumbup:


Dat zou heel mooi zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 10:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Koen schreef:
brianfct65 schreef:
Koen schreef:
Heeft iemand deze nog? (Graag de liveset van q-dance)


Ik heb m nog op mn telefoon staan. zal m straks uploaden :thumbup:


Dat zou heel mooi zijn :thumbsup:


Iets later dan gepland maar hier is ie dan :thumbup:

http://www99.zippyshare.com/v/uvlHiyDv/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weer-ga-loos :loving:
Dit zijn van die momenten die je nooit meer vergeet en door gaat vertellen aan je kleinkinderen. By far beste feest ooit met dit misschien als ultiem hoogtepunt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 13:31 
 
Hardtraxxer

Vind het nog steeds zo kut dat ik dit feest heb gemist.. Dacht toen ik de line up zag dat het een standaard feestje zou worden met huidige hardstyle.. heb me zo hard vergist :( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 17:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Magische avond was dit jaa :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

brianfct65 schreef:
Koen schreef:
brianfct65 schreef:

Ik heb m nog op mn telefoon staan. zal m straks uploaden :thumbup:


Dat zou heel mooi zijn :thumbsup:


Iets later dan gepland maar hier is ie dan :thumbup:

http://www99.zippyshare.com/v/uvlHiyDv/file.html


Ik kan hem niet afspelen?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mrt 2016 20:10 
 
Hardtraxxer

Thanks voor de reupload, wat een set blijft dit :worship:

Koen schreef:
Ik kan hem niet afspelen?


Je moet even de bestandsnaam wijzigen en er .mp3 achter zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2016 10:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijft een hele dikke set inderdaad. Ik luister de setjes van die avond nog regelmatig.

Ik heb bijna alle andere sets uit de Blackbox van die avond ook nog wel. Mocht iemand die willen, laat t maar weten dan zal ik ze uploaden. Alleen die van Luna en die van The Prophet heb ik niet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 12:53 
 
Hardtraxxer

brianfct65 schreef:
Blijft een hele dikke set inderdaad. Ik luister de setjes van die avond nog regelmatig.

Ik heb bijna alle andere sets uit de Blackbox van die avond ook nog wel. Mocht iemand die willen, laat t maar weten dan zal ik ze uploaden. Alleen die van Luna en die van The Prophet heb ik niet. :thumbup:


Zou je in dat geval de setjes van wildstylez, noisecontrollers, d-block & s-te-fan en technoboy ook kunnen uploaden :)? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2016 14:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Digiwave blijft toch 1 van m'n favo's van HHZ, zo ontzettend blij dat ie gedraaid werd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



De rest staan hier ook bij het kanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

niek1991 schreef:
brianfct65 schreef:
Blijft een hele dikke set inderdaad. Ik luister de setjes van die avond nog regelmatig.

Ik heb bijna alle andere sets uit de Blackbox van die avond ook nog wel. Mocht iemand die willen, laat t maar weten dan zal ik ze uploaden. Alleen die van Luna en die van The Prophet heb ik niet. :thumbup:


Zou je in dat geval de setjes van wildstylez, noisecontrollers, d-block & s-te-fan en technoboy ook kunnen uploaden :)? :thumbsup:


DBSTF: http://www25.zippyshare.com/v/hqhLxI61/file.html
HHZ: http://www25.zippyshare.com/v/3mD66cDK/file.html
NC: http://www25.zippyshare.com/v/ThxUDMaS/file.html
TBY: http://www25.zippyshare.com/v/5Omkz9sy/file.html
WS: http://www25.zippyshare.com/v/9zAzY7Co/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2016 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TheJoker schreef:
niek1991 schreef:
brianfct65 schreef:
Blijft een hele dikke set inderdaad. Ik luister de setjes van die avond nog regelmatig.

Ik heb bijna alle andere sets uit de Blackbox van die avond ook nog wel. Mocht iemand die willen, laat t maar weten dan zal ik ze uploaden. Alleen die van Luna en die van The Prophet heb ik niet. :thumbup:


Zou je in dat geval de setjes van wildstylez, noisecontrollers, d-block & s-te-fan en technoboy ook kunnen uploaden :)? :thumbsup:


DBSTF: http://www25.zippyshare.com/v/hqhLxI61/file.html
HHZ: http://www25.zippyshare.com/v/3mD66cDK/file.html
NC: http://www25.zippyshare.com/v/ThxUDMaS/file.html
TBY: http://www25.zippyshare.com/v/5Omkz9sy/file.html
WS: http://www25.zippyshare.com/v/9zAzY7Co/file.html


ah, je was me voor zie ik :thumbup:

echt stuk voor stuk top setjes
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle