Kan wel huilen, jammer genoeg niet kunnen meemaken...
Deze muziek heeft mij in de hardstyle scene gezogen. Hopelijk zal ik dit ooit een keer in mijn leven kunnen meemaken.
TOP SET door alle DJ's!
Was vroeger altijd een Headhunterz fan en deze set laat maar weer eens zien waarom ik dat was.
Wens hem natuurlijk veel geluk met zijn verdere carrière. Jammer genoeg is hij in stijl verandert zoals ik dat niet wil, maar wie ben ik om daar over te oordelen. Die jongen moet zijn ding doen waar hij gelukkig in is en daar support ik hem ook in.
Hopelijk komt er nog een paar setjes in Nederland zoals deze, dat we met zijn allen terug kunnen kijken naar die mooie tijd.
Legends van X-Qlusive, ik dank u allen voor deze mooie setjes en hopelijk kan ik een soortgelijke ooit eens live meemaken!
