Zullen we hier een praatgroep voor oprichten?Fuzzylogic wrote:ik voel je broerAndyAsteroids wrote:Echt waar, nog nooit zoveel frustratie gevoeld als vandaag dat ik dit feest heb gemist. Dat is het perfecte feest voor mij en ik vraag me af of er ooit nog een feest komt waar ik liever heen wil. Ik kan wel janken en mensen in elkaar meppen uit pure frustratie. Nog nooit zoiets gevoeld.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Helemaal Koekkoek 03-10-26 Warm-Up mix by TrixX
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: The Saints: Holy Dreams @ REBiRTH Festival 2026 - Journey Beyond Borders
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
Moderators
Fuzzylogic wrote:ik voel je broerAndyAsteroids wrote:Echt waar, nog nooit zoveel frustratie gevoeld als vandaag dat ik dit feest heb gemist. Dat is het perfecte feest voor mij en ik vraag me af of er ooit nog een feest komt waar ik liever heen wil. Ik kan wel janken en mensen in elkaar meppen uit pure frustratie. Nog nooit zoiets gevoeld.
zo eindelijk
dit mag ik horen
weer eens een dikke bazen set van je gewend zijn 
ja headhunterz dit is hard white style
nou hopen dat ze op deze tour weer terug gaan 
ja headhunterz dit is hard white style
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Deze set
Veelal plaatjes die hardstyle voor mij, en voor velen anderen op de kaart hebben gezet. Puur genot om dit te luisteren. Baal er ook van dat ik hier niet bij ben geweest.. deze man verdient eeuwig respect.
Ik ben overigens wel benieuwd naar wat hij gezegd heeft na afloop van zijn set.
Veelal plaatjes die hardstyle voor mij, en voor velen anderen op de kaart hebben gezet. Puur genot om dit te luisteren. Baal er ook van dat ik hier niet bij ben geweest.. deze man verdient eeuwig respect.
Ik ben overigens wel benieuwd naar wat hij gezegd heeft na afloop van zijn set.
-
KHardtraxx Newbie
- 34 posts member since 2014
- last seen May 2015
Wauw wat een setje
Op dit soort momenten realiseer ik me dat ik te laat geboren ben
Op dit soort momenten realiseer ik me dat ik te laat geboren ben
Super dit.
Ook vet dat ie zo speecht, is duidelijk een emotioneel moment voor hem. Erg veel respect voor hem
Ook vet dat ie zo speecht, is duidelijk een emotioneel moment voor hem. Erg veel respect voor hem
Heb al professionele hulp ingeschakeld om hier middels therapie overheen te komen. Echter lijkt een praatgroep me ook fijn.Richardd wrote:Zullen we hier een praatgroep voor oprichten?Fuzzylogic wrote:ik voel je broerAndyAsteroids wrote:Echt waar, nog nooit zoveel frustratie gevoeld als vandaag dat ik dit feest heb gemist. Dat is het perfecte feest voor mij en ik vraag me af of er ooit nog een feest komt waar ik liever heen wil. Ik kan wel janken en mensen in elkaar meppen uit pure frustratie. Nog nooit zoiets gevoeld.
Mee eens. Vooraf had ik weinig vertrouwen in dit feest, ik dacht serieus dat er veel meer nieuwe platen zouden worden gedraaid, maar nu ik al deze lijstjes zie...dawasiknie wrote:Oh mijn fucking god ik kan nu wel KEI HARD janken dat ik op Qult was...
Maar goed, ik praat het voor mezelf goed door te zeggen dat ik me op Qult ook goed hebt vermaakt... (is wel waar, maar nu ik dit zie...
Goed. Next chapter please
Wat heeft deze man een dikke platen gemaakt
Deze set is trouwens heldig
Deze set is trouwens heldig
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Dit dus! als ik al die setjes zo zie had ik eigenlijk gewoon bij moeten zijnRickzel wrote:kan wel janken dat ik dit feest gemist heb... heady blijft een held
Fluxion wrote:Ik was er gewoon bij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijg kippenvel als ik terug denk aan de hele nacht.Pommer wrote:
-
A
Ik grijp alles aan om over dit verschrikkelijke trauma heen te komen. Waar kan ik me aanmeldenFuzzylogic wrote:Heb al professionele hulp ingeschakeld om hier middels therapie overheen te komen. Echter lijkt een praatgroep me ook fijn.Richardd wrote:Zullen we hier een praatgroep voor oprichten?Fuzzylogic wrote:ik voel je broer
-
PHardtraxx Veteran
- 5056 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Aaaaaaaah wat mooi dit zeg
Headhunterz ft Tatu - Colors (Just Say My Name Vocals Edit)
?
?
-
S
Helaas iets te veel aan de color fx gezeten
-
THardtraxxer
- 178 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Is vanwege de promo's denk ik....stefaneke wrote:Helaas iets te veel aan de color fx gezeten
-
SHardtraxxer
- 60 posts member since 2010
- last seen Sep 2015
Kan wel huilen, jammer genoeg niet kunnen meemaken...
Deze muziek heeft mij in de hardstyle scene gezogen. Hopelijk zal ik dit ooit een keer in mijn leven kunnen meemaken.
TOP SET door alle DJ's!
Was vroeger altijd een Headhunterz fan en deze set laat maar weer eens zien waarom ik dat was.
Wens hem natuurlijk veel geluk met zijn verdere carrière. Jammer genoeg is hij in stijl verandert zoals ik dat niet wil, maar wie ben ik om daar over te oordelen. Die jongen moet zijn ding doen waar hij gelukkig in is en daar support ik hem ook in.
Hopelijk komt er nog een paar setjes in Nederland zoals deze, dat we met zijn allen terug kunnen kijken naar die mooie tijd.
Legends van X-Qlusive, ik dank u allen voor deze mooie setjes en hopelijk kan ik een soortgelijke ooit eens live meemaken!
Deze muziek heeft mij in de hardstyle scene gezogen. Hopelijk zal ik dit ooit een keer in mijn leven kunnen meemaken.
TOP SET door alle DJ's!
Was vroeger altijd een Headhunterz fan en deze set laat maar weer eens zien waarom ik dat was.
Wens hem natuurlijk veel geluk met zijn verdere carrière. Jammer genoeg is hij in stijl verandert zoals ik dat niet wil, maar wie ben ik om daar over te oordelen. Die jongen moet zijn ding doen waar hij gelukkig in is en daar support ik hem ook in.
Hopelijk komt er nog een paar setjes in Nederland zoals deze, dat we met zijn allen terug kunnen kijken naar die mooie tijd.
Legends van X-Qlusive, ik dank u allen voor deze mooie setjes en hopelijk kan ik een soortgelijke ooit eens live meemaken!
Last edited by Speakafreak on 06 Oct 2014 15:27, edited 1 time in total.
-
SHardtraxxer
- last seen Sep 2015
Idem haha, ik heb gisteren niet kunnen slapen met deze gedachte.Richardd wrote:Zullen we hier een praatgroep voor oprichten?Fuzzylogic wrote:ik voel je broerAndyAsteroids wrote:Echt waar, nog nooit zoveel frustratie gevoeld als vandaag dat ik dit feest heb gemist. Dat is het perfecte feest voor mij en ik vraag me af of er ooit nog een feest komt waar ik liever heen wil. Ik kan wel janken en mensen in elkaar meppen uit pure frustratie. Nog nooit zoiets gevoeld.
-
SHardtraxxer
- last seen Sep 2015
I feel you, achter 5 jaar weten we wat ons te wachten staat. (neem aan dat dit niet de laatste xq legends zal worden)AndyAsteroids wrote:Echt waar, nog nooit zoveel frustratie gevoeld als vandaag dat ik dit feest heb gemist. Dat is het perfecte feest voor mij en ik vraag me af of er ooit nog een feest komt waar ik liever heen wil. Ik kan wel janken en mensen in elkaar meppen uit pure frustratie. Nog nooit zoiets gevoeld.
Verder leuke set
[quote="Fluxion"]Ik was er gewoon bij.
Wat een set
Wel dat we geen melodie van Speakafreak te horen kregen.
Wat een set
Wel dat we geen melodie van Speakafreak te horen kregen.
-
JHardtraxxer
- 330 posts member since 2013
- last seen 12 days ago