Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
AndyAsteroids schreef:
Echt waar, nog nooit zoveel frustratie gevoeld als vandaag dat ik dit feest heb gemist. Dat is het perfecte feest voor mij en ik vraag me af of er ooit nog een feest komt waar ik liever heen wil. Ik kan wel janken en mensen in elkaar meppen uit pure frustratie. Nog nooit zoiets gevoeld.

ik voel je broer

Zullen we hier een praatgroep voor oprichten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
AndyAsteroids schreef:
Echt waar, nog nooit zoveel frustratie gevoeld als vandaag dat ik dit feest heb gemist. Dat is het perfecte feest voor mij en ik vraag me af of er ooit nog een feest komt waar ik liever heen wil. Ik kan wel janken en mensen in elkaar meppen uit pure frustratie. Nog nooit zoiets gevoeld.

ik voel je broer

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo eindelijk :thumbsup: dit mag ik horen :loving: weer eens een dikke bazen set van je gewend zijn :love:
ja headhunterz dit is hard white style xd nou hopen dat ze op deze tour weer terug gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 22:02 
 
Hardtraxxer

Deze set :love:

Veelal plaatjes die hardstyle voor mij, en voor velen anderen op de kaart hebben gezet. Puur genot om dit te luisteren. Baal er ook van dat ik hier niet bij ben geweest.. deze man verdient eeuwig respect.

Ik ben overigens wel benieuwd naar wat hij gezegd heeft na afloop van zijn set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 22:34 
 
Hardtraxx Newbie

Wauw wat een setje :loving:
Op dit soort momenten realiseer ik me dat ik te laat geboren ben :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2014 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super dit.
Ook vet dat ie zo speecht, is duidelijk een emotioneel moment voor hem. Erg veel respect voor hem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Fuzzylogic schreef:
AndyAsteroids schreef:
Echt waar, nog nooit zoveel frustratie gevoeld als vandaag dat ik dit feest heb gemist. Dat is het perfecte feest voor mij en ik vraag me af of er ooit nog een feest komt waar ik liever heen wil. Ik kan wel janken en mensen in elkaar meppen uit pure frustratie. Nog nooit zoiets gevoeld.

ik voel je broer

Zullen we hier een praatgroep voor oprichten?

Heb al professionele hulp ingeschakeld om hier middels therapie overheen te komen. Echter lijkt een praatgroep me ook fijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 01:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was er gewoon bij. :clap: :yay: :thumbsup: :woot: :worship: :D





:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 02:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oh mijn fucking god ik kan nu wel KEI HARD janken dat ik op Qult was...

Mee eens. Vooraf had ik weinig vertrouwen in dit feest, ik dacht serieus dat er veel meer nieuwe platen zouden worden gedraaid, maar nu ik al deze lijstjes zie...

Maar goed, ik praat het voor mezelf goed door te zeggen dat ik me op Qult ook goed hebt vermaakt... (is wel waar, maar nu ik dit zie... :cry: )

Goed. Next chapter please :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 05:55 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 09:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat heeft deze man een dikke platen gemaakt :worship:
Deze set is trouwens heldig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 09:28 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
kan wel janken dat ik dit feest gemist heb... heady blijft een held


Dit dus! als ik al die setjes zo zie had ik eigenlijk gewoon bij moeten zijn :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Ik was er gewoon bij. :clap: :yay: :thumbsup: :woot: :worship: :D

Pommer schreef:
:loving:


Krijg kippenvel als ik terug denk aan de hele nacht. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 11:48 
 

Fuzzylogic schreef:
Richardd schreef:
Fuzzylogic schreef:
ik voel je broer

Zullen we hier een praatgroep voor oprichten?

Heb al professionele hulp ingeschakeld om hier middels therapie overheen te komen. Echter lijkt een praatgroep me ook fijn.

Ik grijp alles aan om over dit verschrikkelijke trauma heen te komen. Waar kan ik me aanmelden
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Aaaaaaaah wat mooi dit zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een genot dit :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz ft Tatu - Colors (Just Say My Name Vocals Edit)

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 13:49 
 

Helaas iets te veel aan de color fx gezeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 14:38 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Helaas iets te veel aan de color fx gezeten


Is vanwege de promo's denk ik....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:24 
 
Hardtraxxer

Kan wel huilen, jammer genoeg niet kunnen meemaken...

Deze muziek heeft mij in de hardstyle scene gezogen. Hopelijk zal ik dit ooit een keer in mijn leven kunnen meemaken.
TOP SET door alle DJ's!
Was vroeger altijd een Headhunterz fan en deze set laat maar weer eens zien waarom ik dat was.

Wens hem natuurlijk veel geluk met zijn verdere carrière. Jammer genoeg is hij in stijl verandert zoals ik dat niet wil, maar wie ben ik om daar over te oordelen. Die jongen moet zijn ding doen waar hij gelukkig in is en daar support ik hem ook in.
Hopelijk komt er nog een paar setjes in Nederland zoals deze, dat we met zijn allen terug kunnen kijken naar die mooie tijd.

Legends van X-Qlusive, ik dank u allen voor deze mooie setjes en hopelijk kan ik een soortgelijke ooit eens live meemaken! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:26 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
Fuzzylogic schreef:
AndyAsteroids schreef:
Echt waar, nog nooit zoveel frustratie gevoeld als vandaag dat ik dit feest heb gemist. Dat is het perfecte feest voor mij en ik vraag me af of er ooit nog een feest komt waar ik liever heen wil. Ik kan wel janken en mensen in elkaar meppen uit pure frustratie. Nog nooit zoiets gevoeld.

ik voel je broer

Zullen we hier een praatgroep voor oprichten?

Idem haha, ik heb gisteren niet kunnen slapen met deze gedachte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 15:28 
 
Hardtraxxer

AndyAsteroids schreef:
Echt waar, nog nooit zoveel frustratie gevoeld als vandaag dat ik dit feest heb gemist. Dat is het perfecte feest voor mij en ik vraag me af of er ooit nog een feest komt waar ik liever heen wil. Ik kan wel janken en mensen in elkaar meppen uit pure frustratie. Nog nooit zoiets gevoeld.

Verder leuke set


I feel you, achter 5 jaar weten we wat ons te wachten staat. (neem aan dat dit niet de laatste xq legends zal worden)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 16:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

[quote="Fluxion"]Ik was er gewoon bij. :clap: :yay: :thumbsup: :woot: :worship: :D


Wat een set :love:
Wel dat we geen melodie van Speakafreak te horen kregen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 20:17 
 
Hardtraxxer

:loving:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle