Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Fuzzylogic wrote:
AndyAsteroids wrote:Echt waar, nog nooit zoveel frustratie gevoeld als vandaag dat ik dit feest heb gemist. Dat is het perfecte feest voor mij en ik vraag me af of er ooit nog een feest komt waar ik liever heen wil. Ik kan wel janken en mensen in elkaar meppen uit pure frustratie. Nog nooit zoiets gevoeld.
ik voel je broer
Zullen we hier een praatgroep voor oprichten?
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Fuzzylogic wrote:
AndyAsteroids wrote:Echt waar, nog nooit zoveel frustratie gevoeld als vandaag dat ik dit feest heb gemist. Dat is het perfecte feest voor mij en ik vraag me af of er ooit nog een feest komt waar ik liever heen wil. Ik kan wel janken en mensen in elkaar meppen uit pure frustratie. Nog nooit zoiets gevoeld.
ik voel je broer
:cry:
Hardtraxxer
666 posts member since 2013
last seen Oct 2021
zo eindelijk :thumbsup: dit mag ik horen :loving: weer eens een dikke bazen set van je gewend zijn :love:
ja headhunterz dit is hard white style xd nou hopen dat ze op deze tour weer terug gaan :P
M
Hardtraxxer
852 posts member since 2012
last seen Nov 2018
Deze set :love:

Veelal plaatjes die hardstyle voor mij, en voor velen anderen op de kaart hebben gezet. Puur genot om dit te luisteren. Baal er ook van dat ik hier niet bij ben geweest.. deze man verdient eeuwig respect.

Ik ben overigens wel benieuwd naar wat hij gezegd heeft na afloop van zijn set.
K
Hardtraxx Newbie
34 posts member since 2014
last seen May 2015
Wauw wat een setje :loving:
Op dit soort momenten realiseer ik me dat ik te laat geboren ben :cry:
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 9 days ago
:love:
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Super dit.
Ook vet dat ie zo speecht, is duidelijk een emotioneel moment voor hem. Erg veel respect voor hem :)
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Richardd wrote:
Fuzzylogic wrote:
ik voel je broer
Heb al professionele hulp ingeschakeld om hier middels therapie overheen te komen. Echter lijkt een praatgroep me ook fijn.
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Ik was er gewoon bij. :clap: :yay: :thumbsup: :woot: :worship: :D

:corn:
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
dawasiknie wrote:Oh mijn fucking god ik kan nu wel KEI HARD janken dat ik op Qult was...
Mee eens. Vooraf had ik weinig vertrouwen in dit feest, ik dacht serieus dat er veel meer nieuwe platen zouden worden gedraaid, maar nu ik al deze lijstjes zie...

Maar goed, ik praat het voor mezelf goed door te zeggen dat ik me op Qult ook goed hebt vermaakt... (is wel waar, maar nu ik dit zie... :cry: )

Goed. Next chapter please :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
:loving:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Wat heeft deze man een dikke platen gemaakt :worship:
Deze set is trouwens heldig :D
C
Hardtraxx Addict
1375 posts member since 2011
last seen Aug 2016
Rickzel wrote:kan wel janken dat ik dit feest gemist heb... heady blijft een held
Dit dus! als ik al die setjes zo zie had ik eigenlijk gewoon bij moeten zijn :cry:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Fluxion wrote:Ik was er gewoon bij. :clap: :yay: :thumbsup: :woot: :worship: :D
Pommer wrote::loving:
Krijg kippenvel als ik terug denk aan de hele nacht. :D
A
Fuzzylogic wrote:
Richardd wrote:
Fuzzylogic wrote:ik voel je broer
Heb al professionele hulp ingeschakeld om hier middels therapie overheen te komen. Echter lijkt een praatgroep me ook fijn.
Ik grijp alles aan om over dit verschrikkelijke trauma heen te komen. Waar kan ik me aanmelden
P
Hardtraxx Veteran
5056 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Aaaaaaaah wat mooi dit zeg
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Wat een genot dit :worship:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Headhunterz ft Tatu - Colors (Just Say My Name Vocals Edit)

?
S
Helaas iets te veel aan de color fx gezeten
T
Hardtraxxer
178 posts member since 2010
last seen Sep 2023
stefaneke wrote:Helaas iets te veel aan de color fx gezeten
Is vanwege de promo's denk ik....
S
Hardtraxxer
60 posts member since 2010
last seen Sep 2015
Kan wel huilen, jammer genoeg niet kunnen meemaken...

Deze muziek heeft mij in de hardstyle scene gezogen. Hopelijk zal ik dit ooit een keer in mijn leven kunnen meemaken.
TOP SET door alle DJ's!
Was vroeger altijd een Headhunterz fan en deze set laat maar weer eens zien waarom ik dat was.

Wens hem natuurlijk veel geluk met zijn verdere carrière. Jammer genoeg is hij in stijl verandert zoals ik dat niet wil, maar wie ben ik om daar over te oordelen. Die jongen moet zijn ding doen waar hij gelukkig in is en daar support ik hem ook in.
Hopelijk komt er nog een paar setjes in Nederland zoals deze, dat we met zijn allen terug kunnen kijken naar die mooie tijd.

Legends van X-Qlusive, ik dank u allen voor deze mooie setjes en hopelijk kan ik een soortgelijke ooit eens live meemaken! :worship:
Last edited by Speakafreak on 06 Oct 2014 15:27, edited 1 time in total.
S
Hardtraxxer
last seen Sep 2015
Richardd wrote:
Fuzzylogic wrote:
ik voel je broer
Idem haha, ik heb gisteren niet kunnen slapen met deze gedachte.
S
Hardtraxxer
last seen Sep 2015

Verder leuke set
I feel you, achter 5 jaar weten we wat ons te wachten staat. (neem aan dat dit niet de laatste xq legends zal worden)
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
[quote="Fluxion"]Ik was er gewoon bij. :clap: :yay: :thumbsup: :woot: :worship: :D

Wat een set :love:
Wel dat we geen melodie van Speakafreak te horen kregen.
J
Hardtraxxer
330 posts member since 2013
last seen 12 days ago
:loving: