Wauw.

TiMOTHYb wrote:Heeft per ongeluk z'n IQ ingevuld. Is geen probleem maar wel handig als anderen dat weten.jeffrey2107 wrote:is ondertussen volgens zn profiel we gewoon 36![]()
TiMOTHYb wrote:Heeft per ongeluk z'n IQ ingevuld. Is geen probleem maar wel handig als anderen dat weten.jeffrey2107 wrote:is ondertussen volgens zn profiel we gewoon 36![]()
Ja ik zit op mijn werk en ben dus bezig, zal daar wel aan liggen..TiMOTHYb wrote:Mindgame ook niet?
Die vindt ie dan wel weer goed.hardstylboy wrote:01. D-Block & S-Te-Fan & Wildstylez - The Human Soul (GLOBAL CLASSICS)![]()
![]()
02. Scope DJ - Rock Hypnotic Again (2011 Refixx) (GLOBAL CLASSICS)
Mitzinator wrote:TiMOTHYb wrote:Heeft per ongeluk z'n IQ ingevuld. Is geen probleem maar wel handig als anderen dat weten.jeffrey2107 wrote:is ondertussen volgens zn profiel we gewoon 36![]()
![]()
Hij heeft 1979 ingevuld.TiMOTHYb wrote:Heeft per ongeluk z'n IQ ingevuld. Is geen probleem maar wel handig als anderen dat weten.jeffrey2107 wrote:is ondertussen volgens zn profiel we gewoon 36![]()
massaal vreten met harde trekkers?Aristo wrote:Zo'n hardtraxx diner lijkt me best gezellig
Wordt net zo'n succes als de Biertraxx meeting op CRAFT, let maar opSteffnov wrote:Ik heb zo'n vermoeden dat zijn begeleiders daar geen toestemming voor gaan geven
Maar top dat je het zo oppakt Villain, het is ook niet allemaal mijn smaak maar in ieder geval dikle props dat je hier niet de tracks ziet die je in elke andere podcast voorbij hoort komen. Dat etentje laten we maar afhangen van wie, waar en wanneer

patrickjeb wrote:Als er een Hardtraxx diner met Villain komt, komt er dan ook binnenkort een Hardtraxx Douche met Detox?
Heb nog nooit een vis met een tick gezien.hardstylboy wrote: Jullie hebben zelf een IQ van een vistick!!!
Jerms wrote:Heb nog nooit een vis met een tick gezien.hardstylboy wrote: Jullie hebben zelf een IQ van een vistick!!!
Daar stonden we alsnog met een mannetje of 10 hoorErikZ wrote:Wordt net zo'n succes als de Biertraxx meeting op CRAFT, let maar opSteffnov wrote:Ik heb zo'n vermoeden dat zijn begeleiders daar geen toestemming voor gaan geven
Maar top dat je het zo oppakt Villain, het is ook niet allemaal mijn smaak maar in ieder geval dikke props dat je hier niet de tracks ziet die je in elke andere podcast voorbij hoort komen. Dat etentje laten we maar afhangen van wie, waar en wanneer...oh wacht
Jup, lekker samen verzuipen en tevergeefs proberen bier te versierenSteffnov wrote:Daar stonden we alsnog met een mannetje of 10 hoorErikZ wrote:Wordt net zo'n succes als de Biertraxx meeting op CRAFT, let maar opSteffnov wrote:Ik heb zo'n vermoeden dat zijn begeleiders daar geen toestemming voor gaan geven
Maar top dat je het zo oppakt Villain, het is ook niet allemaal mijn smaak maar in ieder geval dikke props dat je hier niet de tracks ziet die je in elke andere podcast voorbij hoort komen. Dat etentje laten we maar afhangen van wie, waar en wanneer...oh wacht
zelfs ondanks de omstandigheden en het feit dat hij was verplaatst
Heb je er 1 aan de haak kunnen slaan en in je bed weten te krijgen?Zenda wrote:Jup, lekker samen verzuipen en tevergeefs proberen bier te versieren
pim0412 wrote:Jammer dat de topics van de XXlerator podcast altijd verziekt worden door Hardstylboy, al helemaal omdat Villain altijd de moeite neemt om gewoon fatsoenlijk te reageren. Ik denk trouwens niet dat je een diner met Hardstylboy moet willen.