Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wauw. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 17:06 
 
Hardtraxx Crew

TiMOTHYb schreef:
jeffrey2107 schreef:
is ondertussen volgens zn profiel we gewoon 36 :lol: :lol:

Heeft per ongeluk z'n IQ ingevuld. Is geen probleem maar wel handig als anderen dat weten.

:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 17:12 
 

TiMOTHYb schreef:
Mindgame ook niet?

Ja ik zit op mijn werk en ben dus bezig, zal daar wel aan liggen.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 17:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hardstylboy schreef:
01. D-Block & S-Te-Fan & Wildstylez - The Human Soul (GLOBAL CLASSICS) :loving: :worship:
02. Scope DJ - Rock Hypnotic Again (2011 Refixx) (GLOBAL CLASSICS) :loving:

Die vindt ie dan wel weer goed. :huh:

Over de podcast: lijst ziet er aardig uit! Altijd leuk dat die opkomende talenten support krijgen. Tartaros z'n deel vind ik vrij saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitzinator schreef:
TiMOTHYb schreef:
jeffrey2107 schreef:
is ondertussen volgens zn profiel we gewoon 36 :lol: :lol:

Heeft per ongeluk z'n IQ ingevuld. Is geen probleem maar wel handig als anderen dat weten.

:worship: :lol:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2015 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
jeffrey2107 schreef:
is ondertussen volgens zn profiel we gewoon 36 :lol: :lol:

Heeft per ongeluk z'n IQ ingevuld. Is geen probleem maar wel handig als anderen dat weten.


Hij heeft 1979 ingevuld.

Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 12:06 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Vind het altijd jammer dat mensen durven te zeggen wat ECHTE Hardstyle is of moet zijn, Hardstyle is een verzamel naam voor meerdere hardere stylen, van hard-trance tot raw, van 135 tot 150 BPM of zelfs meer, het valt allemaal onder Hardstyle.

De 1 houd meer van raw de ander meer van trancy vocals met euphoric breaks.

THIS IS ALL HARDSTYLE, en dat presenteer ik ook in mijn show.

En voor degene die nog steeds denkt te vertellen wat ECHTE HARDSTYLE IS, ik nodig jullie uit voor een HARDTRAXX diner (op mijn kosten) en dan mag je van mij eens je hart spreken over alles wat jij denkt wat met Hardstyle te maken heeft, en dan kan ik jullie ook eens mij kant vertellen, DEAL? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 12:13 
 

helemaal mee eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat de topics van de XXlerator podcast altijd verziekt worden door Hardstylboy, al helemaal omdat Villain altijd de moeite neemt om gewoon fatsoenlijk te reageren. Ik denk trouwens niet dat je een diner met Hardstylboy moet willen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb zo'n vermoeden dat zijn begeleiders daar geen toestemming voor gaan geven

Maar top dat je het zo oppakt Villain, het is ook niet allemaal mijn smaak maar in ieder geval dikke props dat je hier niet de tracks ziet die je in elke andere podcast voorbij hoort komen. Dat etentje laten we maar afhangen van wie, waar en wanneer :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo'n hardtraxx diner lijkt me best gezellig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 13:49 
 

Aristo schreef:
Zo'n hardtraxx diner lijkt me best gezellig :P


massaal vreten met harde trekkers? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 14:41 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Ik heb zo'n vermoeden dat zijn begeleiders daar geen toestemming voor gaan geven

Maar top dat je het zo oppakt Villain, het is ook niet allemaal mijn smaak maar in ieder geval dikle props dat je hier niet de tracks ziet die je in elke andere podcast voorbij hoort komen. Dat etentje laten we maar afhangen van wie, waar en wanneer :whistle:


Wordt net zo'n succes als de Biertraxx meeting op CRAFT, let maar op :yay: ...oh wacht :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 15:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een top idee. Zeker present. Wat eten we?

Brennan Heartenbiefstuk
Gerard Tostini
Au bain mandy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 15:34 
 

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er een Hardtraxx diner met Villain komt, komt er dan ook binnenkort een Hardtraxx Douche met Detox?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 17:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Als er een Hardtraxx diner met Villain komt, komt er dan ook binnenkort een Hardtraxx Douche met Detox?

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hardstylboy schreef:
Jullie hebben zelf een IQ van een vistick!!!


Heb nog nooit een vis met een tick gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:27 
 

Jerms schreef:
hardstylboy schreef:
Jullie hebben zelf een IQ van een vistick!!!


Heb nog nooit een vis met een tick gezien.


:lol: reken maar dat ie tickt als je hem een haak in zn bek slingert
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Steffnov schreef:
Ik heb zo'n vermoeden dat zijn begeleiders daar geen toestemming voor gaan geven

Maar top dat je het zo oppakt Villain, het is ook niet allemaal mijn smaak maar in ieder geval dikke props dat je hier niet de tracks ziet die je in elke andere podcast voorbij hoort komen. Dat etentje laten we maar afhangen van wie, waar en wanneer :whistle:


Wordt net zo'n succes als de Biertraxx meeting op CRAFT, let maar op :yay: ...oh wacht :huh:


Daar stonden we alsnog met een mannetje of 10 hoor :P zelfs ondanks de omstandigheden en het feit dat hij was verplaatst xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2015 18:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
ErikZ schreef:
Steffnov schreef:
Ik heb zo'n vermoeden dat zijn begeleiders daar geen toestemming voor gaan geven

Maar top dat je het zo oppakt Villain, het is ook niet allemaal mijn smaak maar in ieder geval dikke props dat je hier niet de tracks ziet die je in elke andere podcast voorbij hoort komen. Dat etentje laten we maar afhangen van wie, waar en wanneer :whistle:


Wordt net zo'n succes als de Biertraxx meeting op CRAFT, let maar op :yay: ...oh wacht :huh:


Daar stonden we alsnog met een mannetje of 10 hoor :P zelfs ondanks de omstandigheden en het feit dat hij was verplaatst xd

Jup, lekker samen verzuipen en tevergeefs proberen bier te versieren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zenda schreef:
Jup, lekker samen verzuipen en tevergeefs proberen bier te versieren xd

Heb je er 1 aan de haak kunnen slaan en in je bed weten te krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
Jammer dat de topics van de XXlerator podcast altijd verziekt worden door Hardstylboy, al helemaal omdat Villain altijd de moeite neemt om gewoon fatsoenlijk te reageren. Ik denk trouwens niet dat je een diner met Hardstylboy moet willen. :P



Moet je eens heel goed luisteren bij de hand wijs neus :evil:
Ik verpest helemaal niks!! :list: Dit is gewoon keiharde waaarheid :list: in ze algemeen: ik spreek voor 1000 zende fans enz enz dit sinds die euphoria (hardstyle) :yawn: :surrender: Loop iedereen te klagen :list: echte fans en kenners dat de hedendaagse hardstyle voor jullie dan mainstream veel te vrolijk veel zang erin komt gewoon veel te soft over komt!! lijkt op house!!! jullie zijn toch niet dooooooof of wel!!! Hebben dit nog nooit gehad deze trend heb nog noooooit lopen klagen erover nu die achterlijke trend is is het gewoon doorn in het oog voor mij als echt zware hardstyle fan en nog meer die het zelfde zeggen!!! Dat mensen deze trend kunnen waarderen is een heel ander doel groep nieuwe generatie van nu die kennen het hele geschiedenis van de hardstyle niet!!! Wat ik op merk aan de deze forum dat hier de meeste alleen maar fan zijn van euphoric style want is gewoon praten tegen een muur hiero !!! Ik kraak Villain en alle dj, vooral de bekende!! De block ste fan wildstyles/psyko punks/noisecontrollers/ wasted p/fronlinner headhunters /brenan heart Totaal niet af maar wat ze tegen woordig draaien is totaal tegen over gestelde wat het moet zijn schei uit over bpm!! Gaat om de sound in houd!! wat maakt het dat het de naam hardstyle mag heten!! Van af het onstaan tot nu is het steeds veranderd maar is nog steeds lekkere melodyen en stevige beat tot nu helaas nu raw heet gewoon normaal hardstyle moet klinken sounds zijn anders maar is gewoon normaal hardstyle lekker uit je dak kan gaan!!! Deze nu style house achtige te vrolijk veel zang erin hoort niet tot gerne hardstyle die deze naam mag dragen iedereen loopt te klagen als jullie zoveel verstand en verdiept hier in, leest op fora,s en youtube hoe ze nu over denken denken over zeggen ze allemaal het zelfde wat ik zeg!!! En de reakties zijn heel lauw allemaal tot weinig zelfs hier ook!! maar veel aanhang voor euphoric ik ben van de eerste generatie ben er al bij toen het onstond jullie `hebben het nog nooit van gehoord!! Ik ben er elke dag mee bezig dag in dag uit heb ook alles ervan verzamel alles!!! Praat geen onzin over mij weet heel goed waar ik het over heb!! taal nivo mag dan wel anders zijn maar staat heel duidelijk!! Alleen jullie nappen dat niet omdat jullie nieuwe generatie zijn en later zijn ingestapt!! In de hardcore zie je dit toch ook niet is ook steeds veranderd jaren 90 jaren 2000 en nu is altijd even mooi ja smaak verschillend maar is hardcore!! Zie je toch niet te vrolijk veel zang erin laten we beetje hardcore soundjes en beat erin noemen het hardcore nee werkt het niet!! JUllie denken dat ik aan hetzeuren ben de boel afkraak is niet zo!!! Ik luister alle sets van dj,s vooral de bekende die het al gemaakt hebben en beroemd zijn en dan ineens gaan ze heel ander kant op veel te vrolijke melodyen veel zang erin lijkt gewoon op house/ trance maar heeft gewoon niks meer met hardstyle te maken denk ik man man man wat is dit nu weer voor shit. dat wil horen luister ik wel na tiesto/arwin van buuren bv die dj,s dit zo mooi vinden deze style gaan ze toch showtek achter na die is ook house gaan draaien, klaar hoor je mij niet klagen hoor!! Ik vind verandering best maar niet op deze manier!! Ik ben gewoon zo iemand die zegt ervan!! anderen denken het wel laten het op andere fora uit of youtube partyflock Weet wel sommige zijn het er niet mee eens maar zal aan mij kont roesten!! dit is gewoon de waarheid over de hardstyle van nu!!Villain Heb ik heel veel respect voor :worship: :thumbsup: Maar kwa draaien voorkeur als dit onder hardstyle valt totaal niet van geen enkel dj die dit draaid!! wil ik ze nog niet gratis hebben!! Mensen wel mooi vinden komen meestal gewoon uit een ander gerne house die wat aan de harde kant niet mooi vinden en dit nog wel gaat voor hun!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 14:14 
 
Hardtraxxer

Goed verhaal, lekker kort ook. Krijg voor ieder uitroepteken een euro en je kunt zwaar aan de kaviaar op het zogenaamde Hardtraxx-diner :lol:

Het hardstyle spectrum is gewoon gigantisch breder geworden in de loop der jaren, zowel de euforische als de hardere kant op. Dat is nou eenmaal zo, kies de kant die je het meest waardeert maar blijf niet eeuwig hangen in sentimenten uit het verleden. Vind het echt top van iemand als Villain dat hij hier de moeite neemt om te kijken en te reageren en bijvoorbeeld het idee had opgepakt om iedere maand er een classic plaat in te gooien. Des te groter is de schaamte om iedere maand van dezelfde persoon in dit topic te moeten lezen wat er tegenwoordig allemaal niet aan deugt..
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle