Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Wow...just wow :huh:

patrickjeb schreef:
Wauw, gewoon wauw.


Dit was precies mijn eerste reactie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardstyleboy verdient een standbeeld :worship: Op Qlimax ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kevin-field schreef:
Hardstyleboy verdient een standbeeld :worship: Op Qlimax ofzo.


Misschien kunnen we wel een stage van hem maken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan staat Villain straks te MC'en op Hardstylboy... Weet niet of dat wel zo'n leuk plan is. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 20:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

We kunnen de rollen omdraaien? Hoeft ie ook niks te spellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 20:35 
 
Hardtraxx Addict

Ik reageer over het algemeen niet zo gauw hier bij de livesets, maar ik wil toch even in gaan op hardstyle boy. Want dat gaat me toch iets te ver dat verhaal.

Ten eerste, hardstyle is vanaf het aller begin al een heel breed genre. Het komt voort uit de trance en hard house en dus kent het genre meerdere gezichten. Dus "dit sinds die euphoria" is altijd al deel geweest van de hardstyle is onwaar en incorrect Nederlands, maar dat terzijde.

Het volgende punt "nieuwe generatie van nu die kennen het hele geschiedenis van de hardstyle niet" is even goed toepasbaar op de 'militanten' en op jou, zie punt 1.

"meeste alleen maar fan zijn van euphoric style" ik wil niet spreken namens/voor anderen maar gebaseerd op mijn ervaring hier op het forum heeft de gemiddelde ht'er een breede harderestijlen/hardstyle smaak, van hard naar zacht en oud naar nieuw. Dus volgens mij klopt dat niet wat jij zegt.

"wat maakt het dat het de naam hardstyle mag heten" de aanwezigheid van een hardstyle kick zal het bestempelen van een plaat als hardstyle rechtvaardigen.

"zeggen ze allemaal het zelfde wat ik zeg" dat is een drogreden en daar wil ik dan ook niet verder op in gaan.

"maar veel aanhang voor euphoric" de oprichtingen van nieuwe feesten de afgelopen jaren, supremacy en qapital en loudfest, duidt erop dat de aanhang juist voor raw ongelofelijk groeit. Dit is alleen binnen Nederland dan zo. De toenemende activiteiten van Q-dance in het buitenland geeft een duidelijke andere trend aan buiten de grenzen van Nederland.

"Ik ben er elke dag mee bezig dag in dag uit " dat maakt jou is forumlid niet uniek ten opzichte van de anderen ht'ers, ik durf er vergif op in te nemen dat dit op de meerderheid van toepassing is.

"lijkt gewoon op house/ trance" zie punt 1.

"dit is gewoon de waarheid over de hardstyle van nu" dit is jouw mening over hardstyle van nu en is volledig gebaseerd op jouw observatie van de hedendaagse hardstyle. Dat maakt het nog geen waarheid, het maakt het wel jouw waarheid.

"wil ik ze nog niet gratis hebben" artiesten steken hun ziel en heel veel energie in hun werk, deze opmerking bevat nog niet eens het kleinste beetje respect.

Ik wil graag met je in discussie gaan mocht je vinden dat ik hier onwaarheden of andere dingen, waar je het niet mee eens bent, heb neergezet. Ik wil daar echter wel een voorwaarde aan stellen namelijk: "taal nivo mag dan wel anders zijn maar staat heel duidelijk" het niveau is inderdaad anders maar ik zou het zeer op prijs stellen dat het er de volgende keer wel duidelijk staat.

Dan nog even ontopic en gericht aan Villain: Ik vind het heel vet dat jij bekende en minder bekende support in je podcast en dat je in de podcast zowel euforisch als raw belicht. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem niet altijd beluister maar dat komt omdat ik niet meer zoveel actief bezig ben met de huidige hardstyle maar me verdiep in de oudere hardstyle. Tot slot wil ik nog even kwijt dat ik je podcast een van de meest interessantste vind van dit moment, die kan je in je pocket steken :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 23:09 
 
Hardtraxxer

1. Ik vind het vooral een beetje jammer dat je niet in gaat op het offer van Villain... Dan heb je de kans om een keer met iemand uit de scene "waar hij al zo lang in zit" het over hardstyle te hebben, geef je niet thuis. Denk dat ieder ander dat offer wel zal aannemen, maargoed dat kan ook aan mij liggen...

2.
Citaat:
tot nu helaas nu raw heet gewoon normaal hardstyle moet klinken sounds zijn anders maar is gewoon normaal hardstyle lekker uit je dak kan gaan

Kan ik hieruit opmaken dat je vindt dat de hardstyle die nu wordt gezien als "raw", wat ik een verschrikkelijke benaming vind, maar dat terzijde, dat eigenlijk hardstyle moet heten en geen "raw" hardstyle?
Zo ja, als je echt terug in de tijd gaat, waarin voornamelijk de reversed bass in elke plaat zat verwerkt, de platen harder qua kick en bass waren dan dat ze nu zijn in de zogenoemde "raw" hardstyle. Daarbij komt dat er ook nog een '1000 zend' maal meer drive in die platen zit. Dus om nu te zeggen dat de "raw" hardstyle eigenlijk gewoon hardstyle moet heten en dat de euforische hardstyle dat niet mag heten, lijkt me een beetje ver gaan vind je niet? Jij zit immers al "zoveel langer in de scene dan de meesten hier".

Overigens ik mag dan 26 zijn, maar ik ga gelukkig ook al vanaf het begin mee, dus ja ik heb ook de overgangen meegemaakt en weet waar ik over praat. Ook ik heb niet altijd even hoog staan springen bij sommige paden die zijn bewandeld, met als laatste voorbeeld de "raw", maar ik zorg er gewoon voor dat ik dat dan niet luister, misschien een tip voor je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 23:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maar dit is dan weer geen 'Happy Stylez'?

hardstylboy schreef:
13. Josh & Wesz – Overdrive O :loving:


hardstylboy schreef:
14. Hardstyle Masterz - Les Phases
15. Headhunterz - From Within
16. Wasted Penguinz - Im Free (Cyber Edit)
17. Headhunterz ft. Malukah - Reignite
18. Cyber - We Are God
19. Cyber - Everything is God

:thumbsup:


hardstylboy schreef:
06 Alphaverb - Substream (Low-e Remix) :loving: :yay:

10 Low-E Vs Alter Egosz - Harde Rag (Stone Island Edit) :loving: :yay:

Heb genoten van deze vette mix :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 00:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Snel even dit topic doorgelezen maar:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stichting Korrelatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 08:08 
 

Is het Pieter Baan Centrum geen goed idee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 10:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat etentje maar na het weekend doen als afsluiting van decibel? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:25 
 
Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Dit moet een troll zijn :lol: :lol:

Denk het niet, heb zijn post's gezien op PF, en die zijn net zo niveau loos als deze xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Ik reageer over het algemeen niet zo gauw hier bij de livesets, maar ik wil toch even in gaan op hardstyle boy. Want dat gaat me toch iets te ver dat verhaal.

Ten eerste, hardstyle is vanaf het aller begin al een heel breed genre. Het komt voort uit de trance en hard house en dus kent het genre meerdere gezichten. Dus "dit sinds die euphoria" is altijd al deel geweest van de hardstyle is onwaar en incorrect Nederlands, maar dat terzijde.

Het volgende punt "nieuwe generatie van nu die kennen het hele geschiedenis van de hardstyle niet" is even goed toepasbaar op de 'militanten' en op jou, zie punt 1.

"meeste alleen maar fan zijn van euphoric style" ik wil niet spreken namens/voor anderen maar gebaseerd op mijn ervaring hier op het forum heeft de gemiddelde ht'er een breede harderestijlen/hardstyle smaak, van hard naar zacht en oud naar nieuw. Dus volgens mij klopt dat niet wat jij zegt.

"wat maakt het dat het de naam hardstyle mag heten" de aanwezigheid van een hardstyle kick zal het bestempelen van een plaat als hardstyle rechtvaardigen.

"zeggen ze allemaal het zelfde wat ik zeg" dat is een drogreden en daar wil ik dan ook niet verder op in gaan.

"maar veel aanhang voor euphoric" de oprichtingen van nieuwe feesten de afgelopen jaren, supremacy en qapital en loudfest, duidt erop dat de aanhang juist voor raw ongelofelijk groeit. Dit is alleen binnen Nederland dan zo. De toenemende activiteiten van Q-dance in het buitenland geeft een duidelijke andere trend aan buiten de grenzen van Nederland.

"Ik ben er elke dag mee bezig dag in dag uit " dat maakt jou is forumlid niet uniek ten opzichte van de anderen ht'ers, ik durf er vergif op in te nemen dat dit op de meerderheid van toepassing is.

"lijkt gewoon op house/ trance" zie punt 1.

"dit is gewoon de waarheid over de hardstyle van nu" dit is jouw mening over hardstyle van nu en is volledig gebaseerd op jouw observatie van de hedendaagse hardstyle. Dat maakt het nog geen waarheid, het maakt het wel jouw waarheid.

"wil ik ze nog niet gratis hebben" artiesten steken hun ziel en heel veel energie in hun werk, deze opmerking bevat nog niet eens het kleinste beetje respect.

Ik wil graag met je in discussie gaan mocht je vinden dat ik hier onwaarheden of andere dingen, waar je het niet mee eens bent, heb neergezet. Ik wil daar echter wel een voorwaarde aan stellen namelijk: "taal nivo mag dan wel anders zijn maar staat heel duidelijk" het niveau is inderdaad anders maar ik zou het zeer op prijs stellen dat het er de volgende keer wel duidelijk staat.

Dan nog even ontopic en gericht aan Villain: Ik vind het heel vet dat jij bekende en minder bekende support in je podcast en dat je in de podcast zowel euforisch als raw belicht. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem niet altijd beluister maar dat komt omdat ik niet meer zoveel actief bezig ben met de huidige hardstyle maar me verdiep in de oudere hardstyle. Tot slot wil ik nog even kwijt dat ik je podcast een van de meest interessantste vind van dit moment, die kan je in je pocket steken :thumbup: .



Thanks man voor je woorden, means a lot (y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 13:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En Hardtraxx Diner staat nog steeds, ook zonder Hardstyleboy als het aan mij ligt (y)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

feesten/hardtraxx-diner-met-mc-villain-t51749.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dankzij het hardtraxx diner topic hier terecht gekomen. Prachtig leesvoer, dit in combinatie met de huidige drama van de artiesten op FB en twitter.

Mooi begin van het weekend :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 15:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad erg vermakelijk om dit topic te lezen haha :lol:

Desalniettemin moet iedereen lekker voor zich zelf bepalen wat hij/zij omschrijft als 'Hardstyle', maar val anderen daar niet mee lastig en vul dit dan ook niet voor ze in. 'Live, and let live' zei een wijs man ooit. Daar komt nog bij dat er tegenwoordig zoveel stromingen binnen deze muziekstijl zijn, dat er wel voor ieder wat wils is. Fijn, want dan kun je lekker zelf bepalen wat je wil luisteren. Ik zelf luister al geruime tijd hardstyle en kan het meeste wel waarderen, zeker als producers creatief zijn. Heb het 'oldschool' lief en leer het nieuwe waarderen. Ook ik ben kritisch, maar dat vul ik dan voor mezelf in ^^

Jammer om altijd maar te zien op forums en Facebookpagina's te zien van 'fans' wat wel en niet kan in de 'Hardstylebranche'. Maak je eigen niet zo druk, luister gewoon naar wat je mooi vind... (het liefst samen!) Proost :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan het wel begrijpen hoor.

Vind die sentimentele nummers met veel zang, zachte kicks en zwerige melodieën ook helemaal niks.. Ik vraag me dan soms ook wel af waar het HARD uit hardstyle dan gebleven is. Melodieën vind ik heerlijk, maar er moet wel een flinke kick onder zitten. En die zit er tegenwoordig niet vaak meer in.

Ook die harddrop(op wat het ook is) is wat mij betreft gewoon een saai aftreksel van house.

Maarja ieder zn ding. Ik ga alleen niet bij elk euforisch nummer of setje reageren dat het kut is. Wat helaas veel mensen op dit forum wel bij Raw doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylboy?? Whats in the name zeg xd
Een hele klaag monoloog houden en open deuren intrappen over wat er niet goed aan is want vroeger was alles beter.
Wat jij slap en eentonig en weet-ik-veel vind, krijgt een ander juist kippenvel van omdat t zo vet is.
Laat lekker gaan en maak anders lekker zelf een podcast.

Jij begrijpt totaal niet dat muziek persoonlijke smaak is en dat t voor iedereen weer anders kan zijn.
Nee iedereen moet t zelfde vinden en iedereen moet t zelfde maken volgens hardstylboy.
In Noord-Korea zijn ze gek op zulke eenzijde praktijken.

Ik vind ook lang niet alles mooi (met name raw) maar wat zal mij dat boeien of er ergens raw tracks gedraaid of gemaakt worden of uitgezonden in een podcast.
Genoeg mogelijkheden om het niet te hoeven horen.

Dus niet zo klagen en gewoon luisteren naar wat je wel leuk vind. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2015 10:06 
 

Het ging nu wel erg ver vind ik dus heb wat laatste reacties verwijderd. Probeer het wel enigszins gezellig te houden hier :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardstylboy schreef:
Gaat om het totaal plaatje hardstyle :list: Domme dwazen :evil: Jullie hebben zelf een IQ van een vistick!!!
Jullie zaten nog op de basisschool, zat ik al lekker te stampen op de hardstyle feestjes :yay:
Zeggen ze laats over mensen die veel smily,s gebruiken hadden meer seks!! :P zit toch niet zo te zeuren daarover moet je maar afschaffen die smily,s ik druk mij gewoon graag zo uit|!!Ander het een zaad set vindt hoor je niemand erover!! Dit valt totaal niet onder (HARD)style!!!Villain hoort beter te weten hoe kun je dit nou draaien onder naam hardstyle wil je toch niet horen man saaaaaaaie zoooi wat is hier nou zo mooi aan hippie muziek kun je toch totaal niet uit je plaat gaan niks hards aaan!!! Slechte ontwikkeling dit wordt alleen maar erger dit!! Ik wil gewoon alles horen op hardstyle gebied heb ook alles zo beetje!! en heb hoge verwachtingen van XXlerator zelfde als de magic show wordt ook al zo drama aan het worden!! Dus jullie moeten niet dom reageren weet donders goed waar ik het over heb staat er heel duidelijk!!! Main stage op de feesten is gewoon lachetertje geworden 3/4 nu alleen maar euphoric gedraaid met zo af en toe oude platen tussen vindt echt geen kijk schaam me diep!! laatste 2 dj draaien ze eindelijk eens wat stevig zoals het hoort!! nee dat echte hardstyle is nou verdreven in een tentje waar tyfes druk is!!


INDERDAAR EVERT JAN GODVERDOMME BEN HET HIER HELEMAAL MEE EENS KUDT HAPPIESTYLESZ WANT HARDSTYLE ZOU JE DIEPER IN DE PUT MOETEN BRENGEN IPV BLIJ WORDEN KUT MEUK MAN KUGT
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hij moet ons nog steeds leren hoe je echt kan beuken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2017 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit blijft zo goud :( :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2017 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geldt het aanbod nog? Lust wel wat.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle