ErikZ wrote: Wow...just wow
Dit was precies mijn eerste reactiepatrickjeb wrote:Wauw, gewoon wauw.
Last edited by Maximize on 12 Aug 2015 19:39, edited 1 time in total.
ErikZ wrote: Wow...just wow
Dit was precies mijn eerste reactiepatrickjeb wrote:Wauw, gewoon wauw.
Misschien kunnen we wel een stage van hem makenkevin-field wrote:Hardstyleboy verdient een standbeeldOp Qlimax ofzo.
Kan ik hieruit opmaken dat je vindt dat de hardstyle die nu wordt gezien als "raw", wat ik een verschrikkelijke benaming vind, maar dat terzijde, dat eigenlijk hardstyle moet heten en geen "raw" hardstyle?tot nu helaas nu raw heet gewoon normaal hardstyle moet klinken sounds zijn anders maar is gewoon normaal hardstyle lekker uit je dak kan gaan
hardstylboy wrote:13. Josh & Wesz – Overdrive O![]()
hardstylboy wrote:14. Hardstyle Masterz - Les Phases
15. Headhunterz - From Within
16. Wasted Penguinz - Im Free (Cyber Edit)
17. Headhunterz ft. Malukah - Reignite
18. Cyber - We Are God
19. Cyber - Everything is God
hardstylboy wrote:06 Alphaverb - Substream (Low-e Remix)![]()
![]()
10 Low-E Vs Alter Egosz - Harde Rag (Stone Island Edit)![]()
![]()
Heb genoten van deze vette mix
Denk het niet, heb zijn post's gezien op PF, en die zijn net zo niveau loos als dezebloemkool wrote:Dit moet een troll zijn![]()
phoenix wrote:Ik reageer over het algemeen niet zo gauw hier bij de livesets, maar ik wil toch even in gaan op hardstyle boy. Want dat gaat me toch iets te ver dat verhaal.
Ten eerste, hardstyle is vanaf het aller begin al een heel breed genre. Het komt voort uit de trance en hard house en dus kent het genre meerdere gezichten. Dus "dit sinds die euphoria" is altijd al deel geweest van de hardstyle is onwaar en incorrect Nederlands, maar dat terzijde.
Het volgende punt "nieuwe generatie van nu die kennen het hele geschiedenis van de hardstyle niet" is even goed toepasbaar op de 'militanten' en op jou, zie punt 1.
"meeste alleen maar fan zijn van euphoric style" ik wil niet spreken namens/voor anderen maar gebaseerd op mijn ervaring hier op het forum heeft de gemiddelde ht'er een breede harderestijlen/hardstyle smaak, van hard naar zacht en oud naar nieuw. Dus volgens mij klopt dat niet wat jij zegt.
"wat maakt het dat het de naam hardstyle mag heten" de aanwezigheid van een hardstyle kick zal het bestempelen van een plaat als hardstyle rechtvaardigen.
"zeggen ze allemaal het zelfde wat ik zeg" dat is een drogreden en daar wil ik dan ook niet verder op in gaan.
"maar veel aanhang voor euphoric" de oprichtingen van nieuwe feesten de afgelopen jaren, supremacy en qapital en loudfest, duidt erop dat de aanhang juist voor raw ongelofelijk groeit. Dit is alleen binnen Nederland dan zo. De toenemende activiteiten van Q-dance in het buitenland geeft een duidelijke andere trend aan buiten de grenzen van Nederland.
"Ik ben er elke dag mee bezig dag in dag uit " dat maakt jou is forumlid niet uniek ten opzichte van de anderen ht'ers, ik durf er vergif op in te nemen dat dit op de meerderheid van toepassing is.
"lijkt gewoon op house/ trance" zie punt 1.
"dit is gewoon de waarheid over de hardstyle van nu" dit is jouw mening over hardstyle van nu en is volledig gebaseerd op jouw observatie van de hedendaagse hardstyle. Dat maakt het nog geen waarheid, het maakt het wel jouw waarheid.
"wil ik ze nog niet gratis hebben" artiesten steken hun ziel en heel veel energie in hun werk, deze opmerking bevat nog niet eens het kleinste beetje respect.
Ik wil graag met je in discussie gaan mocht je vinden dat ik hier onwaarheden of andere dingen, waar je het niet mee eens bent, heb neergezet. Ik wil daar echter wel een voorwaarde aan stellen namelijk: "taal nivo mag dan wel anders zijn maar staat heel duidelijk" het niveau is inderdaad anders maar ik zou het zeer op prijs stellen dat het er de volgende keer wel duidelijk staat.
Dan nog even ontopic en gericht aan Villain: Ik vind het heel vet dat jij bekende en minder bekende support in je podcast en dat je in de podcast zowel euforisch als raw belicht. Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem niet altijd beluister maar dat komt omdat ik niet meer zoveel actief bezig ben met de huidige hardstyle maar me verdiep in de oudere hardstyle. Tot slot wil ik nog even kwijt dat ik je podcast een van de meest interessantste vind van dit moment, die kan je in je pocket steken.
INDERDAAR EVERT JAN GODVERDOMME BEN HET HIER HELEMAAL MEE EENS KUDT HAPPIESTYLESZ WANT HARDSTYLE ZOU JE DIEPER IN DE PUT MOETEN BRENGEN IPV BLIJ WORDEN KUT MEUK MAN KUGThardstylboy wrote:Gaat om het totaal plaatje hardstyleDomme dwazen
Jullie hebben zelf een IQ van een vistick!!!
Jullie zaten nog op de basisschool, zat ik al lekker te stampen op de hardstyle feestjes![]()
Zeggen ze laats over mensen die veel smily,s gebruiken hadden meer seks!!zit toch niet zo te zeuren daarover moet je maar afschaffen die smily,s ik druk mij gewoon graag zo uit|!!Ander het een zaad set vindt hoor je niemand erover!! Dit valt totaal niet onder (HARD)style!!!Villain hoort beter te weten hoe kun je dit nou draaien onder naam hardstyle wil je toch niet horen man saaaaaaaie zoooi wat is hier nou zo mooi aan hippie muziek kun je toch totaal niet uit je plaat gaan niks hards aaan!!! Slechte ontwikkeling dit wordt alleen maar erger dit!! Ik wil gewoon alles horen op hardstyle gebied heb ook alles zo beetje!! en heb hoge verwachtingen van XXlerator zelfde als de magic show wordt ook al zo drama aan het worden!! Dus jullie moeten niet dom reageren weet donders goed waar ik het over heb staat er heel duidelijk!!! Main stage op de feesten is gewoon lachetertje geworden 3/4 nu alleen maar euphoric gedraaid met zo af en toe oude platen tussen vindt echt geen kijk schaam me diep!! laatste 2 dj draaien ze eindelijk eens wat stevig zoals het hoort!! nee dat echte hardstyle is nou verdreven in een tentje waar tyfes druk is!!