T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Timmer - Psycho Days:

Even tussendoor een kleine mix van mij, Voor nummer 4 en 5 heb ik gekozen omdat ik vind dat ik die te weinig hoor. :) Het mix werk is aardig gelukt, i hope you enjoy! ;)

http://www6.zippyshare.com/v/92516768/file.html
http://www.megaupload.com/?d=ACN6YNYY

Tracklist:
1. Builder - My Life Is Just A Demo
2. Headhunterz - Reloaded Part 2
3. Scope Dj - Surreality (ft. Maia)
4. Floorcrushers - Psycho Stylez.
5. Alpha Twins - Nowhere To Hide
6. Dj Stephanie - Underneath
7. Ivan carsten - Bumpin Hard (Tuneboy remix)
8. Noisecontrollers - Surge Of Power
Last edited by Timmer on 02 Nov 2009 18:31, edited 2 times in total.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
johnlienden wrote:En 8 maar eens omdat die niet zo vaak gedraaid wordt :/
Ik had het over alpha² en Floorcrushers ;)
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
dan bedoel je dus 4 en 5 :P
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
frankhardenberg wrote:dan bedoel je dus 4 en 5 :P
ohja kut!! :D
1999 posts member since 2009
last seen Apr 2014
Ik geef ook is mijn mening
De tl ziet er weer goed uit
Je mixwerk is niet slecht maar de overgang van 3 naar 4 is wel een beetje te snel in het begin omdat er een beat is op het nummer waar er geen beat is en dat is niet zo mooi om te horen
Voor de rest zeer goed gemixt

Ik geef je een 8.5/10 voor je mixje
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
The Hardstyler-1994 wrote:Ik geef ook is mijn mening
De tl ziet er weer goed uit
Je mixwerk is niet slecht maar de overgang van 3 naar 4 is wel een beetje te snel in het begin omdat er een beat is op het nummer waar er geen beat is en dat is niet zo mooi om te horen
Voor de rest zeer goed gemixt

Ik geef je een 8.5/10 voor je mixje
Weer bedankt!! ;)
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 13 days ago
ik zal hem binnenkort eens luisteren als ik tijd heb :)
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Dj Skitzo wrote:ik zal hem binnenkort eens luisteren als ik tijd heb :)
ik hoor het nog wel ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
de eerste overgang begon goed en zette de toon voor de rest van de mix, was een prima mix dus en luisterde lekker weg
alleen de overgang van surrelity naar psyco stylez was wat minder maar nog steeds niet heel erg verkeerd.
keep up the good work :)
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Dj Skitzo wrote:de eerste overgang begon goed en zette de toon voor de rest van de mix, was een prima mix dus en luisterde lekker weg
alleen de overgang van surrelity naar psyco stylez was wat minder maar nog steeds niet heel erg verkeerd.
keep up the good work :)
Ja klopt die overgang was wel wat kutter als de rest.. Maar ja lukt niet altijd helemaal goed he :D Tot weer de volgende van jou dan maar xd
Hardtraxx Veteran
last seen 13 days ago
die zal weer snel komen :)
miss vnaaf nog :P
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Wederom weer een goede mix, geen grote fouten bij de overgangen. Vooral Underneath zit er goed in.
Vind soms wel dat je het nummer te vroeg afkapt, zoals plots de afkapping bij Surge of Power, die kon er in z'n geheel wel goed door heen eigenlijk. Maar verder goed gamaakt :)

Cijfer 8 !
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Chukkels wrote:Wederom weer een goede mix, geen grote fouten bij de overgangen. Vooral Underneath zit er goed in.
Vind soms wel dat je het nummer te vroeg afkapt, zoals plots de afkapping bij Surge of Power, die kon er in z'n geheel wel goed door heen eigenlijk. Maar verder goed gamaakt :)

Cijfer 8 !
ik wilde hem eigenlijk binnen het half uur houden,, daarom heb ik hem vroeger weg laten lopen (het is het laatste liedje) ;)
Hardtraxx Elite
2544 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Ik lusiter..

Meesterlijke intro!!!!! :worship: :worship: :worship: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Was vroeger één van me lievelings nummers zeg maar. Toen opeens niet meer zoveel geluisterd en nu hoor ik hem weer. Damn nice!!! Als je beetje begrijpt wat ik bedoel ;)

Vind alleen wel dat je hem snel hebt uitgemixed :(
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Timmer wrote:
Chukkels wrote:Wederom weer een goede mix, geen grote fouten bij de overgangen. Vooral Underneath zit er goed in.

Cijfer 8 !
ik wilde hem eigenlijk binnen het half uur houden,, daarom heb ik hem vroeger weg laten lopen (het is het laatste liedje) ;)
Bedoelde eigenlijk bij het inmixen, daar houd Bumping Hard opeens op. Maar verder goed hoor!
T
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
Frankert wrote:Ik lusiter..

Meesterlijke intro!!!!! :worship: :worship: :worship: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Was vroeger één van me lievelings nummers zeg maar. Toen opeens niet meer zoveel geluisterd en nu hoor ik hem weer. Damn nice!!! Als je beetje begrijpt wat ik bedoel ;)

Vind alleen wel dat je hem snel hebt uitgemixed :(
Ik wilde een beetje snel door,,

Wat vind je van de rest van de overgangen? ;)