Spablauw schreef:
Alle mensen met serieus negatieve houding hier zouden zelf eens iets uit de grond moeten stampen, ik hoop dat ze terug de grond ingeboord worden. Klinkt cru maar als iedereen die op dit forum werd afgebroken stopte met het werken aan hardstyle, wat schiet er dan nog over. Als alle dj's waar jullie commentaar op hebben zouden werken hoe jullie het wilden, dan kunnen jullie qlimax in een jeugdhuis houden en defqon/decibel in een tent met als line up Thera, Geck-o, Titan, Chain Reaction, Chris One... want al de rest kan er toch niets van volgens jullie. Heb respect voor het harde werk van een ander
Waarom zou je stoppen met hardstyle als je kritiek krijgt? Sommige mensen hier doen voorkomen of kritiek uiten een misdaad is. Ik ben blij dat mensen hier kritiek uiten, van hun weet je ten minste wat ze er van vinden. De rest houd zich altijd angstvallig stil als ze iets niet goed vinden of vinden altijd alles goed wat de rest ook goed vind. Van kritiek kun je dingen leren, of je er daadwerkelijk wat mee doet moet je zelf weten.
Ik schrijf nu zelf een wetenschappelijk artikel en ik steek er vrij veel tijd in. Als ik dat artikel vervolgens aan andere mensen laat zien, dan heb ik liever dat zij er kritisch naar kijken en mij verder helpen dan dat ik van die inhoudsloze beleefde reacties krijg van het ziet er goed uit. Dan ga ik niet lopen huilen van "ga toch zelf een artikel schrijven voordat je mij of andere bekritiseert". Nee ik kijk zelf met welke kritiek ik het eens ben en ga er vervolgens wat aan doen. Daar wordt je uiteindelijk beter van. Mensen die stoppen, omdat ze kritiek krijgen, zullen nooit eens iets in hun leven gaan bereiken. Bovendien mag het "doe het zelf maar eens" argument wel eens aan het lijstje met drogredenen worden toegevoegd. En het zijn ook altijd de newbies die het beter denken te weten. Dat ze ondertussen zelf ook kritisch zijn op de mensen die hier berichten plaatsen, vergeten ze ondertussen maar even voor het gemak, want dan zou je jezelf in de knoop praten.