Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:28 

Hardtraxx Veteran

Maar wat wil je dan dat ze doen? Gewoon ja en amen zeggen? Meteen de volgende week zoals Piaa het wil?
Je bent niet de enige luisteraar, snap je? Men weet ook wel dat er dingetjes veranderd moeten worden, maar soms kan dat niet in 1 week of gaat het door de financiele middelen niet. Het is en blijft mensenwerk, snap je?

Als je dan kritiek geeft en er komt een antwoord op is het niet goed, maar als ze geen antwoorden geven ook niet? Ik weet niet hoe het dan wel goed moet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:51 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Maar wat wil je dan dat ze doen? Gewoon ja en amen zeggen? Meteen de volgende week zoals Piaa het wil?
Je bent niet de enige luisteraar, snap je? Men weet ook wel dat er dingetjes veranderd moeten worden, maar soms kan dat niet in 1 week of gaat het door de financiele middelen niet. Het is en blijft mensenwerk, snap je?

Als je dan kritiek geeft en er komt een antwoord op is het niet goed, maar als ze geen antwoorden geven ook niet? Ik weet niet hoe het dan wel goed moet zijn.

Ik ben niet degene die het op moet lossen, dat moet Tita zelf doen als hij dat wil. Enige wat ik doe is mijn mening geven, datgene waar een forum voor bedoeld is. Of die mening nu positief of negatief is doet niet ter zake. En Tita moet zelf maar kijken wat hij ermee doet. Als veel mensen met dezelfde kritiekpunten komen dan zou ik proberen om er wat aan te doen als ik Tita was. Doet hij dat niet, eigen keus maar dan beperkt je jezelf wel in de kwaliteit die je biedt. Het is ook niet zo dat het een ontzettend groot probleem is, ik luister sowieso niet vaak naar TMS. Maar als ik luister dan valt die uitspraak me iedere keer op. Dan kan ik er toch wat van zeggen? Dan ben ik niet meteen een hater, ik geef juist opbouwende kritiek. Dat ik het her en der scherp formuleer is inmiddels bekend maar iemand die een beetje verstand heeft prikt daar doorheen en ziet waar het om gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

Ga jij daar eens staan? En doe het beter zou ik zeggen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 18:05 

Hardtraxx Addict

El Mare schreef:
Ga jij daar eens staan? En doe het beter zou ik zeggen ^^

Dat is het meest lame argument ever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 18:12 

Hardtraxx Elite

Wat ik bedoelde in mijn vorige post is dat The Magic Show is wat hij is door de mensen die achter de show zitten. We hebben er voor gekozen om bewust geen extra presentator voor de show te gebruiken omdat er op dit moment niemand is die ons kan representeren en zodanig veel beter radio kan presenteren dat het nut heeft om de presentator te vervangen.

Headhunterz heeft zijn stijl in zijn podcast, Kutski heeft een eigen stijl en zo heeft The Magic Show ook haar eigen stijl. Het klopt dat er af en toe reacties komen dat de presentatie beter kan. Hier zijn ons van bewust. Echter is het aantal opmerkingen zodanig laag dat dit gewoon geen enkele prioriteit is voor ons. We gaan niet ons concept aanpassen om de kleine groep luisteraars tevreden te houden die hier last van heeft. We kunnen namelijk niet iedereen tevreden houden en dat is ook niet onze doelstelling. Uiteindelijk is The Magic Show The Magic Show met haar positieve punten en haar negatieve punten. We hebben altijd gedaan wat we leuk vonden en doen dit ook nog steeds wekelijks met plezier.

De suggestie die er word gewekt dat we niks met kritiek doen is totaal uit de lucht gegrepen. Volgens mij zijn we niet verplicht om veranderingen aan te brengen wanneer iemand ons dat verteld. Toch nemen we de tijd om jullie uit te leggen waarom we dingen doen. Daarnaast ben ik zelf van mening dat The Magic Show heel dicht bij het hardstyle publiek staat en dat iedereen die met ons samenwerkt onder andere actief is hier op hardtraxx om te luisteren wat de fans over ze te zeggen hebben.

Je kunt dit waarderen maar je kunt het ook als een mogelijkheid ziet om discussies aan te gaan over wat beter moet volgens jou. Zo jaag je de gewillige artiesten en organisaties wel weg en verpest je het simpelweg voor de mensen hier op het forum die wel graag interactie willen hebben met de DJs die ze tof vinden.

Laten we het nu weer gewoon over de muziek hebben, want ik vind dit nogal ver offtopic gaan van de dikke sets van afgelopen week ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 18:43 

Hardtraxx Elite

Okee, klaar met deze discussie haha!!
De reactie van Tita lijkt me een prima afsluiter :)

OT aub.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Okee, klaar met deze discussie!!
De reactie van Tita lijkt me een prima afsluiter :)

OT aub.

Ok baas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 18:49 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Hetgeen wat er onder die ene zin stond geschreven wat er nu dus niet meer staat heb ik niet getypt...
Geen idee wie het wel heeft gedaan, maar jammer is het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 20:18 

Hardtraxx Addict

Moet dus een mod zijn geweest. Laag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

hidde schreef:
Moet dus een mod zijn geweest. Laag.

Het spijt me, maar dit vind ik dus wel een aanval op ons. Wij zullen NOOIT, maar dan ook NOOIT een tekst veranderen om dan iemand te kunnen bashen. Laat dit even heel duidelijk zijn. Het is pas laag om daar nu zo een dergelijke uitspraak over te doen, want ik voel me hierdoor namelijk wel persoonlijk aangevallen.

Graag over PM antwoord. Ontopic hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

Wasted Penguinz altijd +2

Pommer schreef:
Ik heb vanaf WP meegeluisterd omdat ik ze weer eens een kans wou geven, maar ik kan er gewoon echt niet geintresseerd in raken, al die tracks lijken zo erg op elkaar, ik heb het gevoel dat ik 10 x Melanchiola heb gehoord tijdens die set.

En dat terwijl het de 2e track is :P

Waarom overigens altijd dat walgelijke speedyshare dat blijft me echt verbazen gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 13:43 

Hardtraxxer

Wp... supersetje!! :clap:

Enne dat de tracks op elkaar lijken????
Dude's het is Hardstyle! Er lijkt zoooveel op elkaar in dit genre, maar dat maakt het niet minder VET!

Heerlijke opbouw en blije ietwat harde kicks, prima zo!

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 14:05 

Hardtraxx Addict

AJEDE schreef:

Dude's het is Hardstyle! Er lijkt zoooveel op elkaar in dit genre, maar dat maakt het niet minder VET!

ik weet dat het smaak is enzo, maar jij vind alles wat BH ook nog steeds vet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 14:30 

Bierkoning

AJEDE schreef:

Omg :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

@ WZY

Ja, en nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 15:45 

Hardtraxx Addict

Jurheinen schreef:
@ WZY

Ja, en nu?

Ja ik snap die comment ook niet zo goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 17:29 

Hardtraxx Elite

Die van Adaro blijft maar opstaan, ook de enige die vaker geluisterd is/word ^^
Broodkast-ing, tovert telkens weer een glimlach op m'n gezicht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2011 22:43 

Hardtraxxer

WZY schreef:
AJEDE schreef:

ik weet dat het smaak is enzo, maar jij vind alles wat BH ook nog steeds vet?

??????????????????

Huh??
mr_vertigo schreef:
Jurheinen schreef:
@ WZY

Ja, en nu?

Ja ik snap die comment ook niet zo goed :P

Gelukkig, d8 dat het aan mij lag!

;)

Maar sowieso alweer lachen als je zegt dat je het en lekker setje vindt!
:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 01:18 

Artiest

@ P-Stylez dat mixen van de wpz is gewoon keurig op feesten hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2011 23:55 

Hardtraxxer

Die Far from reality van WP, daar wordt ik toch wel vrolijk van !! Dikste :bomb: van allemaal
Voor de rest is de trackkeuze niet echt gelukkig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

http://www54.zippyshare.com/view.jsp?lo ... y=28191200

Adaro :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2011 17:58 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
http://www54.zippyshare.com/view.jsp?locale=nl&key=28191200

Adaro :)

Splitted sets:

Adaro: http://www54.zippyshare.com/v/28191200/file.html
Wasted Penguinz - http://www64.zippyshare.com/v/97903578/file.html
Degos & Re-Done - http://www1.zippyshare.com/v/58364288/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 23:24 

Alle mensen met serieus negatieve houding hier zouden zelf eens iets uit de grond moeten stampen, ik hoop dat ze terug de grond ingeboord worden. Klinkt cru maar als iedereen die op dit forum werd afgebroken stopte met het werken aan hardstyle, wat schiet er dan nog over. Als alle dj's waar jullie commentaar op hebben zouden werken hoe jullie het wilden, dan kunnen jullie qlimax in een jeugdhuis houden en defqon/decibel in een tent met als line up Thera, Geck-o, Titan, Chain Reaction, Chris One... want al de rest kan er toch niets van volgens jullie. Heb respect voor het harde werk van een ander
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2011 23:48 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Alle mensen met serieus negatieve houding hier zouden zelf eens iets uit de grond moeten stampen, ik hoop dat ze terug de grond ingeboord worden. Klinkt cru maar als iedereen die op dit forum werd afgebroken stopte met het werken aan hardstyle, wat schiet er dan nog over. Als alle dj's waar jullie commentaar op hebben zouden werken hoe jullie het wilden, dan kunnen jullie qlimax in een jeugdhuis houden en defqon/decibel in een tent met als line up Thera, Geck-o, Titan, Chain Reaction, Chris One... want al de rest kan er toch niets van volgens jullie. Heb respect voor het harde werk van een ander

Helemaal mee eens. :thumbup: Geen enkel greintje respect bij sommigen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 00:08 

Aan het typen...

Spablauw schreef:

Waarom zou je stoppen met hardstyle als je kritiek krijgt? Sommige mensen hier doen voorkomen of kritiek uiten een misdaad is. Ik ben blij dat mensen hier kritiek uiten, van hun weet je ten minste wat ze er van vinden. De rest houd zich altijd angstvallig stil als ze iets niet goed vinden of vinden altijd alles goed wat de rest ook goed vind. Van kritiek kun je dingen leren, of je er daadwerkelijk wat mee doet moet je zelf weten.

Ik schrijf nu zelf een wetenschappelijk artikel en ik steek er vrij veel tijd in. Als ik dat artikel vervolgens aan andere mensen laat zien, dan heb ik liever dat zij er kritisch naar kijken en mij verder helpen dan dat ik van die inhoudsloze beleefde reacties krijg van het ziet er goed uit. Dan ga ik niet lopen huilen van "ga toch zelf een artikel schrijven voordat je mij of andere bekritiseert". Nee ik kijk zelf met welke kritiek ik het eens ben en ga er vervolgens wat aan doen. Daar wordt je uiteindelijk beter van. Mensen die stoppen, omdat ze kritiek krijgen, zullen nooit eens iets in hun leven gaan bereiken. Bovendien mag het "doe het zelf maar eens" argument wel eens aan het lijstje met drogredenen worden toegevoegd. En het zijn ook altijd de newbies die het beter denken te weten. Dat ze ondertussen zelf ook kritisch zijn op de mensen die hier berichten plaatsen, vergeten ze ondertussen maar even voor het gemak, want dan zou je jezelf in de knoop praten. :yawn:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle