Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 00:16 

Bierkoning

@ AJEDE

Ik lach niet omdat je het een goeie set vind, dat moet iedereen zelf weten, maar ik vond je post nogal lachwekkend
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 09:21 

Hardtraxx Addict

Set van Adaro wordt nog bijna dagelijks geluisterd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 14:50 

Hardtraxx Addict

Lyst. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 15:13 

@Lyst

Dus jij denkt omdat er Newbie als titel staat bij mij dat dat wil zeggen dat ik totaal niets van deze scene afweet?
Correct dat kritiek krijgen broodnodig is en zeker om iets te verbeteren en op te bouwen. Maar kritiek mag ook ondersteund worden door positieve elementen. Ik heb het gevoel dat sommigen op dit forum ommert negatiefst gaan, en als iemand iets negatief zegt daar nog over willen te gaan.

Zoals je ergeren aan iemand zijn engels accent dat kan enkele keren gezegd worden maar om dan gelijk alles de grond in te boren is niet meer bedoeld om nuttige kritiek te geven, maar om de rest te volgen en er nog harder op te willen gaan.

En OT vindt ik de set van Adaro & WP heerlijk :) en dat omdat ik vind dat ze goed zijn in wat ze doen en dat ik alle stijlen weet te waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 15:16 

Hardtraxxer

toch blijft het me een heel groot raadsel dat mensen serieus een verhaal van 20 regels kunnen typen over steeds weer dezelfde discussie
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 15:42 

Hardtraxx Addict

_Padam schreef:
toch blijft het me een heel groot raadsel dat mensen serieus een verhaal van 20 regels kunnen typen over steeds weer dezelfde discussie

Ik vind het heerlijk, potje discussiƫren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 16:09 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
@Lyst

En OT vindt ik de set van Adaro & WP heerlijk :) en dat omdat ik vind dat ze goed zijn in wat ze doen en dat ik alle stijlen weet te waarderen.

Niemand valt je aan op je persoonlijke smaak hoor op dit forum :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2011 19:14 

Donateur

mrazura schreef:
Waarom overigens altijd dat walgelijke speedyshare dat blijft me echt verbazen gewoon.

Ja joh pleur op met die grafsite. Zal wel weer zijn omdat er iemand wordt betaald bij elke klik. Ban die hele ongein gewoon van HT. Alles op Zippy, en anders een goed alternatief.

jambekkie schreef:
Okee, klaar met deze discussie haha!!
De reactie van Tita lijkt me een prima afsluiter :)

OT aub.

En nog een zooitje mensen hier op het forum die bij elke discussie "OT" roepen. Hou toch op man, er moet toch ergens een plekje zijn om je mening te geven over hoe iets wordt geregeld. Of zullen we het voortaan gewoon bij VETTE TRACK / VET KUT WP'S of bij van die smileyposts houden. Dat je zelf nog mee kan op het niveau zeg maar. Eigenlijk dit in andere woorden dus:
Lyst schreef:
Ik schrijf nu zelf een wetenschappelijk artikel en ik steek er vrij veel tijd in. Als ik dat artikel vervolgens aan andere mensen laat zien, dan heb ik liever dat zij er kritisch naar kijken en mij verder helpen dan dat ik van die inhoudsloze beleefde reacties krijg van het ziet er goed uit.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle