Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:02 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
@ Olijf

Ik moet zeggen ik vind die melodieen nog niet eens zo slecht, maar heb je niet het gevoel dat je steeds naar bijna hetzelfde nummer aan het luisteren bent? Dat heb ik wel namelijk, en dan gaat het ook al heel erg snel vervelen voor mij ;)
Alleen vind ik hun kicks over het algemeen ook niet om aan te horen en daarnaast gebruiken ze vaak ook nog van die verschrikkelijke vocals.

Maar idd, iedereen moet lekker kunnen luisteren wat ie zelf wil zonder er op afgerekend te moeten worden (is dat een goeie zin? :P )

Ik luister die tracks ook alleen vanwege de melodieën :P

De rest waaruit de tracks bestaat vind ik niet zo vet :P
Sommige kicks die ze gebruiken vind ik vet, sommige weer niet.
Vocals vind ik vaak kut.
Melodieën vind ik altijd wel top! :)

Het is iig weer wat anders dan al die ''raw'' zooi waar iedereen tegenwoordig vol overheen jizzed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:11 

Hardtraxx Addict

Een hoop blablabla...

Vanaf de zijlijn is het makkelijk om de hele dag kut te roepen en te mekkeren wat er allemaal niet goed is.

Heb een beetje respect voor diegene die er een hoop tijd/geld/energie en wat niet al in stoppen om iets vets neer te zetten. Of dat nou een productie is of de show zelf.

Als iets niet je smaak is kan je gerust ook wat anders luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:13 

Hardtraxx Veteran

Niet iedereen over een kam scheren, ik vind ze bijvoorbeeld niet altijd slecht. Maar om voor ene Podcast als The Magic Show nou een set in Ableton te maken, omdat je niet kan mixen op CDJ's dan vraag ik me af waar dat goed voor is. Op intents ben ik bij ze geweest en was het een drama kwa mixwerk, de beat liep er soms zover naast dat ik echt dacht van wat hun daar komen doen. Dat je leuk kan producen dat is fijn, maar ik heb toch liever mensen die goed kunnen draaien op party's.. Overigens over dat Producen, 9/10x zit er een elle lange gay break in hun nummers. Neem nu Resistance.. die is best lekker, maar die break... oh oh.. steeds maar verlengen, vocals waar je van moet scheiten.. ga zo maar door. Verder is het nummer wel oke. Alleen wat valt me op, dat 8 nummers later, de tracks nog steeds op Resistance lijken. Gisteren heb ik er even goed opgelet, en viel me dus op dat echt elke melodielijn iets van de andere nummers weg heeft, ik heb wel 4x gedacht van, wtf weer Melancholia / Resistance? Nee was een ander nummer. Ik moet wel zeggen dat er veel verbetering in de tracks zitten die ze op dit moment Produceren. Dus er zit wel potentie in, alleen worden ze veeeeeeeeeeeeel te veel gehyped door Dagjesmensen. En dat meen ik serieus, kijk is hoeveel fanboys die gasten hebben, dat is gewoon niet normaal. En kijk dan is naar de liefhebbers, hoe weinig fans ze daar in hebbben. Mijn tip aan hun: Leer mixen en probeer andere melodien of melodieopbouw. Verder is het echt niet zo dat hard = goed, soft = slecht. Misschien denken sommige zo wel, maar zo denk ik echt niet, ik doe elke track afzonderlijk beoordelen. Alleen helaas is het vaak wel zo, dan wanneer je een slecht beeld hebt gehad, dat dat dan nog moeilijk om te buigen is naar een positief beeld. DBSTF mogen hun best bijvoorbeeld heel erg gaan doen om mij weer te gaan overtuigen. Showtek heb ik de hoop al opgegeven (ook al richten hun zich niet meer op Hardstyle). Oja.. en als je dan een set in Ableton maakt, zorg dan wel dat het op de maat loopt, dat je niet ineens de bass eruit gooit of intro's te lang laat meelopen (of juist te vroeg eruit halen, waardoor het te leeg wordt). Want het mixwerk was niet erg best... Toch aws het een vermakelijk setje, alleen jammer van het voorlaatste nr, wat natuurlijk nergens op slaat. Stay Alive vind ik overigens een hele dikke plaat! Circle of Life ook wel leuk, alleen jammer dat die break zo lang duurd.

TL;DR?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:19 

Donateur

raw is pas altijd het zelfde XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:21 

Hardtraxx Addict

Titatovenaar schreef:
Jongens waar maken jullie je druk om?:) Wij presenteren de show zoals wij het cool vinden en willen daarin rekening houden met onze buitenlandse luisteraars.
We weten dat onze uitspraak niet perfect is en we weten ook dat hier verbetering in mogelijk is. We kiezen er echter voor om dit niet te veranderen om dat dit nou eenmaal The Magic Show is.
Als sommige van jullie dit storend vinden dan raad ik je ook af om de show te luisteren, aangezien dit onze manier van presenteren is.

Hahahahahaha! Mag ik hier om wat uitleg vragen, want ik vind dit persoonlijk heeeeel raar (en grappig :P). Een "slechte" uitspraak in het geval van een accent (manchester, londen, new york e.d.) zou de show inderdaad karakter kunnen geven en dan wil je graag authentiek blijven ofzo. Maar sorry, dit is gewoon afleidend en lelijk. Niemand die de show luistert zal het een achteruitgang noemen wanneer Tursday gewoon netjes THursday wordt en PSycho gewoon Psycho met een stomme p. Dat begrijp je toch wel?

En over de set van WP: word er niet warm, nog koud van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:23 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:

Haatcomments incoommiiiiiiiing!! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:24 

Hardtraxx Elite

roberttt schreef:

Pindakaas is pas altijd hetzelfde.. maar toch heb je nog diegene met nootjes derin, de extra romige variant, zelfs een light versie.. komt op zeg... bepaalde aspecten van nr's zijn nou eenmaal kenmerkend voor bepaalde DJ's maar dat wil nog niet zeggen dat alles hetzelfde is, dus ook niet bij WP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:39 

Donateur

Gezeik om die Pinguins. Neem de 1e 2 sets mee, Tracklist van WP bevalt me gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:42 

Aan het typen...

p-stylez schreef:
Overigens over dat Producen, 9/10x zit er een elle lange gay break in hun nummers. Neem nu Resistance.. die is best lekker, maar die break... oh oh.. steeds maar verlengen, vocals waar je van moet scheiten.. ga zo maar door.

Ik heb het eens bekeken adhv de waveform en het is echt niet normaal:
Het rode is stukken met een kick. :surrender:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:47 

Hardtraxx Veteran

en dan is dat nog een best actief nr buiten de break... want ook de tussenbreaks zijn best actief.. maar sommige nummers zijn echt 1 en al break.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 15:50 

Wat een huillie om niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:08 

Hardtraxxer

Mind.Illusion schreef:
Een hoop blablabla...

Vanaf de zijlijn is het makkelijk om de hele dag kut te roepen en te mekkeren wat er allemaal niet goed is.

Heb een beetje respect voor diegene die er een hoop tijd/geld/energie en wat niet al in stoppen om iets vets neer te zetten. Of dat nou een productie is of de show zelf.

Er is toch niets mis met constructieve kritiek ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:16 

Hardtraxx Veteran

Velocity schreef:
Mind.Illusion schreef:
Een hoop blablabla...

Er is toch niets mis met constructieve kritiek ?

Snap het dan velocity, kritiek mag en kan tegenwoordig niet meer, want oh oh oh er zou maar eens een slecht woord worden gezegd over iets.
Sorry Remco maar vind je argument een beetje zwakjes ...
En hoezo vanaf de zijlijn? Waar kom jij vandaan dan? Ben je soms vooraan begonnen? Dat lijkt me namelijk ook niet, dat is namelijk een persoonlijke keus voor een ieder.
En het is ook een persoonlijke keus om ergens respect voor te hebben, dat gaat tevens stukken makkelijker als je iets leuk vind ipv niet leuk vind. Respect moet je verdienen zeggen ze ook wel eens.
'om iets vets neer te zetten ' Daar verschillen dus ook duidelijk de meningen over ;)
Kritiek moet je ook kunnen respecteren, dat blijkt echter soms nog wel eens lastig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:20 

Hardtraxx Veteran

Mind.Illusion schreef:
Een hoop blablabla...

Jammer dat je die kaart weer speelt. Als iets goed is zal ik de eerste zijn die dat ook bevestigt en een positieve mening neerzet. Maar als iets tegenvalt of slecht is dan doe ik dat ook. Dat is iets heel anders als heel de dag kut roepen en mekkeren. Zie verder het verhaal van P-Stylez en het voorbeeld van Lyst illustreert dat des te meer. Waarom maak je een mix als je niet kan draaien? Waarom bestaan die nummers uit meer break dan bass? Waarom luistert Tita niet naar de kritieken die op hem afkomen? De Magic Show doet ook een hoop leuke dingen maar het feit dat wij de minpunten benoemen betekent niet dat we alles afkraken, integendeel. Het zijn tips die hij kan gebruiken om zijn showtje te verbeteren. Maar goed, zelf weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

Wasted Penguinz is blijkbaar voor voor reacties, want dat loopt gauw op.

Ik heb zelf ook niet extreem veel met WP, maar ik vond ze gisteren gewoon een prima luisterset weggeven. Ik kan hier heel rustig naar luisteren en dat zweverige vindt ik in ieder geval wel wat toevoegen in de scene. Ook op The Qontinent vond ik ze eigenlijk niet raar draaien, alleen in de opbouw kan het misschien wat beter. Voor de rest was het gewoon een prima setje, niets meer en niets minder.

Dat eindeloze bashen om bashen ben ik ook een beetje klaar mee. Het leuke is ook gewoon dat deze gasten er bij gehaald worden op de raarste momenten om maar weer digitale kudo's te scoren lijkt het wel. Jammer, want ik vind dit wel onterecht. Deze gasten zijn aardig gaan verfijnen in hun eigen sound en je merkt wel dat die laatste tracks kwalitatief al een heel stuk vooruit gaan. Komt wel goed met die gasten.

Het valt me meer en meer op dat het hebben van een andere smaak dan "de puristen" hier op kritiek komt te staan, waarom kun je er niet voor open staan of nog beter, gewoon niet op zoiets reageren als het helemaal niet jouw onderwerp is?

Over TMS: Ja, het Engels kan inderdaad beter, maar ik vind het echt enorm mierenneuken om daar nou zo moeilijk over te gaan doen. Je krijgt wekelijks 3 sets van opkomende producers en grote namen op een fatsoenlijke kwaliteit (in de podcast dan). Dat je dan over die 3 gesproken minuten in 3 uur een probleem kan maken snap ik echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

Sommige mensen hier mogen wel een beetje meer respect tonen tegenover Michel (Tita). Kijk wat die kerel allemaal bereikt heeft mensen, kan hij er wat aan doen dat hij uit Eindhoven komt en dan zo'n vervelend accent heeft m.b.t. het engels? Hij kan er misschien aan werken, maar dat weet hij zelf ook wel en ik denk dat hij het zelf ook best vervelend vind. Kritiek geven is 1, maar vind kritiek geven en zeuren toch 2 verschillende dingen. Zoals Khadber al zegt, altijd als er Wasted Penguinz bij staat komt er kritiek en gezeur, en dat leid weer tot meer gezeur. Het zal allemaal wel, ik vond 't best een geslaagde editie en vind het nog steeds vet dat The Magic Show elke maandagavond word uitgezonden, of het nou met of zonder slecht engels is en of de hardstyle nou rauw is of niet. Iedere week is weer anders, en als er een keer een week of set is die je niet aanstaat luister dan niet.

Respect voor Tita & alles rondom The Magic Show :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:29 

Donateur

G1LL schreef:
Sommige mensen hier mogen wel een beetje meer respect tonen tegenover Michel (Tita). Kijk wat die kerel allemaal bereikt heeft mensen, kan hij er wat aan doen dat hij uit Eindhoven komt en dan zo'n vervelend accent heeft m.b.t. het engels? Hij kan er misschien aan werken, maar dat weet hij zelf ook wel en ik denk dat hij het zelf ook best vervelend vind. Kritiek geven is 1, maar vind kritiek geven en zeuren toch 2 verschillende dingen. Zoals Khadber al zegt, altijd als er Wasted Penguinz bij staat komt er kritiek en gezeur, en dat leid weer tot meer gezeur. Het zal allemaal wel, ik vond 't best een geslaagde editie en vind het nog steeds vet dat The Magic Show elke maandagavond word uitgezonden, of het nou met of zonder slecht engels is en of de hardstyle nou rauw is of niet. Iedere week is weer anders, en als er een keer een week of set is die je niet aanstaat luister dan niet.

Respect voor Tita & alles rondom The Magic Show :worship:

dit dus!
Doe het maar is na elke week zon show organiseren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:38 

Hardtraxx Elite

Kritiek heeft tegenwoordig een hele andere betekenis, lijkt het wel.
Mensen geven geen kritiek meer, maar trappen het helemaal de grond in.
Dat zie ik bij filmpjes op youtube vooral, dat commentaar slaat echt nergens op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:48 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Mind.Illusion schreef:
Een hoop blablabla...

Jammer dat je die kaart weer speelt. Als iets goed is zal ik de eerste zijn die dat ook bevestigt en een positieve mening neerzet. Maar als iets tegenvalt of slecht is dan doe ik dat ook. Dat is iets heel anders als heel de dag kut roepen en mekkeren. Zie verder het verhaal van P-Stylez en het voorbeeld van Lyst illustreert dat des te meer. Waarom maak je een mix als je niet kan draaien? Waarom bestaan die nummers uit meer break dan bass? Waarom luistert Tita niet naar de kritieken die op hem afkomen? De Magic Show doet ook een hoop leuke dingen maar het feit dat wij de minpunten benoemen betekent niet dat we alles afkraken, integendeel. Het zijn tips die hij kan gebruiken om zijn showtje te verbeteren. Maar goed, zelf weten.

Wij weten zelf heel goed wat er beter zou kunnen in de show en dat engels is vanaf dag 1 al bekend ;) Uiteraard zijn er ook andere zaken die verbeterd kunnen worden. Op dit moment maken alleen 3 jongens zo'n 70 uur per week om o.a. The Magic Show naar een nieuw level te tillen. Hierin moeten op dit moment alleen keuzes gemaakt worden wat prioriteit heeft en eventueel uitgesteld moet worden.

Wij zullen ook de laatste zijn om te zeggen dat de show perfect is en er geen verbeteringen nodig zijn. Deze vragen alleen tijd. Met de huidige middelen wordt een zo goed mogelijke show neergezet en uiteraard zullen er dingen aan de show verbeterd blijven worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 16:56 

Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
Hij kan er misschien aan werken, maar dat weet hij zelf ook wel en ik denk dat hij het zelf ook best vervelend vind.

Titatovenaar schreef:
We weten dat onze uitspraak niet perfect is en we weten ook dat hier verbetering in mogelijk is. We kiezen er echter voor om dit niet te veranderen om dat dit nou eenmaal The Magic Show is.
Als sommige van jullie dit storend vinden dan raad ik je ook af om de show te luisteren, aangezien dit onze manier van presenteren is.

Dat vind ik vrij opvallend.

Khadber schreef:
Over TMS: Ja, het Engels kan inderdaad beter, maar ik vind het echt enorm mierenneuken om daar nou zo moeilijk over te gaan doen. Je krijgt wekelijks 3 sets van opkomende producers en grote namen op een fatsoenlijke kwaliteit (in de podcast dan). Dat je dan over die 3 gesproken minuten in 3 uur een probleem kan maken snap ik echt niet.

Vervelend hoe mensen steeds weer woorden in de mond leggen van anderen. Het is geen kwestie van een probleem hebben mee, of moeilijk doen om, het is kritiek geven op... verbeter punten uitlichten, zodat 't luisteren voor sommige kijkers nog prettiger wordt (los van alle goede dingen die de show nu al bevat).
Ook om nog even terug te komen op wat Gill zegt, je hoeft niet iedere keer als je kritiek levert op iets erbij te vermelden dat de rest wel vet is ofzo...

Mind.Illusion schreef:

Wij weten zelf heel goed wat er beter zou kunnen in de show en dat engels is vanaf dag 1 al bekend ;) Uiteraard zijn er ook andere zaken die verbeterd kunnen worden. Op dit moment maken alleen 3 jongens zo'n 70 uur per week om o.a. The Magic Show naar een nieuw level te tillen. Hierin moeten op dit moment alleen keuzes gemaakt worden wat prioriteit heeft en eventueel uitgesteld moet worden.

Wij zullen ook de laatste zijn om te zeggen dat de show perfect is en er geen verbeteringen nodig zijn. Deze vragen alleen tijd. Met de huidige middelen wordt een zo goed mogelijke show neergezet en uiteraard zullen er dingen aan de show verbeterd blijven worden ;)

:thumbsup: EDIT: Feedback van je luisteraars is in het algemeen wel heel welkom neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:02 

Dat kan misschien wel zo zijn, maar hoe kan het nou zo moeilijk zijn om iemand te vinden die jullie show wil hosten? Jullie regelen serieus IEDERE week 3 DJ's, altijd zit het verder goed in elkaar. Het klinkt heel gezellig, volgens mij is jullie kennissenkring groot genoeg om iemand passends te vinden.

Daarbij vind ik dat de uitleg (die wel logisch is) een beetje laat komt als er al zo ontzettend lang dezelfde kritiek is. Was dan eerder gekomen dan had je ons allemaal de mond gesnoerd, en nu zit iedereen zich maar te irriteren omdat er een "kop-in-het-zand" idee wordt gecreëerd.

Anyway, er zullen vast grootse plannen zijn. Succes daarmee in ieder geval.

@Khadber/G1ll/roberttt

Het is echt alsof je tegen een muur praat. Ik vind dat je altijd mag aangeven wanneer iets niet goed is. Hier leert men van. De rest gaat toch ook prima, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar alles moet nemen voor wat het is. Als iedereen dat doet dan veranderd er niks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:09 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Dat kan misschien wel zo zijn, maar hoe kan het nou zo moeilijk zijn om iemand te vinden die jullie show wil hosten? Jullie regelen serieus IEDERE week 3 DJ's, altijd zit het verder goed in elkaar. Het klinkt heel gezellig, volgens mij is jullie kennissenkring groot genoeg om iemand passends te vinden.

Daarbij vind ik dat de uitleg (die wel logisch is) een beetje laat komt als er al zo ontzettend lang dezelfde kritiek is. Was dan eerder gekomen dan had je ons allemaal de mond gesnoerd, en nu zit iedereen zich maar te irriteren omdat er een "kop-in-het-zand" idee wordt gecreëerd.

Anyway, er zullen vast grootse plannen zijn. Succes daarmee in ieder geval.

@Khadber/G1ll/roberttt

Het is echt alsof je tegen een muur praat. Ik vind dat je altijd mag aangeven wanneer iets niet goed is. Hier leert men van. De rest gaat toch ook prima, maar dat wil niet zeggen dat je dan maar alles moet nemen voor wat het is. Als iedereen dat doet dan veranderd er niks!

Ben het totaal eens met je laatste stukje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
@Khadber/G1ll/roberttt

Nogmaals voor jouw & Voor Piaaa merk ik net: Er is een verschil tussen kritiek geven en zeuren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:12 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Nazale schreef:
@Khadber/G1ll/roberttt

Nogmaals voor jouw & Voor Piaaa merk ik net: Er is een verschil tussen kritiek geven en zeuren ;)

Dat dus. Hier wordt het nogal op een vervelende toon neergezet en komt het veel meer over als zeuren dan dat je contstructieve kritiek geeft. Misschien bedoel je het niet zo, maar komt het wel zo over. Misschien moet je daar ook over nadenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2011 17:24 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Nazale schreef:
@Khadber/G1ll/roberttt

In mijn optiek moet je als persoon daar doorheen kunnen prikken en niet meteen in de verdediging schieten.
EDIT : Hetgeen wat hieronder stond typte ik niet zelf, beetje jammer dat dat zo moet ...
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle