G1LL schreef:
Hij kan er misschien aan werken, maar dat weet hij zelf ook wel en ik denk dat hij het zelf ook best vervelend vind.
Titatovenaar schreef:
We weten dat onze uitspraak niet perfect is en we weten ook dat hier verbetering in mogelijk is. We kiezen er echter voor om dit niet te veranderen om dat dit nou eenmaal The Magic Show is.
Als sommige van jullie dit storend vinden dan raad ik je ook af om de show te luisteren, aangezien dit onze manier van presenteren is.
Dat vind ik vrij opvallend.
Khadber schreef:
Over TMS: Ja, het Engels kan inderdaad beter, maar ik vind het echt enorm mierenneuken om daar nou zo moeilijk over te gaan doen. Je krijgt wekelijks 3 sets van opkomende producers en grote namen op een fatsoenlijke kwaliteit (in de podcast dan). Dat je dan over die 3 gesproken minuten in 3 uur een probleem kan maken snap ik echt niet.
Vervelend hoe mensen steeds weer woorden in de mond leggen van anderen. Het is geen kwestie van een probleem hebben mee, of moeilijk doen om, het is kritiek geven op... verbeter punten uitlichten, zodat 't luisteren voor sommige kijkers nog prettiger wordt (los van alle goede dingen die de show nu al bevat).
Ook om nog even terug te komen op wat Gill zegt, je hoeft niet iedere keer als je kritiek levert op iets erbij te vermelden dat de rest wel vet is ofzo...
Mind.Illusion schreef:
Wij weten zelf heel goed wat er beter zou kunnen in de show en dat engels is vanaf dag 1 al bekend

Uiteraard zijn er ook andere zaken die verbeterd kunnen worden. Op dit moment maken alleen 3 jongens zo'n 70 uur per week om o.a. The Magic Show naar een nieuw level te tillen. Hierin moeten op dit moment alleen keuzes gemaakt worden wat prioriteit heeft en eventueel uitgesteld moet worden.
Wij zullen ook de laatste zijn om te zeggen dat de show perfect is en er geen verbeteringen nodig zijn. Deze vragen alleen tijd. Met de huidige middelen wordt een zo goed mogelijke show neergezet en uiteraard zullen er dingen aan de show verbeterd blijven worden

EDIT: Feedback van je luisteraars is in het algemeen wel heel welkom neem ik aan?