Vet nummer, lekker rauw!
Ook een lekker setje hoor, beukt goed door.
Had je ook hier kunnen lezen ^Dakpan wrote:Vanaf Yellow Minute Remix ging de stream voor een paar minuten naar Wildstylez. Slim Shore sloot gewoon in stijl af met Chemical.
under attack heb ik ook 3 keer gehoorttomb wrote:Feel my fire is wel grijs gedraaid ofnie? Psyko Punkz, Alpha² en Slim Shore draaiden 'm volgens mij...
Mijn favoriete track op het moment en 'm nog missen, terwijl -ie drie keer gedraaid is. Het is niet te filmentomb wrote:Feel my fire is wel grijs gedraaid ofnie? Psyko Punkz, Alpha² en Slim Shore draaiden 'm volgens mij...
Je weet tog van te voren wie 'm ongeveer kan draaien :')Love_Fulfilled wrote:Mijn favoriete track op het moment en 'm nog missen, terwijl -ie drie keer gedraaid is. Het is niet te filmentomb wrote:Feel my fire is wel grijs gedraaid ofnie? Psyko Punkz, Alpha² en Slim Shore draaiden 'm volgens mij...!!
Nou, het is meer dat ik er op het feest niet zo mee bezig was, maar het pas achteraf realiseerde toen ik de tracklists van de sets heb bekeken..DoubleDutch wrote:Je weet tog van te voren wie 'm ongeveer kan draaien :')Love_Fulfilled wrote:Mijn favoriete track op het moment en 'm nog missen, terwijl -ie drie keer gedraaid is. Het is niet te filmentomb wrote:Feel my fire is wel grijs gedraaid ofnie? Psyko Punkz, Alpha² en Slim Shore draaiden 'm volgens mij...!!
Ook 3 x gehoord, helaas.djpatt wrote:ligt het aan mij of zit feel my fire in elke set
tis jammer dat de djs in de igi niet helemaal op elkaar afgestemt waren
heb een aantal tracks dubbel of zelfs tripple gehoord
zoals gangsta, creation (niet dat het erg is maar toch een stukje orginaliteit)
Waarom zou hij die draaien?Jurgeno wrote:Hij staat op repeat!
Jammer dat Recalled to Life er niet in zat
Omdat hij toch wel 'connecties' met DMW heeft;)Maximize wrote:Waarom zou hij die draaien?Jurgeno wrote:Hij staat op repeat!
had zul je bedoelenJurgeno wrote:Omdat hij toch wel 'connecties' met DMW heeft;)Maximize wrote:Waarom zou hij die draaien?Jurgeno wrote:Hij staat op repeat!
het is er maar 1 toch? of heb ik dat fout?rodger88 wrote:Vind Slim shore lekkere tracks maken ze bouwen goed op!!!![]()
Alleen vind ik dat de vocals nooit zo bruut zijn.![]()
maja das mening
Precies, en ik denk nou niet dat hij zulke goede vrienden is met Olaf dat hij lekker zijn plaatjes gaat draaien.djpatt wrote: had zul je bedoelen
hij zit nu bij fusion denk je dat ze daar bij dmw blij mee zullen zijn
Lijkt mij ook niet neeMaximize wrote:Precies, en ik denk nou niet dat hij zulke goede vrienden is met Olaf dat hij lekker zijn plaatjes gaat draaien.djpatt wrote: had zul je bedoelen
hij zit nu bij fusion denk je dat ze daar bij dmw blij mee zullen zijn
Slechte vrienden zoek je dan uit, haha :')Rickie wrote:was lekker![]()
alleen toen under attack werd gedraaid wilden me vrienden naar de main :facepalm: dus ik heb de yellow minute remix ook gemist