Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 hours ago
S
Almighty wrote: 31. Avicii - Levels (Amazed Bootleg) (Demo Mix) [CD-R]
Hier had een ontiegelijke anti-climax in moeten zitten. En pitch die kicks in de melodie dan omlaag en niet omhoog!
Hardtraxx Addict
1422 posts member since 2010
Leuk ableton-setje van Amazed. Showcase is redelijk goed, Solar is echt een drama-track hé met die tenenkrommende vocals.
Slim Shore is hatelijk traag gemixed en nogal voorspelbaar. Zonde, niet echt een vette podcast deze keer.
W
Hardtraxxer
265 posts member since 2010
last seen Feb 2023
Die kicks van Amazed. Het lijkt wel of er een of andere begrenzer op zit dat ze niet door mogen rammen..
Zonde.
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
jambekkie wrote:
roberttt wrote:Wat is er gebeurd met Slim Shore??? Hij was zo'n held, maar helaas :cry:
Hij is nog steeds een held hoor. Hij heeft geen hardere producties meer en het is meteen niks.
Er komt nog een plaat met B-Front aan. Als dat een harde plaat word, hoor ik jullie wel weer ;)

Laten we het even hebben over Kodex vs Amazed - Chasing Stars!
Wat een heerlijke plaat is dat. Super drive, lekkere vocals en break... Toppertje imo.
Wat is dit telkens, dat als het niet hard is het meteen slecht is? Kijk voor de gein eens in het topic van Noisecontrollers - The Universe was Born oid...
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Jolle wrote:
jambekkie wrote:
roberttt wrote:Wat is er gebeurd met Slim Shore??? Hij was zo'n held, maar helaas :cry:
Hij is nog steeds een held hoor. Hij heeft geen hardere producties meer en het is meteen niks.
Er komt nog een plaat met B-Front aan. Als dat een harde plaat word, hoor ik jullie wel weer ;)

Laten we het even hebben over Kodex vs Amazed - Chasing Stars!
Wat een heerlijke plaat is dat. Super drive, lekkere vocals en break... Toppertje imo.
Wat is dit telkens, dat als het niet hard is het meteen slecht is? Kijk voor de gein eens in het topic van Noisecontrollers - The Universe was Born oid...

idd xD mij boeit het juist niet of het hard is of wel. Maar ging me gewoon om de variatie in ze setjes... En variatie in platen. Maarja )
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
roberttt wrote:idd xD mij boeit het juist niet of het hard is of wel. Maar ging me gewoon om de variatie in ze setjes... En variatie in platen. Maarja )
Inderdaad, helemaal mee eens.
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
ik vind die set van amazed toch wel erg lekker hoor..
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
wootum wrote:Die set van Slim Shore :worship: