Hier had een ontiegelijke anti-climax in moeten zitten. En pitch die kicks in de melodie dan omlaag en niet omhoog!Almighty wrote: 31. Avicii - Levels (Amazed Bootleg) (Demo Mix) [CD-R]
Related topics
- View the latest post: Slim Shore @ Q-dance pres. Fusion - The Next Level - Fusion Megamix Showcase
- View the latest post: Amazed - Amazed E.P. (BLQ068)
- View the latest post: The Magic Show Podcast 90 | Juized, Code Black & Slim Shore, Phuture Noize
- View the latest post: The Magic Show Podcast 47: Frequencerz, Nitrouz & Slim Shore, Profite
- View the latest post: Slim Shore, Tartaros and Da Tweekaz @ The Magic Show Podcast 22
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Legacy of Hardstyle #032 | Hardstyle Classics Mix (2006–2016) | Q-BASE CLASSICS
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
- View the latest post: Rebelion vs Warface Journey | Intents Festival 2026
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YEARS | w. Chaze
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass vol. 4
Moderators
-
S
Leuk ableton-setje van Amazed. Showcase is redelijk goed, Solar is echt een drama-track hé met die tenenkrommende vocals.
Slim Shore is hatelijk traag gemixed en nogal voorspelbaar. Zonde, niet echt een vette podcast deze keer.
Slim Shore is hatelijk traag gemixed en nogal voorspelbaar. Zonde, niet echt een vette podcast deze keer.
-
WHardtraxxer
- 265 posts member since 2010
- last seen Feb 2023
Die kicks van Amazed. Het lijkt wel of er een of andere begrenzer op zit dat ze niet door mogen rammen..
Zonde.
Zonde.
Wat is dit telkens, dat als het niet hard is het meteen slecht is? Kijk voor de gein eens in het topic van Noisecontrollers - The Universe was Born oid...jambekkie wrote:Hij is nog steeds een held hoor. Hij heeft geen hardere producties meer en het is meteen niks.roberttt wrote:Wat is er gebeurd met Slim Shore??? Hij was zo'n held, maar helaas
Er komt nog een plaat met B-Front aan. Als dat een harde plaat word, hoor ik jullie wel weer
Laten we het even hebben over Kodex vs Amazed - Chasing Stars!
Wat een heerlijke plaat is dat. Super drive, lekkere vocals en break... Toppertje imo.
Jolle wrote:Wat is dit telkens, dat als het niet hard is het meteen slecht is? Kijk voor de gein eens in het topic van Noisecontrollers - The Universe was Born oid...jambekkie wrote:Hij is nog steeds een held hoor. Hij heeft geen hardere producties meer en het is meteen niks.roberttt wrote:Wat is er gebeurd met Slim Shore??? Hij was zo'n held, maar helaas
Er komt nog een plaat met B-Front aan. Als dat een harde plaat word, hoor ik jullie wel weer
Laten we het even hebben over Kodex vs Amazed - Chasing Stars!
Wat een heerlijke plaat is dat. Super drive, lekkere vocals en break... Toppertje imo.
idd xD mij boeit het juist niet of het hard is of wel. Maar ging me gewoon om de variatie in ze setjes... En variatie in platen. Maarja )
Inderdaad, helemaal mee eens.roberttt wrote:idd xD mij boeit het juist niet of het hard is of wel. Maar ging me gewoon om de variatie in ze setjes... En variatie in platen. Maarja )
ik vind die set van amazed toch wel erg lekker hoor..