Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De beste set van deze poule is:
Poll eindigt op 13 dec 2018 11:00
Ekans 14%  14%  [ 4 ]
Magnemite 31%  31%  [ 9 ]
Psyduck 45%  45%  [ 13 ]
Vulpix 10%  10%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 29
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De tijd vliegt en de eerste ronde van de Hardtraxx DJ Battles 2018 zit er alweer op! Het niveau lag ontzettend hoog en echt top dat iedereen zich zo heeft ingezet. Vandaag gaan we van start met ronde 1.2. Dit keer was het nog moeilijker om de poules in te delen dan de eerste keer: niet alleen waren de tracklists weer onwijs divers, ook moest ik er dit keer rekening mee houden dat ik niet teveel dezelfde poules zou krijgen. In bijna iedere poule zitten wel twee mensen die voorheen ook bij elkaar in de poule zaten, maar dat is onoverkomelijk want er moet natuurlijk ook rekening gehouden worden met de tracklist.

De tussenstand na ronde 1.1 kunnen jullie vinden in het topic: algemeen/hardtraxx-dj-battles-t64946.html

En dan nu van start met ronde 1.2!
Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set, en vanaf volgende week komen de setjes van ronde 1.2 online!

De tracklists van de setjes kunnen jullie vinden in de Soundcloud beschrijving.

Ekans


Magnemite


Psyduck


Vulpix
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga morgen eens goed zitten voor alle mixjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2018 09:26 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DJ Snake
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2018 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks eens goed luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ging voor mij tussen Magnemite en Psyduck.
Psyduck z'n overgangen en dan vooral de eerste paar :loving: Lekker subtiel, lagen mij deze keer iets meer dan die van Magnemite. Laatstgenoemde had wel een aantal vette overgangen met loops, knap gedaan (Eentje was wel een beetje rommelig). Omdat ik Psyduck z'n lijst ook wat vetter vond gaat m'n stem naar hem!
O ja, nog even een vermelding voor Vulpix, ook deze mix was strak. Had alleen net iets minder met de tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2018 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook voor Magmenite gekozen. Mixwerk was toch iets strakker klinken maar vond deze ronde echt heel moeilijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2018 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qua mixwerk ligt alles dit keer super dicht bij elkaar. Elke mix zat goed en creatief in elkaar met misschien af en toe een wat rommelige overgang. Uiteindelijk voor Vulpix gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen makkelijke keuze deze week. Eigenlijk zijn alle 4 de mixen van hoog niveau.

Magnemite en Psyduck steken er toch een klein stukje bovenuit. De keuze gaat uiteindelijk naar Psyduck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Geen makkelijke keuze deze week. Eigenlijk zijn alle 4 de mixen van hoog niveau.

Magnemite en Psyduck steken er toch een klein stukje bovenuit. De keuze gaat uiteindelijk naar Psyduck.

Ik had net hetzelfde idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 13:10 
 
Hardtraxx Veteran

Het meest genoten van de sets van Magnemite en Psyduck :thumbsup:

Ekans voelde als plakwerk, niet als mixen. Kan zijn dat het door de stijl platen komt maar kwam niet van dat gevoel af. Vulpix zijn set ga ik vaker op zetten, zo tof vind ik hem.

Toch is de winnaar voor mij Magnemite, mixtechnisch werd ik hier het meest opgewonden van, dacht steeds oeh vet, oeh vet!

Even mierenneuken: Geck-O & The Undoing - How Low Can You Go in de mix van Vulpix is zonder The Undoing. Dat was This is It :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jullie kunnen nog stemmen tot morgenvroeg 10:00 uur!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn stem gaat naar Psyduck :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle