Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De beste set van deze poule is:
Poll eindigt op 22 nov 2018 11:24
Drowzee 31%  31%  [ 11 ]
Machoke 6%  6%  [ 2 ]
Onix 14%  14%  [ 5 ]
Pinsir 50%  50%  [ 18 ]
Totaal aantal stemmen : 36
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En het is tijd voor poule C van ronde 1.1 van de Hardtraxx DJ Battles 2018!. In deze poule nemen Drowzee, Machoke, Onix en Pinsir het tegen elkaar op. Welke Hardtraxxers dit zijn gaan we uiteraard weer niet verklappen!

Het is de bedoeling dat jullie stemmen op basis van dj skills, probeer zo min mogelijk je muzikale smaak de overhand te laten nemen in je stem. Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set.

De tracklists van de setjes kunnen jullie vinden in de Soundcloud beschrijving.

Drowzee


Machoke


Onix


Pinsir
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas voor Onix is het een beetje een vreemde eend in de bijt met die tracklist.

Vond deze ook weer lastiger kiezen dan Poule B. Ik denk er nog even over na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 14:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Drowzee.

-1 Pinsir draait geen Pinsir
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Drowzee.

-1 Pinsir draait geen Pinsir


Neroz vs. Frequencerz & Jack Of Sound - Shut The Pinsir Up (Mash-up) zit ie in toch? (nee ben Pinsir niet)

OT: Zit zelf nu echt helemaal in de Resonate vibe ^^ deze sets gaan aan vanaf zondag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 15:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Pinsir heeft gewonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Helaas voor Onix is het een beetje een vreemde eend in de bijt met die tracklist.

Het is ook zo onwijs lastig om allemaal in te delen :lol: Zulke diverse tracklists allemaal, echt dikke probs naar iedereen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha die Pinsir-STFU mashup :lol: Weer erg moeilijk deze keer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Drowzee - Leuke tracklist en niet veel standaard overgangen gehoord. Een enkele keer ietwat abrupt of een misplaatste tease, maar je probeert het wel wat spannender te maken allemaal. Bij 19.55 gebeurt ook iets geks? Of bepaalde tracks bij elkaar passen qua overgang is natuurlijk altijd een kwestie van smaak. Technisch zat dit gewoon goed in elkaar.

Machoke - Ik snapte hier helemaal niks van. Als je de tracklist bekijkt dacht ik vooraf al dat dit is een concurrent voor Drowzee; opbouw, onbekende tracks, persoonlijke favorietjes van alles zit erin. Vanaf de eerste tease kon dat idee echter het raam uit. De hele set door lijkt het alsof je zonder koptelefoon mixt en totaal niet beatmatcht. Wat dat betreft amateuristisch, van de andere kant hoor ik wel dat je creatief probeert te zijn met wanneer je een track erin gooit dus je hebt er wel ergens een beetje verstand van.. Ik zou zeggen ga flink oefenen op beatmatchen en teasen en misschien gaat het de volgende ronde beter. Aan de tracks zal het in ieder geval niet liggen.

Onix - Valt qua tracklist natuurlijk uit de toon, maar dat is voor mij geen reden om de set niet te kunnen vergelijken met de anderen. Ik vond de tracks erg leuk, werd er echt vrolijk van haha. Mixwerk was vrij regulier, in principe is daar niks mis mee, maar goed het is toch een DJ contest. :P Verder geen storende dingen gehoord dus prima gedaan.

Pinsir - Hele coole tracklist, overgang naar Drummer Beat echt gaaf! Alle overgangen waren soepel en door de hele set laat je je creativiteit de vrije loop, maakt het erg prettig om naar te luisteren. Pinsir "mash-up" had ik wat meer van verwacht, weinig Pinsir. Daardoor vond ik m ook wat misplaatst in de volgorde. Vond deze set net een niveautje hoger dan bv Drowzee. Top! :thumbsup:

Stem: Pinsir
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn stem gaat naar Onix, gewoon strakke mix, doet precies wat je moet doen met zo'n soort tracklist, en bij de rest zaten teveel nummers tussen die ik zelf niet tof vond, waardoor ik een aantal overgangen al snel rommelig vond klinken. Het is een DJ contest, maar meer is niet altijd beter :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Pinsir de beste, gevolgd door Onix, dan Drowzee, dan Machoke, waar het beatmatchen niet goed was en er bij een van de overgangen ook niet bijgestuurd leek te worden. Drowzee had overigens ook een paar leuke overgangen, maar vond die naar Recession wat minder goed gelukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pinsir en Onix staken er qua mixwerk bovenuit imo. Dan kies ik toch voor Pinsir omdat die creatiever mixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2018 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drowzee vond ik het best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drowzee - Begint gelijk al met een leuke overgang. Blijft de hele set lang lekker tempo in, en de platenkeuze ligt me wel :thumbsup:

Machoke - Tracks zijn vet, alleen beatmatching is inderdaad niet helemaal lekker bij vlagen. Wel positief dat er creatief ingemixt wordt i.p.v. alleen maar intro-outro :thumbup:

Onix - Qua tracks minder mijn ding dan de andere mixes, maar dat komt vooral omdat ik maar weinig er van ken. Zit mixtechnisch verder goed in elkaar :thumbup:

Pinsir - Vette tracklist, vette overgangen. Hele fijne mix :thumbsup: eigenlijk niks op aan te merken verder

Overall weer leuke mixes, diverse tracklists en niemand met een TNT-syndroom in elk geval deze ronde. Het was een lastige keuze vond ik tussen Drowzee en Pinsir, maar ik ga toch voor Pinsir :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga er weer voor zitten dit weekend. De tracklists zijn iig stuk voor stuk echt heerlijk met voor mij best wat vergeten pareltjes :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 16:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Drowzee fijne set met leuke overgangen, voor Pinsir geldt precies hetzelfde. Onix is prima gemixt maar niet echt bijzonder of uitdagend. Machoke, als het beatmatchen hier goed was dan was mijn stem waarschijnlijk hierheen gegaan. Creatief gemixt maar inderdaad, het beatmatchen is wel erg matig.

Dit vond ik de lastigste tot nu toe, maar ik ben uiteindelijk voor Drowzee gegaan omdat die imo nét iets meer drive had dan de mix van Pinsir. Maar ze waren zeer aan elkaar gewaagd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 21:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gestemd voor Pinsir. Genoeg leuke overgangen en leuke mash up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2018 10:34 
 
Hardtraxx Newbie

Drowzee! Vlot gemixed en kinkt gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2018 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Pinsir en Onix staken er qua mixwerk bovenuit imo. Dan kies ik toch voor Pinsir omdat die creatiever mixt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Ik ga er weer voor zitten dit weekend. De tracklists zijn iig stuk voor stuk echt heerlijk met voor mij best wat vergeten pareltjes :)

Pinsir is de winnaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 11:30 
 
Hardtraxx Veteran

Oke here we go, ben terug over 2 uurtjes met een oordeel :thumbsup: zin in!

Edit:
Drowzee: Lekkere luisterset, overgang naar Forces of the Universe erg sterk!

Machoke: Heel sterk begin met erg energieke platen. Fouten maken vind ik totaal geen probleem als ik maar hoor dat er gewerkt wordt om het op te lossen en dat is helaas niet het geval. Helaas ben je mij na Mash Affair echt kwijt qua mixwerk en plaatkeuze, zo zonde want tracklist was onwijs sterk!

Onix: Je begint bij mij echt al met 2-0 achterstand want wat heb ik een hekel aan Spaceman zeg ;) Alles is lekker strak gemixt (blijf wel van je flanger af, persoonlijke smaak), niks op af te dingen maar 80% van je
platen zal ik zelf nooit meer opzetten waardoor het voor mij geen leuke set is.

Pinsir: Ja dit is hem voor mij! Energieke set, zelfs een onbekende plaat voor mij (Krusaders - Barricade) en gewoon goed gemixt. De overgang naar nieuwere platen werkt hier een stuk beter (B-Front - We Are One :drool: wat maak je mij daar gelukkig mee, lang niet gehoord) Persoonlijk Smasher eigenlijk een rare eindplaat, paste niet imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2018 16:33 
 
Hardtraxx Newbie

Kan voor Machoke en Pinsir de download knop aan?
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle