Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ran-D schreef:
Ik mix graag snel door, dat is misschien niet altijd even mooi, maar je kunt wel erg veel platen
in een uur krijgen. Voor de dansvloer vind ik dat belangrijk. Dat is een keuze die je maakt in het moment,
ik vind het zelf altijd prettig om zo veel mogelijk tracks te draaien en draai daarom vaak van climax to climax.
De dansvloer werkt bovendien anders als bijv. een radioset waar je naar luistert, daar gaat het naar mijn inzien er meer om dat er continu een goed energie level is.

Dat is dus eigenlijk een tekortkoming van de huidige hardstyle. Dat er alleen maar energie in de climax zit en de rest van het nummer niks voorstelt. 't is toch eigenlijk vreemd om snel door te moeten mixen omdat je anders de energie uit je setje haalt. Als er nou gewoon meer aandacht werd geschonken aan de intro/outro en is wat breaks worden weggelaten hoef je niet snel door te mixen om energie in je set te hebben..


Pffff ventje wat loop je toch te janken. Ga een early forum bezoeken ofzo. Er zijn zat tracks met een pompende in en outro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Waarom is het dan nodig om zo snel door te mixen? -.-
Er zijn of genoeg tracks met energieke midintro's/outro's en dan is het dus niet nodig om snel door te mixen, in ieder geval niet om het energielevel hoog te houden.
Of de mid-intro's zijn niet energiek genoeg, dus is het logisch dat je snel doormixed.

Dus Edwin heeft wel een goed punt en zet je daar behoorlijk vast, zodat jij weer op de man moet gaan spelen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Envious schreef:
Afbeelding

zo irritant vind ik hem niet hoor!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 12:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D schreef:
G1LL schreef:
Bah wat verschrikkelijk gemixt zeg... :/ vind de tracklist wel aardig...

EDIT:

Wat is er zo geweldig aan.. :P hier en daar echt wel top plaatjes maar verder is het zo slecht gemixt dat ik d'r niks aan vind eigenlijk.. hij moet de tracks beter uit z'n kop kennen!


Ik mix graag snel door, dat is misschien niet altijd even mooi, maar je kunt wel erg veel platen
in een uur krijgen. Voor de dansvloer vind ik dat belangrijk. Dat is een keuze die je maakt in het moment,
ik vind het zelf altijd prettig om zo veel mogelijk tracks te draaien en draai daarom vaak van climax to climax.
De dansvloer werkt bovendien anders als bijv. een radioset waar je naar luistert, daar gaat het naar mijn inzien er meer om dat er continu een goed energie level is.


Mee eens, altijd fan geweest van vlot doormixen maar dan wel op een manier dat het niet rommelig klinkt. Overgang van Irreplaceble naar Gangster's Don't Dance bijv. gaat in mijn ogen gewoon totaal fout, terwijl je die tracks wel goed kan inmixen! Misschien overdrijf ik wel wat het feit dat k zei dat het slecht gemixt is...Ach het is voor mij vooral storend geweest in deze set, heb wel betere setjes van je gehoord :) . Ben benieuwd wat je met Bob op Rebirth neer gaat zetten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Envious schreef:
Afbeelding

zo irritant vind ik hem niet hoor!!!


MC zit op een mono kanaal. Als je deze set met oortjes luistert, en dan alleen je rechter in, hoor je geen mc. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 13:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
dennis schreef:
Envious schreef:
Afbeelding

zo irritant vind ik hem niet hoor!!!


MC zit op een mono kanaal. Als je deze set met oortjes luistert, en dan alleen je rechter in, hoor je geen mc. :D

Ow hahaha ik heb hem net geluisterd met alleen de rechter oortje. En heel af en toe had ik de linker in dus vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:33 
 
Hardtraxx Newbie

Nrgizer schreef:
Roebén schreef:
Ran-D = Koning :love: :yay:


Beetjee zoals zijn set op reverze:p van begin tot einde :bomb:


En hetzelfde als op Hardbass! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Envious schreef:
Afbeelding


elke mc is irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 19:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

overgang van the new shit naar magic hoor ik anders niemand over, terwijl die heerlijk overgaat!
Ik kreeg i.i.g al vanaf ong de tweede overgang in de gaten dat hij wat anders wou proberen dan anders..

Ran-D & Zany Ft. Nikkita - Son Of Torture - qlimax edit oid ?
Of hij is hij inmiddels vies hard aangepast :P
vanaf 53.20 klinkt het gewoon of draai je 2x dezelfde plaat, door elkaar heen om zo de qlimax levendig te houden, gewoon goed bedacht!

Ik zeg supervet mixje, wat anders dan anders :thumbsup:
en heb me slapgelachen om da syndrome in de auto.. :P
tering zeg, domlullen over een tracktitel kan 'ie ook goed hoor :P
Alleen de manier waarop laat me wel weer lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Sowieso valt het wel mee met dat slechte mixwerk, alles ligt gewoon mooi strak en het is inderdaad wel vlot doorgemixt maar op een feest is dat alleen maar gunstig. Vaart blijft er lekker in zo. Dat is iets wat Zany ook doet, en dan kan het wel eens wat minder uitpakken maar ik vind dat wel vetter dan wanneer een DJ als Technoboy alleen de ene intro door de andere outro mixt.

Teasen had wel wat minder gemogen ja ;)


Hij moet wel iedere keer teasen in deze set, aangezien vele nummers nog nieuw zijn en anders door youtube volk in HQ geripped kunnen worden. Daarom doet hij ook flanger tijdens het begin van de climax van Indoctrintion bvb. Beter dit dan die irritante jingels. Randy blijft gewoon een held, ik vind sommige overgangen een beete minder dan normaal, maar daar erger ik me niet zo aan. Zijn nieuw platen zijn echt bommen en de TL is ook chill dus dat maakt de set voor mij zoiezo aantrekkelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
overgang van the new shit naar magic hoor ik anders niemand over, terwijl die heerlijk overgaat!
Ik kreeg i.i.g al vanaf ong de tweede overgang in de gaten dat hij wat anders wou proberen dan anders..

Ran-D & Zany Ft. Nikkita - Son Of Torture - qlimax edit oid ?
Of hij is hij inmiddels vies hard aangepast :P
vanaf 53.20 klinkt het gewoon of draai je 2x dezelfde plaat, door elkaar heen om zo de qlimax levendig te houden, gewoon goed bedacht!

Ik zeg supervet mixje, wat anders dan anders :thumbsup:
en heb me slapgelachen om da syndrome in de auto.. :P
tering zeg, domlullen over een tracktitel kan 'ie ook goed hoor :P
Alleen de manier waarop laat me wel weer lachen :P


Welke set luister jij? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 20:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Envious schreef:
Afbeelding


elke mc is irritant

Indd, maar deze (da syndrome?) weet niet eens de tekst van de nummers.. beter houd hij vortaan zijn klep :') .. die vocalen van Randy zijn 10x beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 02:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De BPM word tijdens Under Attack flink omhoog geschroefd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roells schreef:
De BPM word tijdens Under Attack flink omhoog geschroefd :P

hahaha echt he, heerlijke afsluiter! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het eens met Lyst en Edwin, soms vind ik de outro lekkerder dan het hele nummer, ik betrap mezelf regelmatig op feestjes dat ik daar het hardst op los gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Achja, zo zijn er ook tig early-platen met een niet zo heel boeiende intro of outro of een niet zo boeiende climax... dat is echt niet iets van de huidige hardstyle hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Waarom is het dan nodig om zo snel door te mixen? -.-
Er zijn of genoeg tracks met energieke midintro's/outro's en dan is het dus niet nodig om snel door te mixen, in ieder geval niet om het energielevel hoog te houden.
Of de mid-intro's zijn niet energiek genoeg, dus is het logisch dat je snel doormixed.

Dus Edwin heeft wel een goed punt en zet je daar behoorlijk vast, zodat jij weer op de man moet gaan spelen. :P

Hij zet helemaal niemand vast behalve zichzelf. Altijd maar zeveren dat early beter is. Lekker met tunnelvisie alles kut enteren. En zelfs beweren dat het een tekortkoming is van de muziek als Ran-D voor zichzelf bepaalt dat hij snel wil doormixen. Feit is gewoon dat het tempo in de set blijft als je snel doormixt. Ik vind Technoboy op een feest geen zak aan want die mixt zo tergend langzaam dat hij niet meer dan 12-13 nummers in een uur draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Lyst schreef:
Waarom is het dan nodig om zo snel door te mixen? -.-
Er zijn of genoeg tracks met energieke midintro's/outro's en dan is het dus niet nodig om snel door te mixen, in ieder geval niet om het energielevel hoog te houden.
Of de mid-intro's zijn niet energiek genoeg, dus is het logisch dat je snel doormixed.

Dus Edwin heeft wel een goed punt en zet je daar behoorlijk vast, zodat jij weer op de man moet gaan spelen. :P

Hij zet helemaal niemand vast behalve zichzelf. Altijd maar zeveren dat early beter is. Lekker met tunnelvisie alles kut enteren. En zelfs beweren dat het een tekortkoming is van de muziek als Ran-D voor zichzelf bepaalt dat hij snel wil doormixen. Feit is gewoon dat het tempo in de set blijft als je snel doormixt. Ik vind Technoboy op een feest geen zak aan want die mixt zo tergend langzaam dat hij niet meer dan 12-13 nummers in een uur draait.

Komt ook nog is bij kijken dan Edwin waarschijlijk de set nog niet eens volledig geluisterd heeft, want de dikste in/outro's (die van feel my fire, under attack en old school indoctination bvb) laat Ran-D gewoon horen. Ook van Tanz Eletrik (Remix), Part Of The Hard (Remix) en Cherish hoor ik het intro. Terwijl Edwin beweerd ALLEEN MAAR climaxen te horen etc. Ga eerst de set luisteren voordat je blindelings gaat qouten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Hij zet helemaal niemand vast behalve zichzelf. Altijd maar zeveren dat early beter is. Lekker met tunnelvisie alles kut enteren. En zelfs beweren dat het een tekortkoming is van de muziek als Ran-D voor zichzelf bepaalt dat hij snel wil doormixen. Feit is gewoon dat het tempo in de set blijft als je snel doormixt. Ik vind Technoboy op een feest geen zak aan want die mixt zo tergend langzaam dat hij niet meer dan 12-13 nummers in een uur draait.

Dat is het juist: waarom wil hij snel doormixen? Juist omdat er geen energie in de intro&outro van veel nummers zit. Althans dat geeft hij zelf aan.

Maximum schreef:
Komt ook nog is bij kijken dan Edwin waarschijlijk de set nog niet eens volledig geluisterd heeft, want de dikste in/outro's (die van feel my fire, under attack en old school indoctination bvb) laat Ran-D gewoon horen. Ook van Tanz Eletrik (Remix), Part Of The Hard (Remix) en Cherish hoor ik het intro. Terwijl Edwin beweerd ALLEEN MAAR climaxen te horen etc. Ga eerst de set luisteren voordat je blindelings gaat qouten!

Dat heb ik nergens geschreven, moet je mijn stukje toch maar even beter lezen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 17:33 
 
Hardtraxxer

Goddomme wat heerlijk deze set :drool: :love: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 15:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
geweldige tracklist hulde :worship:

mixwerk matig helaas


Matig? dit is echt onder de maat. Leuk dat je tegenwoordig kan produceren maar als je ook professionele DJ wil zijn mag het wel een stuk beter dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 15:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een gejank om een setje ,dit weekend Ran-D hier in dockside (discotheek) gehad en echt het mixwerk ging heerlijk :love:
iedereen heeft wel eens een wat mindere set dan de ander en ik vindt dit setje anders ook wel lekker alleen maar intro outro mixen is mij ook veelste saai
dan kun je net zogoed wachten tot de claps aflopen en dan de volgende plaat instarten tenzin het natuurlijk een vette outro
laat hem gewoon lekker zijn ding doen en doe zelf jouw ding en als zijn stijl je niet aanstaan laat je de set toch links liggen, heel makkelijk lijkt me :P
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle