Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 18:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mis haunter of the dark.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 18:52 
 

heerlijke tracklist :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 18:53 
 
Donateur

Deze neem ik mee, luister amper previews maar ik ben wel is benieuwd naar al die nieuwe nummers :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:07 
 
Hardtraxxer

Christus wat een lkkr setje!!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:14 
 

kon in de bus mn voet niet stilhouden! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geweldige tracklist hulde :worship:

mixwerk matig helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 20:26 
 
Hardtraxx Newbie

3e x dat ik hem vandaag luister.. ik hou van Ran-D :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BAAAAS :bomb: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een bazen set he :) :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 21:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zijn setjes zijn altijd heldig en dan nog die eigen producties! :drool: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Wel jammer dat hij klaarblijkelijk het nodig vindt om door part of the hard te bleren. Is dit hem zelf trouwuens zo klinkt het wel enigzins? Die remix kan je trouwens echt bijna op klaarkome zo lekker vind ik hem.

Jup dat was hij zelf, zag hem meebleren in de mic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bah wat verschrikkelijk gemixt zeg... :/ vind de tracklist wel aardig...

EDIT:

Wat is er zo geweldig aan.. :P hier en daar echt wel top plaatjes maar verder is het zo slecht gemixt dat ik d'r niks aan vind eigenlijk.. hij moet de tracks beter uit z'n kop kennen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 22:35 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Held! :thumbsup: van begin tot eind :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens luisteren. Hopelijk is het goed gemixt na het lezen van sommige reacties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 23:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Style schreef:
Die Tracklists van hem zijn altijd helemaal mijn ding! :loving:

Idem!

kijk er echt al naar uit: Defqon 1 - Blue stage - Ran-D & Adaro :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat stukje dat hij tijdens Ran-D & Alpha Twins - The New Shit ff die Gangsta sound er doorheen trapt, zoo dat vind ik echt vet! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 01:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Mis haunter of the dark.

Werd door Alpha2 gedraaid :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 01:17 
 
Artiest

G1LL schreef:
Bah wat verschrikkelijk gemixt zeg... :/ vind de tracklist wel aardig...

EDIT:

Wat is er zo geweldig aan.. :P hier en daar echt wel top plaatjes maar verder is het zo slecht gemixt dat ik d'r niks aan vind eigenlijk.. hij moet de tracks beter uit z'n kop kennen!


Ik mix graag snel door, dat is misschien niet altijd even mooi, maar je kunt wel erg veel platen
in een uur krijgen. Voor de dansvloer vind ik dat belangrijk. Dat is een keuze die je maakt in het moment,
ik vind het zelf altijd prettig om zo veel mogelijk tracks te draaien en draai daarom vaak van climax to climax.
De dansvloer werkt bovendien anders als bijv. een radioset waar je naar luistert, daar gaat het naar mijn inzien er meer om dat er continu een goed energie level is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 01:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sowieso valt het wel mee met dat slechte mixwerk, alles ligt gewoon mooi strak en het is inderdaad wel vlot doorgemixt maar op een feest is dat alleen maar gunstig. Vaart blijft er lekker in zo. Dat is iets wat Zany ook doet, en dan kan het wel eens wat minder uitpakken maar ik vind dat wel vetter dan wanneer een DJ als Technoboy alleen de ene intro door de andere outro mixt.

Teasen had wel wat minder gemogen ja ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 01:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D schreef:
Ik mix graag snel door, dat is misschien niet altijd even mooi, maar je kunt wel erg veel platen
in een uur krijgen. Voor de dansvloer vind ik dat belangrijk. Dat is een keuze die je maakt in het moment,
ik vind het zelf altijd prettig om zo veel mogelijk tracks te draaien en draai daarom vaak van climax to climax.
De dansvloer werkt bovendien anders als bijv. een radioset waar je naar luistert, daar gaat het naar mijn inzien er meer om dat er continu een goed energie level is.

Geef je groot gelijk.

Je kan ook zo mixen als Technoboy. Dan ligt alles perfect op elkaar maar heb je ontzettend veel dode momenten in je set en dat zie je dan ook terug aan het publiek...

Sets waarin flink wordt doorgemixt zijn live veel fijner, inderdaad vooral door het constant aanwezig zijn van een hoog energie-niveau :D Daar gaat het immers om in onze scene: doorpompen :D Af en toe een mixfoutje is dan snel vergeten of niet eens opgemerkt.

Als het maar beukt... Fouten zijn menselijk. En er wordt al teveel gemopperd en gezeurd in de scene en dat is niet goed voor de sfeer. En juist de sfeer is dat wat de hardstyle scene onderscheidt van andere vormen van uitgaan ;)

Maximum schreef:
Dat stukje dat hij tijdens Ran-D & Alpha Twins - The New Shit ff die Gangsta sound er doorheen trapt, zoo dat vind ik echt vet! :love:

Wel vet gedaan, ongetwijfeld, maar dat wordt me toch te vaak gedaan. Die plaat kunnen de meeste mensen wel uitkotsen ondertussen, wordt echt te veel gebruikt, zowel voor samples als hele track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 07:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Mis haunter of the dark.


Dat.

Nog steeds nieuwschierig wat onder dat stuk zit waar je Son of Torture vocals hoort. Volgens Adaro is dat een vet stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke set zeg, mixwerk is soms wat vreemd maar de tl :corn: En dat met Gangsta door The New Shit is ook geniaal gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D schreef:
Ik mix graag snel door, dat is misschien niet altijd even mooi, maar je kunt wel erg veel platen
in een uur krijgen. Voor de dansvloer vind ik dat belangrijk. Dat is een keuze die je maakt in het moment,
ik vind het zelf altijd prettig om zo veel mogelijk tracks te draaien en draai daarom vaak van climax to climax.
De dansvloer werkt bovendien anders als bijv. een radioset waar je naar luistert, daar gaat het naar mijn inzien er meer om dat er continu een goed energie level is.

Dat is dus eigenlijk een tekortkoming van de huidige hardstyle. Dat er alleen maar energie in de climax zit en de rest van het nummer niks voorstelt. 't is toch eigenlijk vreemd om snel door te moeten mixen omdat je anders de energie uit je setje haalt. Als er nou gewoon meer aandacht werd geschonken aan de intro/outro en is wat breaks worden weggelaten hoef je niet snel door te mixen om energie in je set te hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2011 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Sainen schreef:
Mis haunter of the dark.


Dat.

Nog steeds nieuwschierig wat onder dat stuk zit waar je Son of Torture vocals hoort. Volgens Adaro is dat een vet stuk.


die werd die avond gellukig nog door A² gedraaid (:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle