Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QAPITAL 2016 | Delete VIP:


Tracklist:
01. Delete - Funk VIP
02. Delete - Pulse VIP
03. Delete - Just Do it VIP
04. Delete - Punishment VIP
05. Vazard & Delete - Let's Get Weird (Delete VIP Edit)
06. Delete - Fast Lane VIP
07. Delete - The World Is Yours VIP
08. Delete - Level (Phuture Noize Remix)
09. Delete - Embrace It
10. Catatonic Overload - Environment (Delete VIP Remix) w/ Delete - Level VIP
11. Delete - Proximity To Extinction VIP
12. Vazard & Delete - The End (Delete VIP Edit)
13. Warface & Titan - Chainsaw (Delete Remix)
14. Delete - Syndrome VIP
15. N-Vitral & Delete - New World Order
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Man man, wat een heerlijke bak vol met lompe kicks :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Weet nog maar al te goed dat ik op 23:00 even niet meer wist waar ik het moest zoeken ! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:27 
 
Hardtraxx Veteran

:bomb: :D :drool: :love: :loving: :worship:

Nog harder janken dat ik dit gemist heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook al is hij misschien wat toegankelijker gaan produceren (begrijpelijk), ik blijf Delete gewoon interessant vinden. Zo'n set bewijst maar weer waarom. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een van de meest interessante live-acts van het moment :)
Hopelijk blijft hij zich iedere keer vernieuwen, tot nu toe vind ik geen enkele edit onderdoen voor het origineel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind hem wat minder dan zijn eerste VIP set. Laatste 6 tracks in de set zijn wel heerlijk! Wat doet delete trouwens met die mooie gekleurde knopjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Vind hem wat minder dan zijn eerste VIP set. Wat doet delete trouwens met die mooie gekleurde knopjes?


wss zitten daar een partij vocals in ofzo.

Wat was dit gaaf zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beardieroy schreef:
Wat doet delete trouwens met die mooie gekleurde knopjes?


Hier zitten inderdaad onder andere vocals in, daarnaast ook nog verschillende andere samples en geluiden waardoor het voor hem mogelijk wordt andere dingen te teasen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme wat heftig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 18:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze live-act is zeker een aanwinst. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 18:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
:bomb: :D :drool: :love: :loving: :worship:

Nog harder janken dat ik dit gemist heb


Drive en lompe kicks :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 18:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Net geluisterd, wat bizar goed :worship:

Elke VIP track zit vol met aanpassingen en nieuwe elementen, set is eigenlijk een grote mashup van vocalen. Top dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

18 + dit, Pure porno :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaaaaaa! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die New World Order te geforceerd vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 19:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PvO Hardstyle schreef:
Ben ik de enige die New World Order te geforceerd vind?

Vind dat juist een heerlijk nummer. Sounds in de mid zijn heerlijk en ben ook fan van gecutte vocals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 19:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
PvO Hardstyle schreef:
Ben ik de enige die New World Order te geforceerd vind?

Vind dat juist een heerlijk nummer. Sounds in de mid zijn heerlijk en ben ook fan van gecutte vocals.


Ja, daar ben ik het ook zeker mee eens! Met het geforceerde bedoelde ik eigenlijk vooral de kick. :P Mooi dat je over goede tracks ook goed kan discussiƫren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy-fucking-shit. Geef deze man alsjeblieft een standbeeld, wat een act :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 20:19 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Powwwww :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2016 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeie grutten wat een feest dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 00:26 
 
Hardtraxxer

Godverdomme lekker godverdomme :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 00:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nondeju wat is dit goed zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 00:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die The End Remix :drool: :love: !
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle