Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 00:39 

Hardtraxx Veteran

Iemand die weet waar de vocals "get a fuckin blowjob" vandaan komen? Ik hoorde deze ook in de set van Delete, Regain & Warface op de zondag van intents, maar kan hier bij nieuwe tracks ook niet zo gauw iets vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 03:06 

Hardtraxxer

Thommy schreef:
Iemand die weet waar de vocals "get a fuckin blowjob" vandaan komen? Ik hoorde deze ook in de set van Delete, Regain & Warface op de zondag van intents, maar kan hier bij nieuwe tracks ook niet zo gauw iets vinden.

Van de film The Departed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 05:32 

vet hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 07:33 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:

Ik denk dat je op google iets anders vindt ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 09:29 

Hardtraxx Veteran

Als je the Departed gaat kijken (sowieso de moeite waard) kom je echt een berg hardstyle/hardcore vocals tegen waar je u tegen zegt, Catatonic Overload zelfs meerdere nummers die vocals uit die film gebruikt hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 10:50 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij wil ie juist weten uit welke track die vocals komen, aangezien ie het heeft over 'nieuwe tracks'? :P Dat is Catatonic Overload - Environment / (Delete Remix).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 12:19 

Hardtraxx Veteran

Die vocal zit echter alleen in de VIP Remix en niet in de normale remix.

Edit: oeps, dacht dat het over "don't laugh, this ain't reality tv". Foutje. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 16:10 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
Volgens mij wil ie juist weten uit welke track die vocals komen, aangezien ie het heeft over 'nieuwe tracks'? :P Dat is Catatonic Overload - Environment / (Delete Remix).

Deze zocht ik inderdaad, thanks :thumbup:

De rest ook bedankt, altijd leuk om te zien waar de vocals vandaan komen. Het was geen nieuwe track in ieder geval. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2016 19:30 

Hardtraxx Veteran

Thommy schreef:
pim0412 schreef:

Deze zocht ik inderdaad, thanks :thumbup:

De rest ook bedankt, altijd leuk om te zien waar de vocals vandaan komen. Het was geen nieuwe track in ieder geval. :P

Op Intents draaide hij trouwens ook de VIP edit
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle