Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
Iemand die weet waar de vocals "get a fuckin blowjob" vandaan komen? Ik hoorde deze ook in de set van Delete, Regain & Warface op de zondag van intents, maar kan hier bij nieuwe tracks ook niet zo gauw iets vinden.
Hardtraxxer
935 posts member since 2010
last seen Mar 2023
Thommy wrote:Iemand die weet waar de vocals "get a fuckin blowjob" vandaan komen? Ik hoorde deze ook in de set van Delete, Regain & Warface op de zondag van intents, maar kan hier bij nieuwe tracks ook niet zo gauw iets vinden.
View on YouTube

Van de film The Departed.
T
vet hoor
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Thommy wrote:Iemand die weet waar de vocals "get a fuckin blowjob" vandaan komen? Ik hoorde deze ook in de set van Delete, Regain & Warface op de zondag van intents, maar kan hier bij nieuwe tracks ook niet zo gauw iets vinden.
Ik denk dat je op google iets anders vindt ja xd
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 11 hours ago
Als je the Departed gaat kijken (sowieso de moeite waard) kom je echt een berg hardstyle/hardcore vocals tegen waar je u tegen zegt, Catatonic Overload zelfs meerdere nummers die vocals uit die film gebruikt hebben.
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Volgens mij wil ie juist weten uit welke track die vocals komen, aangezien ie het heeft over 'nieuwe tracks'? :P Dat is Catatonic Overload - Environment / (Delete Remix).
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Die vocal zit echter alleen in de VIP Remix en niet in de normale remix.

Edit: oeps, dacht dat het over "don't laugh, this ain't reality tv". Foutje. :$
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 2 days ago
pim0412 wrote:Volgens mij wil ie juist weten uit welke track die vocals komen, aangezien ie het heeft over 'nieuwe tracks'? :P Dat is Catatonic Overload - Environment / (Delete Remix).
Deze zocht ik inderdaad, thanks :thumbup:

De rest ook bedankt, altijd leuk om te zien waar de vocals vandaan komen. Het was geen nieuwe track in ieder geval. :P
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 12 days ago
Thommy wrote:
pim0412 wrote:Volgens mij wil ie juist weten uit welke track die vocals komen, aangezien ie het heeft over 'nieuwe tracks'? :P Dat is Catatonic Overload - Environment / (Delete Remix).
Deze zocht ik inderdaad, thanks :thumbup:

De rest ook bedankt, altijd leuk om te zien waar de vocals vandaan komen. Het was geen nieuwe track in ieder geval. :P
Op Intents draaide hij trouwens ook de VIP edit