Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inmiddels al zo vaak geluisterd. Godverdomme wat was dit mooi. :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 12:57 
 
Hardtraxxer

The End VIP :drool: :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 14:18 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

wat is dit toch lekker hea :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 15:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The End VIP is zo ontiegelijk vet en lomp! :bomb: :bomb: Wan geweld!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
geen woorden voor hoe belachelijk ziek dit is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mijn kop was ook precies zo toen ik dit luisterde, mijn god wat lomp :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb hem trouwens gisteren op soundcloud gezet! Voor sommige mensen vaak wat fijner om te luisteren:

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zwollie95 schreef:
The End VIP :drool: :drool: :love:

Die kick op 23:11 :surrender: :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2016 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, wie doet er mee, ik heb geld nodig voor een standbeeld voor deze man. Dit is toch niet normaal meer hoe ongelooflijk goed dit is! :drool: (L) :surrender: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yowan held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe snel dit halfuurtje voorbij ging op dat feest, intens genieten man man. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 14:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Oorporno
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The World Is Yours VIP
Alsof het origineel nog niet goed genoeg was. Zit hier met kippenvel over men hele lijf :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2016 23:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship: :
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 15:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woah, ik kan niet wachten om dit op Defqon mee te maken zeg! :woot:

Die The End VIP/edit is echt nice idd. Weet iemand toevallig of Delete wel eens VIP edits draait op gewone boekingen? Ik meende hem namelijk op Hardfest ook te horen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vgm heb ik gelezen dat iemand de Funk VIP versie in een normale set gehoord had.

Hoop eerlijk gezegd niet dat hij hier gewoonte van gaat maken, hoe gruwelijk ik het ook vind, het maakt z'n VIP setjes wel veel exclusiever als je die VIP edits alleen daar kunt horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 16:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Inderdaad, ben ik met je eens. Al was t op het moment zelf wel sick natuurlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij draait VIP Edits op gewone boekingen ja, maar hooguit maar 1 of 2 in een set volgens mij. Op Supersized Kingsday draaide hij alleen The End VIP. Hard Bass ook de Still Here VIP.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een dikke vette release met al die VIP edits over een jaar of anderhalf (of 2 of 3 >.< ) kan ik ook nu al naar uitkijken.

Of gewoon een album uit brengen met al die tracks. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Een dikke vette release met al die VIP edits over een jaar of anderhalf (of 2 of 3 >.< ) kan ik ook nu al naar uitkijken.

Of gewoon een album uit brengen met al die tracks. :love:

Dat hoeft van mij niet, laat maar lekker exclusief blijven. Daarnaast kunnen VIP edits ook veranderen, Punishment was op Qapital al anders dan Supremacy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2016 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja dat is waar, maar zou ze zo graag zelf willen kunnen draaien haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 01:24 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool:

Vooral die The End edit. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ok, wie doet er mee, ik heb geld nodig voor een standbeeld voor deze man. Dit is toch niet normaal meer hoe ongelooflijk goed dit is! :drool: (L) :surrender: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2016 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Proximity to extinction VIP is toch wel echt heel lekker :loving:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle