Inmiddels al zo vaak geluisterd. Godverdomme wat was dit mooi.

Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
ZHardtraxxer
- 444 posts member since 2014
- last seen Jan 2020
The End VIP

The End VIP is zo ontiegelijk vet en lomp!
Wan geweld!

geen woorden voor hoe belachelijk ziek dit is
Mijn kop was ook precies zo toen ik dit luisterde, mijn god wat lomp 
Ik heb hem trouwens gisteren op soundcloud gezet! Voor sommige mensen vaak wat fijner om te luisteren:
View on SoundCloud
View on SoundCloud
Die kick op 23:11wrote:The End VIP![]()
![]()
Ok, wie doet er mee, ik heb geld nodig voor een standbeeld voor deze man. Dit is toch niet normaal meer hoe ongelooflijk goed dit is!

Hoe snel dit halfuurtje voorbij ging op dat feest, intens genieten man man. 
The World Is Yours VIP
Alsof het origineel nog niet goed genoeg was. Zit hier met kippenvel over men hele lijf
Alsof het origineel nog niet goed genoeg was. Zit hier met kippenvel over men hele lijf
Woah, ik kan niet wachten om dit op Defqon mee te maken zeg!
Die The End VIP/edit is echt nice idd. Weet iemand toevallig of Delete wel eens VIP edits draait op gewone boekingen? Ik meende hem namelijk op Hardfest ook te horen...
Die The End VIP/edit is echt nice idd. Weet iemand toevallig of Delete wel eens VIP edits draait op gewone boekingen? Ik meende hem namelijk op Hardfest ook te horen...
Vgm heb ik gelezen dat iemand de Funk VIP versie in een normale set gehoord had.
Hoop eerlijk gezegd niet dat hij hier gewoonte van gaat maken, hoe gruwelijk ik het ook vind, het maakt z'n VIP setjes wel veel exclusiever als je die VIP edits alleen daar kunt horen.
Hoop eerlijk gezegd niet dat hij hier gewoonte van gaat maken, hoe gruwelijk ik het ook vind, het maakt z'n VIP setjes wel veel exclusiever als je die VIP edits alleen daar kunt horen.
Inderdaad, ben ik met je eens. Al was t op het moment zelf wel sick natuurlijk 
Hij draait VIP Edits op gewone boekingen ja, maar hooguit maar 1 of 2 in een set volgens mij. Op Supersized Kingsday draaide hij alleen The End VIP. Hard Bass ook de Still Here VIP.
Een dikke vette release met al die VIP edits over een jaar of anderhalf (of 2 of 3
) kan ik ook nu al naar uitkijken.
Of gewoon een album uit brengen met al die tracks.
Dat hoeft van mij niet, laat maar lekker exclusief blijven. Daarnaast kunnen VIP edits ook veranderen, Punishment was op Qapital al anders dan Supremacy.wrote:Een dikke vette release met al die VIP edits over een jaar of anderhalf (of 2 of 3) kan ik ook nu al naar uitkijken.
Ja dat is waar, maar zou ze zo graag zelf willen kunnen draaien haha.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Vooral die The End edit.
wrote:Ok, wie doet er mee, ik heb geld nodig voor een standbeeld voor deze man. Dit is toch niet normaal meer hoe ongelooflijk goed dit is!![]()
![]()
![]()