Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:08 

Bierkoning

Pommer - Top 25 Melodieën aller tijden :
[zippy]http://www41.zippyshare.com/v/36030428/file.html[/zippy]

Ik verveelde me op deze vrije dag dus ik dacht laat ik eens al mijn favoriete hardstyle melodieën ooit gemaakt in een overzicht zetten, hoewel het eigenlijk onmogelijk is heb ik toch geprobeerd er 25 uit te kiezen (had er eerst 50 staan ofzo :P).

Tracklist:
Ik dacht misschien is het tijdens het luisteren leuk als het nog een verrassing is welke tracks erin zitten, dus voor degenen die het nog niet willen weten heb ik de tracklist even in een aparte afbeelding gezet: http://i49.tinypic.com/bi13qe.jpg

Ik denk dat veel mensen mijn smaak wel zo'n beetje kunnen inschatten en dus weten wat ze kunnen verwachten. :)

Ik wacht nog altijd op m'n laptop dus dit is met VDJ gemaakt, en dus ook puur voor de lol, ik hoef geen uitgebreide feedback ofzo, maar zou het toch leuk vinden als je even laat weten hoe je het vond.

Veel luisterplezier en geniet van (in mijn ogen) anderhalf uur geniale melodieën!

Ps: Er staat één fout in de tracklist, nummer 18 is namelijk de Re-Amp en niet de Original Mix.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:17 

Hardtraxx Veteran

Niet echt mijn lijstje, maar wel vet dat Secrets en Interview erin zitten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:48 

Hardtraxx Addict

Waar is Her Voice :cry:

Maar goed ik zal deze even een luisterbeurt geven, spreekt me wel aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 18:59 

Hardtraxx Veteran

Had ook wel een flink ander lijstje gehad denk ik, maar het is ook maar net wat je de laatste tijd vooral hebt geluisterd. Sowieso een dikke plus voor Halfway There! Die had bij mij zeker weten ook zo hoog gestaan. :love:
En gelukkig is het inderdaad de Re-Amp! Ook een plaat die bij mij hoge ogen gooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:08 

Hardtraxx Veteran

Hele vette lijst, zitten ook zeker wel een aantal van mijn favorieten bij. Sowieso +1 voor de melodie van 15 / (11) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:09 

Donateur

Fusionmania schreef:
Niet echt mijn lijstje, maar wel vet dat Secrets en Interview erin zitten :P

TL verassing spoiled. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:41 

Hardtraxx Veteran

Had eigenlijk wel The Punishment verwacht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:46 

Hardtraxx Veteran

Leuk lijstje, gaat mee voor de afwisseling :) Kan me zeker vinden in de lijst, hoewel voor mij LSD van Brennan Heart nog wel een goede toevoeging was geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:53 

Hardtraxx Veteran

Jou #1 is ook mijn #1 haha. Imitate had ik er ook sowieso ingezet haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 19:57 

Hardtraxx Veteran

Risk :loving: :loving: :loving: Dat is echt een gigantisch dikke melodie, ben die track nu aan het luisteren, setje download ik ook ff :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:41 

Hardtraxx Veteran

Crystal is de mooiste melodie voor mij, maar heel veel tracks in dit lijstje die ik ook zou kiezen zeg. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2013 21:49 

Hardtraxx Addict

Angel :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 00:50 

Bierkoning

Bedankt voor de reacties so far, The Punishment had ik er in eerste instantie wel bij maar ik moest helaas ook genoeg geniale tracks weg laten (Frontliner - Time/The Pitcher - Serenity/Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)/Crypsis & KK - Sonic Sabotage had ik de meeste moeite mee :P )

katamaran schreef:
Had ook wel een flink ander lijstje gehad denk ik, maar het is ook maar net wat je de laatste tijd vooral hebt geluisterd. Sowieso een dikke plus voor Halfway There! Die had bij mij zeker weten ook zo hoog gestaan. :love:
En gelukkig is het inderdaad de Re-Amp! Ook een plaat die bij mij hoge ogen gooit.

Klopt inderdaad, vooral 20-25 zijn tracks die ik de laatste tijd weer veel draai, maar had ik deze lijst een maand eerder of later gemaakt hadden er misschien andere tracks gestaan. Eigenlijk staat alleen de top 10 a 15 ten alle tijden vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 11:31 

Hardtraxx Addict

Lekker, melodietjes :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 13:42 

Hardtraxxer

Ik mis Her Voice en Blue Horizon :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 14:36 

Bierkoning

TechnoboyYNWA schreef:
Ik mis Her Voice en Blue Horizon :mad:

Blue Horizon is ook één van die nummers die ik uiteindelijk weg heb moeten halen, wel een heerlijk nummer idd. Her Voice ben ik nooit zo'n mega fan van geweest als ik eerlijk ben.

Vik schreef:
Ik had laatst ook al het idee om zoiets te gaan maken. :P
Gaat in ieder geval mee. Heb de tracklist bekeken en kan me in de meeste tracks wel vinden :)

Haha oke toevallig, maar daar zullen vast ook genoeg anderen in staan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:36 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
hoewel het eigenlijk onmogelijk is heb ik toch geprobeerd er 25 uit te kiezen (had er eerst 50 staan ofzo :P)

Deel 2 :thumbsup: ??

Heel lekker dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:17 

Hardtraxx Veteran

Holy crap dit is een fijn mixie,

bijna alle overgangen gaan verdomd lekker, was Times like These al bijna vergeten, schande al zeg ik het zelf !

echt top ! snel een deeltje 2 maken met de vergeten tracks??
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 21:08 

Hardtraxx Veteran

Fucking vet jurre :D heb er met plezier naar geluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 22:54 

Hardtraxxer

Church of the Darkside, wat een plaat. Leuk om weer eens te horen!
Erg gave tracklist in het algemeen, ben het wel eens met merendeel van de lijst.

Ik zie hier graag een vervolg van, met misschien tracks als Zatox - So High, wat nummers van Showtek (We Speak Music, Music on my mind?), DBSTF - Kingdom.

Ga je een vervolg maken?

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 23:42 

Hardtraxx Veteran

Waar is Les drums remix? Leuke lijst, het is natuurlijk weer ontzettend lastig om zo'n lijst te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 00:39 

Niet echt eens met de top 25, zo ongeveer 5 platen die ik terecht vind.. Maar goed, wilde toch even het lijstje checken :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 05:26 

Hardtraxxer

Download staat aan, comment volgt :thumbup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 10:25 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Niet echt eens met de top 25, zo ongeveer 5 platen die ik terecht vind.. Maar goed, wilde toch even het lijstje checken :p

Dit. + word je niet moe van jezelf met die 33628 livesets die jij per week opneemt? Hou het gewoon bij je gearmixjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:51 

Hardtraxx Addict

Gangsterdwerg schreef:
Nazale schreef:

Dit. + word je niet moe van jezelf met die 33628 livesets die jij per week opneemt? Hou het gewoon bij je gearmixjes..

:lol:
1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle