Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 12:56 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Nazale schreef:
Niet echt eens met de top 25, zo ongeveer 5 platen die ik terecht vind.. Maar goed, wilde toch even het lijstje checken :p

Dit. + word je niet moe van jezelf met die 33628 livesets die jij per week opneemt? Hou het gewoon bij je gearmixjes..

:/ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:40 

Bierkoning

Zit je soms nog in een dip vanwege het mislopen van de hardtraxx dj award gdwerg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:41 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Zit je soms nog in een dip vanwege het mislopen van de hardtraxx dj award gdwerg?

Haha nee hoor, 2e plek is ook mooi. Bovendien, wat heeft dat hiermee te maken? Jij hebt toch ook niet gewonnen? Ik vind Virtual DJ mixjes alleen echt kansloos. Zeker als je zelf gear hebt.. neem het dan daarmee op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:45 

Bierkoning

Kun je soms niet lezen? Ik kan toch tijdelijk niet recorden. En aangezien dit voor de liefhebbers een leuk setje kan zijn (wat ook blijkt) is er toch niks mis mee? Snap echt niet waar je je druk om maakt. Maar goed ik verwacht dat ik deze week m'n laptop weer terug krijg dus dan heb je er geen last meer van. :kiss:

De rest bedankt voor de reacties btw, moet nog ff kijken of ik er nog een maak. Zal nog wel ff duren :)

Blij dat ie in de smaak valt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 14:57 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Kun je soms niet lezen? Ik kan toch tijdelijk niet recorden. En aangezien dit voor de liefhebbers een leuk setje kan zijn (wat ook blijkt) is er toch niks mis mee? Snap echt niet waar je je druk om maakt. Maar goed ik verwacht dat ik deze week m'n laptop weer terug krijg dus dan heb je er geen last meer van. :kiss:

De rest bedankt voor de reacties btw, moet nog ff kijken of ik er nog een maak. Zal nog wel ff duren :)

Ik maak me nergens druk om, geef alleen mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:02 

Hardtraxxer

Vette lijst!! :$ mis alleen (Tatact - Seiv Mai Nait)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:10 

Hardtraxx Veteran

Ja maar jij bent dan ook een doetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 15:11 

Donateur

Doetje schreef:

Oeh eerste feestje gehoord die, vergeten plaat bedankt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 17:12 

Pommer schreef:

Nog een top 25 melodieën aller tijden? Nieuwe top25? Consequent. :cool:

Anyway, gokje waar het vandaan komt bij Gangsterdwerg: Het gebrek aan kwaliteit in de liveset sectie. Het is echt allemaal zo ongelofelijk eentonig en ondergespamd. Jij bent misschien wel de grootse spammer van het forum in het liveset sectie.

Ik heb het zelfs even gecheckt, er staan 103 topics op jouw naam in het liveset gedeelte. HONDERD EN DRIE. In hoelang is dat nazale? Dat is vanaf DECEMBER 2010. Dus in 2 jaar lang, heb je 103 setjes neergepompt. Doe is effe normaal zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 17:18 

Bierkoning

1 per week? Dat haal ik echt niet meer hoor, misschien op het begin wel maar de laatste maanden valt het volgens mij nog wel mee. Maar goed over die kwaliteit ben ik het met je eens, van mij mag er bijvoorbeeld ook wel een aparte gear/pc of beginners/relatief gevorderden/professionals sectie komen ofzo.

Maar goed, gaat weer over van alles behalve de set, misschien dat deze discussie beter ergens anders gevoerd kan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 18:57 

Hardtraxxer

Laat dat jong toch lekker setjes maken, al doet 'ie het met een hamer en een beitel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:05 

Hardtraxx Veteran

Ik vind vooral z'n VDJ setjes lekker weg luisteren en deze zijn ook veelal (althans nu nog wel) strakker gemixt dan zn gearmixen. Ook heeft onze pommer de wish contest gewonnen dus mixen kan die echt wel. Ik geniet van zn setjes en.met mij vele anderen te zien aan het aantal positieve reacties en views. Misschien zit jullie frustratie wel in het feit dat zijn setjes meer aandacht krijgen dan die van jullie?

Ook in deze set weer een.aantal overgangen waar ik met plezier naar geluisterd heb. Ga zo door Jurre en wat mij betreft post je elke week 2 setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:26 

Hardtraxxer

Helemaal eens met HJ. Setjes van Pommer gaan altijd mee, tracklists zijn altijd top en het mixwerk ook bijna altijd. In tegenstelling tot vele anderen hier.
En of het dan met gear gemixed is of niet, maakt dan toch geen flikker uit of wel?
Tijdens luisteren ga je toch niet denken aan het feit of die met gear gemixed is ja of nee...
Persoonlijke Top zoveel's krijgen altijd kritiek omdat lui het er niet mee eens zijn, maar daarom heet het toch een persoonlijke top? Een gezonde discussie over de tracks is leuk, maar echt het huilen van sommige hier...
Huilen om het huilen, wat triest :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:28 

Hardtraxx Veteran

Hahahahahha ongelooflijk, denk je dat het niet triester kan, gaat een tweetal er nog ff met gemak overheen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:40 

Hardtraxxer

TechnoboyYNWA schreef:
Laat dat jong toch lekker setjes maken, al doet 'ie het met een hamer en een beitel.

Wat blaat jij nou weer. Met een hamer en beitel kan je geen eens setjes maken flapdrol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:42 

Hardtraxx Veteran

TechnoboyYNWA schreef:
TechnoboyYNWA schreef:

Wat blaat jij nou weer. Met een hamer en beitel kan je geen eens setjes maken flapdrol.

_O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 19:48 

Hardtraxx Veteran

Dafuq? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 21:10 

Hardtraxx Veteran

Hahahahahah epic :worship:

En ik neem em mee Jurre! :D Commentaar volgt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 22:16 

Hardtraxxer

JVDM schreef:
Ja maar jij bent dan ook een doetje.

:mad: discriminatie haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 22:18 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Doetje schreef:

Oeh eerste feestje gehoord die, vergeten plaat bedankt. :thumbup:

Haha had hem net opstaan die melodie is gwn :worship:
maar de mix zelf is ook echt geslaagd!! vooral (The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 22:23 

Hardtraxxer

Maar zo kan ik wel doorgaan :P zijn wel meer prachtige melodien o.a.
1. arkaine - destiny
2. Showtek - Raver
3. Activator - Some Easy Living
en ga zo maar door ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:10 

Hardtraxx Veteran

Bedankt voor de triple
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:12 

Hardtraxxer

tomac schreef:
Bedankt voor de triple

Your welcome!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2013 23:34 

Hardtraxx Veteran

His welcome? Or mine?

OT. Lekkere lijst! Zoals al vermeld: het is jouw top 25, ik zou hem zelf net wat anders maken, maar dat neemt niet weg dat het een set vol met dikke vette melodieën is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2013 00:53 

Hardtraxx Veteran

Heb em geluisterd en hij was heerlijk ^^ had eigenlijk ook wel aardig wat nummer die ik in mijn eigen top 25 zou zetten:

Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)
The Machine - Times Like These
Donkey Rollers - Chaos
Wildstylez - Pleasure
Hardstyle Masterz - Risk
Wildstylez - Push That Feeling
Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
The Nasty Boyz - Angel
Donkey Rollers - Immeasurably (Original Mix)

En degene in niet in de top 25 zitten zijn alsnog ook lekker :D
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle