wrote:Dit. + word je niet moe van jezelf met die 33628 livesets die jij per week opneemt? Hou het gewoon bij je gearmixjes..wrote:Niet echt eens met de top 25, zo ongeveer 5 platen die ik terecht vind.. Maar goed, wilde toch even het lijstje checken :p
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Zit je soms nog in een dip vanwege het mislopen van de hardtraxx dj award gdwerg?
Haha nee hoor, 2e plek is ook mooi. Bovendien, wat heeft dat hiermee te maken? Jij hebt toch ook niet gewonnen? Ik vind Virtual DJ mixjes alleen echt kansloos. Zeker als je zelf gear hebt.. neem het dan daarmee op..wrote:Zit je soms nog in een dip vanwege het mislopen van de hardtraxx dj award gdwerg?
Kun je soms niet lezen? Ik kan toch tijdelijk niet recorden. En aangezien dit voor de liefhebbers een leuk setje kan zijn (wat ook blijkt) is er toch niks mis mee? Snap echt niet waar je je druk om maakt. Maar goed ik verwacht dat ik deze week m'n laptop weer terug krijg dus dan heb je er geen last meer van. 
De rest bedankt voor de reacties btw, moet nog ff kijken of ik er nog een maak. Zal nog wel ff duren
Blij dat ie in de smaak valt.
De rest bedankt voor de reacties btw, moet nog ff kijken of ik er nog een maak. Zal nog wel ff duren
Ik maak me nergens druk om, geef alleen mijn mening.wrote:Kun je soms niet lezen? Ik kan toch tijdelijk niet recorden. En aangezien dit voor de liefhebbers een leuk setje kan zijn (wat ook blijkt) is er toch niks mis mee? Snap echt niet waar je je druk om maakt. Maar goed ik verwacht dat ik deze week m'n laptop weer terug krijg dus dan heb je er geen last meer van.
De rest bedankt voor de reacties btw, moet nog ff kijken of ik er nog een maak. Zal nog wel ff duren![]()
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
Vette lijst!!
mis alleen (Tatact - Seiv Mai Nait)
-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Ja maar jij bent dan ook een doetje.
Oeh eerste feestje gehoord die, vergeten plaat bedankt.wrote:Vette lijst!!mis alleen (Tatact - Seiv Mai Nait)
-
N
Nog een top 25 melodieën aller tijden? Nieuwe top25? Consequent.wrote:De rest bedankt voor de reacties btw, moet nog ff kijken of ik er nog een maak. Zal nog wel ff duren![]()
Anyway, gokje waar het vandaan komt bij Gangsterdwerg: Het gebrek aan kwaliteit in de liveset sectie. Het is echt allemaal zo ongelofelijk eentonig en ondergespamd. Jij bent misschien wel de grootse spammer van het forum in het liveset sectie.
Ik heb het zelfs even gecheckt, er staan 103 topics op jouw naam in het liveset gedeelte. HONDERD EN DRIE. In hoelang is dat nazale? Dat is vanaf DECEMBER 2010. Dus in 2 jaar lang, heb je 103 setjes neergepompt. Doe is effe normaal zeg.
1 per week? Dat haal ik echt niet meer hoor, misschien op het begin wel maar de laatste maanden valt het volgens mij nog wel mee. Maar goed over die kwaliteit ben ik het met je eens, van mij mag er bijvoorbeeld ook wel een aparte gear/pc of beginners/relatief gevorderden/professionals sectie komen ofzo.
Maar goed, gaat weer over van alles behalve de set, misschien dat deze discussie beter ergens anders gevoerd kan worden.
Maar goed, gaat weer over van alles behalve de set, misschien dat deze discussie beter ergens anders gevoerd kan worden.
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Laat dat jong toch lekker setjes maken, al doet 'ie het met een hamer en een beitel.
Ik vind vooral z'n VDJ setjes lekker weg luisteren en deze zijn ook veelal (althans nu nog wel) strakker gemixt dan zn gearmixen. Ook heeft onze pommer de wish contest gewonnen dus mixen kan die echt wel. Ik geniet van zn setjes en.met mij vele anderen te zien aan het aantal positieve reacties en views. Misschien zit jullie frustratie wel in het feit dat zijn setjes meer aandacht krijgen dan die van jullie?
Ook in deze set weer een.aantal overgangen waar ik met plezier naar geluisterd heb. Ga zo door Jurre en wat mij betreft post je elke week 2 setjes.
Ook in deze set weer een.aantal overgangen waar ik met plezier naar geluisterd heb. Ga zo door Jurre en wat mij betreft post je elke week 2 setjes.
-
MHardtraxxer
- 176 posts member since 2010
- last seen May 2018
Helemaal eens met HJ. Setjes van Pommer gaan altijd mee, tracklists zijn altijd top en het mixwerk ook bijna altijd. In tegenstelling tot vele anderen hier.
En of het dan met gear gemixed is of niet, maakt dan toch geen flikker uit of wel?
Tijdens luisteren ga je toch niet denken aan het feit of die met gear gemixed is ja of nee...
Persoonlijke Top zoveel's krijgen altijd kritiek omdat lui het er niet mee eens zijn, maar daarom heet het toch een persoonlijke top? Een gezonde discussie over de tracks is leuk, maar echt het huilen van sommige hier...
Huilen om het huilen, wat triest
En of het dan met gear gemixed is of niet, maakt dan toch geen flikker uit of wel?
Tijdens luisteren ga je toch niet denken aan het feit of die met gear gemixed is ja of nee...
Persoonlijke Top zoveel's krijgen altijd kritiek omdat lui het er niet mee eens zijn, maar daarom heet het toch een persoonlijke top? Een gezonde discussie over de tracks is leuk, maar echt het huilen van sommige hier...
Huilen om het huilen, wat triest
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 1 day ago
Hahahahahha ongelooflijk, denk je dat het niet triester kan, gaat een tweetal er nog ff met gemak overheen 
-
THardtraxxer
- 251 posts member since 2012
- last seen Oct 2013
Wat blaat jij nou weer. Met een hamer en beitel kan je geen eens setjes maken flapdrol.wrote:Laat dat jong toch lekker setjes maken, al doet 'ie het met een hamer en een beitel.
_O_wrote:Wat blaat jij nou weer. Met een hamer en beitel kan je geen eens setjes maken flapdrol.wrote:Laat dat jong toch lekker setjes maken, al doet 'ie het met een hamer en een beitel.
Hahahahahah epic
En ik neem em mee Jurre!
Commentaar volgt!
En ik neem em mee Jurre!
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2018
wrote:Ja maar jij bent dan ook een doetje.
Last edited by Maikoow on , edited 1 time in total.
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2018
Haha had hem net opstaan die melodie is gwnwrote:Oeh eerste feestje gehoord die, vergeten plaat bedankt.wrote:Vette lijst!!mis alleen (Tatact - Seiv Mai Nait)
maar de mix zelf is ook echt geslaagd!! vooral (The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2018
Maar zo kan ik wel doorgaan
zijn wel meer prachtige melodien o.a.
1. arkaine - destiny
2. Showtek - Raver
3. Activator - Some Easy Living
en ga zo maar door
1. arkaine - destiny
2. Showtek - Raver
3. Activator - Some Easy Living
en ga zo maar door
-
MHardtraxxer
- last seen Jul 2018
Your welcome!wrote:Bedankt voor de triple
His welcome? Or mine?
OT. Lekkere lijst! Zoals al vermeld: het is jouw top 25, ik zou hem zelf net wat anders maken, maar dat neemt niet weg dat het een set vol met dikke vette melodieën is
OT. Lekkere lijst! Zoals al vermeld: het is jouw top 25, ik zou hem zelf net wat anders maken, maar dat neemt niet weg dat het een set vol met dikke vette melodieën is
Heb em geluisterd en hij was heerlijk
had eigenlijk ook wel aardig wat nummer die ik in mijn eigen top 25 zou zetten:
Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)
The Machine - Times Like These
Donkey Rollers - Chaos
Wildstylez - Pleasure
Hardstyle Masterz - Risk
Wildstylez - Push That Feeling
Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
The Nasty Boyz - Angel
Donkey Rollers - Immeasurably (Original Mix)
En degene in niet in de top 25 zitten zijn alsnog ook lekker
Brennan Heart - Memento (Bioweapon Remix)
The Machine - Times Like These
Donkey Rollers - Chaos
Wildstylez - Pleasure
Hardstyle Masterz - Risk
Wildstylez - Push That Feeling
Southstylers - Pounding Senses (Deeper Inside Mix)
The Nasty Boyz - Angel
Donkey Rollers - Immeasurably (Original Mix)
En degene in niet in de top 25 zitten zijn alsnog ook lekker