Henk-Jan schreef:
Misschien zit jullie frustratie wel in het feit dat zijn setjes meer aandacht krijgen dan die van jullie?
Ja dat zal t zijn ja :') Dat zit me echt ontzettend dwars! Matig argument really - wat hebben wij nou weer te klagen over de aandacht die we krijgen als DJ's? Zeker Gangsterdwerg/Spectre niet.
Ik vind het juist vervelend dat ik hier gewoon nooit meer setjes mee pak omdat ze allemaal 13 in een do zijn.
Mojo schreef:
Helemaal eens met HJ. Setjes van Pommer gaan altijd mee, tracklists zijn altijd top en het mixwerk ook bijna altijd. In tegenstelling tot vele anderen hier.
En of het dan met gear gemixed is of niet, maakt dan toch geen flikker uit of wel?
Tijdens luisteren ga je toch niet denken aan het feit of die met gear gemixed is ja of nee...
Persoonlijke Top zoveel's krijgen altijd kritiek omdat lui het er niet mee eens zijn, maar daarom heet het toch een persoonlijke top? Een gezonde discussie over de tracks is leuk, maar echt het huilen van sommige hier...
Huilen om het huilen, wat triest

Dus? Wat is nu precies je punt? Mocht ik niet aangeven dat ik het niet eens was met de top 25?
Tijdens het luisteren denk ik er zeker wel aan of het met gear gemixt is of niet. Ik luister hoe iemand mixt, of hij late cuepoints zet, loopjes maakt, vroeg instart, strak beatmatcht, strak faderwerk gebruikt, staat de gain wel goed, hoe is zn afmix? Al die aspecten zijn gewoon niet boeiend als je met VDJ mixt. Je ziet alles al precies aankomen, kan gewoon op sync drukken etc etc. Je kan op verschillende manieren naar een set luisteren; als gewoon normaal luisteren, maar ook als criticus. Vaak wil iemand feedback op zijn set als die persoon m in de liveset-sectie post. Nou dat kan die van mij best wel krijgen, mits er dus met gear wordt gemixt. En dit is precies wat ik bedoelde; er is niks MIS met gewoon normaal luisteren, maar voor de mensen die graag kritischer luisteren/die kritisch feedback willen - is het gewoon niet meer te doen om jezelf écht te onderscheiden omdat je wordt ondergesneeuwd door paupersets.
Nu wel duidelijk voor je?
*EDIT* Daarbij komt dat Pommer zijn gearmixen nog wel gewoon voor verbetering vatbaar zijn; en dat is niet persoonlijk bedoeld verder, of heel erg ofzo. Ik heb alleen weinig zin om feedback te geven als er steeds iedere week een nieuwe set komt, van vrijwel hetzelfde niveau. Probeer eens wat exclusiever te blijven! Maar goed- verschil in visie gok ik in dit geval, want je krijgt inderdaad veel views en posts bij je sets. Maar mij maak je er niet blij mee.