En als je dit nu wint? Sta je daar dan te draaien met VDJ?
Of is het geen contest?
Related topics
- View the latest post: Pommer - WiSH Outdoor Warm Up (Dedicated & The Dungeon)
- View the latest post: The Punisher (JefQ) - I WISH The Dungeon to be like this
- View the latest post: Firetrap @ I WiSH The Dungeon To Be Like This!
- View the latest post: Repeller @ I WiSH The Dungeon to be like this
- View the latest post: Daveytl @ I Wish The Dungeon To Be Like This!
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: The Saints: Holy Dreams @ REBiRTH Festival 2026 - Journey Beyond Borders
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Sub Zero Project Hardstyle Set Live From Wasteland 2026
- View the latest post: PRATO. | Appreciation Mix - B-Freqz
Moderators
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 11 days ago
Is geen DJ-contest nee, puur voor kaarten.
Haha nee anders had ik niet meegedaan natuurlijkJolle wrote:En als je dit nu wint? Sta je daar dan te draaien met VDJ?Of is het geen contest?
Oh oke ik dacht dat het een contest was, en ja ik weet dat er meer tussenzitten maar ik denk dat deze een grote kans heeft om te winnen, heerlijke tracklist en het mixwerk is lekker snel.
-
JHardtraxxer
- 75 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
heerlijk setje 
Nou, ook ik ga het eens een luisterbeurt geven na al die reacties hier
Overgang naar Overdose loopt ook niet vlekkeloos, maar daar kreeg ik zelf ook al kritiek op in mijn set, dus die zal wel moeilijk zijn
Volgende 2 overgangen zijn dan wel weer heel lekker.
Overgang naar de remix van Insomnia vind ik dan weer iets minder, al stoort het absoluut niet.
Overgang naar Trapped is erg abrupt afgekapt. Klinkt niet echt mooi naar mijn mening.
Van Trapped naar Midnight en Midnight naar PTBL klinken dan wel weer lekker. Sluiten erg mooi aan.
Overgang van Evolve naar Therafied vind ik dan weer minder, die klinkt niet helemaal afgemaakt en ietwat abrupt.
Therafied --> NTFB vind ik wel weer lekker klinken, passen qua sounds goed bij elkaar en je mixt Therafied ook heel mooi uit
Mixwerk vond ik af en toe juist wat traag, zitten aardig wat dode momenten in op het begin.
Soms ook wat kleine offbeatjes.
Ik vind hem dus niet zo speciaal als sommige anderen, maar ik zou het natuurlijk wel erg leuk voor jou vinden als je wat wint. Was ook zeker geen slechte set trouwens
Overgang naar Overdose loopt ook niet vlekkeloos, maar daar kreeg ik zelf ook al kritiek op in mijn set, dus die zal wel moeilijk zijn
Volgende 2 overgangen zijn dan wel weer heel lekker.
Overgang naar de remix van Insomnia vind ik dan weer iets minder, al stoort het absoluut niet.
Overgang naar Trapped is erg abrupt afgekapt. Klinkt niet echt mooi naar mijn mening.
Van Trapped naar Midnight en Midnight naar PTBL klinken dan wel weer lekker. Sluiten erg mooi aan.
Overgang van Evolve naar Therafied vind ik dan weer minder, die klinkt niet helemaal afgemaakt en ietwat abrupt.
Therafied --> NTFB vind ik wel weer lekker klinken, passen qua sounds goed bij elkaar en je mixt Therafied ook heel mooi uit
Mixwerk vond ik af en toe juist wat traag, zitten aardig wat dode momenten in op het begin.
Soms ook wat kleine offbeatjes.
Ik vind hem dus niet zo speciaal als sommige anderen, maar ik zou het natuurlijk wel erg leuk voor jou vinden als je wat wint. Was ook zeker geen slechte set trouwens
Ten eerste bedankt voor je commentaar!
Overdose & Trapped zijn inderdaad de overgangen die iets minder in het gehoor liggen
Maar vind het wel apart dat je het traag noemt, het zijn 18 tracks in een uur en bijna alles is mid intro gemixt
Maarja misschien zie je het liever nóg sneller haha.
Maar in ieder geval bedankt
Overdose & Trapped zijn inderdaad de overgangen die iets minder in het gehoor liggen
Had zelf 18 platen in 51 minuten, dus vergeleken met dat is het wel iets trager ja.Pommer wrote:Ten eerste bedankt voor je commentaar!
Overdose & Trapped zijn inderdaad de overgangen die iets minder in het gehoor liggenMaar vind het wel apart dat je het traag noemt, het zijn 18 tracks in een uur en bijna alles is mid intro gemixt
Maarja misschien zie je het liever nóg sneller haha.
Het setje begint voor mij iets te traag, dan kan het wel mid-intro gemixt zijn, maar het klinkt gewoon nogal traag naar mijn mening.
Verder, zoals ik al zei, een prima set hoor.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Gefeliciteerd man!
Ik heb ook twee kaarten gewonnen. Geniet ervan!
Gefeliciteerd met de kaarten! Wie heeft er eigenlijk nog allemaal gewonnen?
Bedankt allemaal! Leuk verjaardagscadeautje zo haha

Edit: Ik lees net ook de andere winnaars, jullie ook gefeliciteerd natuurlijk!
Bedankt, en jij ook gefeliciteerd danStinkjanus wrote:Gefeliciteerd man!
Edit: Ik lees net ook de andere winnaars, jullie ook gefeliciteerd natuurlijk!
Last edited by Pommer on 29 May 2012 19:34, edited 1 time in total.
Gefeliciteerd Pommieee, wat heb je gewonnen precies?
Thanks
2 VIP tickets en een meet & greet met alle artiesten die draaien in The Dungeon (weet alleen niet of dat ook voor die 2e persoon geldt).
2 VIP tickets en een meet & greet met alle artiesten die draaien in The Dungeon (weet alleen niet of dat ook voor die 2e persoon geldt).
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 11 days ago
Huh, waar staan de winnaars dan
. Gefeliciteerd hè! 
Toch jammer dat dit een PC mix is..
Nee geintje, tot dan!
Nee geintje, tot dan!
Thanks, was unaniem de dikste mix :-)
-
JHardtraxx Veteran