Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Repeller @ I WiSH The Dungeon to be like this
[zippy]http://www6.zippyshare.com/v/99192704/file.html[/zippy]
http://www6.zippyshare.com/v/99192704/file.html

Tracklist:
1. Rexanthony - For You Marlene (Activator Remix)
2. Alpha Twins - Fragile
3. Frontliner - Greenhouse
4. DJ Thera - Disturbia (The R3belz Remix)
5. Zatox - The Future
6. Noisecontrollers - E=NC2
7. Gunz For Hire - Evolution Complete
8. Deepack & Luna - I Wanna C Ya
9. B-Front - Virus
10. Luna & E-Force - Shade Of The Night
11. The Vision & Pulse - Pandorum
12. Josh & Wesz Vs. Low-E - I've Lost You
13. Phuture Noize - Fire In The Hole
14. Catatonic Overload - Goddamn
15. Titan - Nightmare
16. Adaro - The Haunter Of The Dark

Dit is mijn inzending voor de WiSH contest en ook mijn eerste set die ik op Hardtraxx zet! Ik heb gekozen voor tracks die ik zelf heerlijk vind en die ik graag live voorbij hoor komen. Ik heb een afwisseling gemaakt tussen wat oudere tracks, nieuwe en bekende tracks en tracks die minder vaak gedraait worden. Verder heb ik voor harde tracks gekozen, omdat dat het beste bij 'The Dungeon' stage passen!

Ik hoop dat jullie het een lekkere tracklist en mix vinden en ik ontvang dan ook graag jullie mening, tips en verbterpuntjes! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist vind ik erg lekker, opbouw daarvan is ook wel redelijk in orde.

Het mixwerk ben ik minder over te spreken. Sommige overgangen lopen wel erg lekker, maar bij de meeste is er nog wel een foutje te horen. Paar beatmatches die niet zo goed gaan en paar overmixes die gewoon niet zo lekker in het gehoor liggen.
Het mixen is ook veelal outro-intro waar ik persoonlijk niet zo'n fan van ben.

Maar luisterde ondanks dat toch wel lekker weg, wat natuurlijk ook heel belangrijk is ^^ :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Tracklist vind ik erg lekker, opbouw daarvan is ook wel redelijk in orde.

Het mixwerk ben ik minder over te spreken. Sommige overgangen lopen wel erg lekker, maar bij de meeste is er nog wel een foutje te horen. Paar beatmatches die niet zo goed gaan en paar overmixes die gewoon niet zo lekker in het gehoor liggen.
Het mixen is ook veelal outro-intro waar ik persoonlijk niet zo'n fan van ben.

Maar luisterde ondanks dat toch wel lekker weg, wat natuurlijk ook heel belangrijk is ^^ :thumbup:

Thanx voor de feedback man! :thumbup: Ik heb er zelf voor gekozen om het in en outro van veel tracks te laten horen, omdat ik die zelf wel erg chill vind! Verder zitten er indd een paar mindere overgangen tussen, waar ik ook niet 100% tevreden over ben!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle