Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 16:59 

Hardtraxx Veteran

Download Daveytl @ I Wish The Dungeon To Be Like This!:
[zippy]http://www13.zippyshare.com/v/89527952/file.html[/zippy]
http://www13.zippyshare.com/v/89527952/file.html

Tracklist:
1. Alphaverb - Substream
2. Chris One & The Machine - Never Fall Asleep
3. Degos & Re-Done - Warrior
4. Phrantic - Overdose
5. Chris One - Recruit
6. Ran-D - Crossroads
7. B-Front - Darkside
8. The Machine - Place of Terror
9. Kodex - Paranormal Activities
10. Degos & Re-Done - Evolve
11. Zany & The Beholder - Fear Reigns Today
12. Arboza - We Arise
13. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
14. Catatonic Overload - Goddamn (Warface Remix)
15. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
16. Crypsis & Radical Redemption - Darkness is Calling
17. Catatonic Overload - Peace of Mind
18. Thera vs. Geck-O - Do the Happy Face

Ik heb geprobeerd om veel vlug over te mixen, en mijns inziens is dit zeer goed gelukt. Bijvoorbeeld Crossroads & Darkness is Calling heb ik alleen maar de intro/mid gedraaid en daarna wordt die uitgemixt.
Zitten een paar gruwelijk dikke overgangen tussen vind ik zelf. Mids van We Arise en Scary Noises lopen mooi over, en eigenlijk komen eigenlijk vrijwel alle overgangen goed uit.

De trackkeuze is zo gevallen omdat ik gewoon een snoeiharde set neer wilde zetten, met platen die niet vaak gedraaid worden afgewisseld met persoonlijke favorieten. Ik hoop die niet-vaak-gedraaide platen weer eens te horen bij de Dungeon Area, en mijn ervaring van vorig jaar zegt dat dat wel goed komt.

Ik hoop dat jullie deze mix luisteren, en als je opmerkingen/ commentaar hebt zou ik dat heel fijn vinden ^^
Veel plezier er mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:45 

Hardtraxx Crew

Hele gave lijst Davey, gaat geluisterd worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:55 

Hardtraxx Veteran

Heb hem gedownload, ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

Standaard mee he ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Hele gave lijst Davey, gaat geluisterd worden :)

Dank je, die van jou ga ik ook ff luisteren :thumbsup:

chicken schreef:
Heb hem gedownload, ben benieuwd! :)

Leuk, laat maar horen wat je er van vond :)

Henk-Jan schreef:
Standaard mee he ^^

Tof!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 18:31 

geen trapped?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 18:44 

Hardtraxx Veteran

Mooie lijst! Ik mis alleen trapped inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 18:51 

Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
geen trapped?

Haha goeie :P

Firetrap schreef:
Mooie lijst! Ik mis alleen trapped inderdaad.

Thanks. Inderdaad geen Trapped, maar wel een paar andere hele dikke platen :drool:
Jouw set wordt nog commentaar op gegeven, ik denk dat dat maandag wordt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 18:52 

Hardtraxx Veteran

Was een grapje hè, die van jou wordt ook nog geluisterd, tevens maandag in de trein vanuit school waarschijnlijk :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:34 

Hardtraxxer

Ik

Tracklist: Hard lijstje met, zoals je zelf al zei, nummers die niet al te vaak hoort :thumbup: Niet allemaal nummers die ik vet vind, maar dat hou je altijd :P

1e overgang is niet best. Hij ligt er naast en de vocals gaan door elkaar heen, wat niet lekker klinkt. Overgang lijkt compleet random te zijn.
2e overgang ligt er goed op. Leuke overgang, lekker vlot.
3e overgang ligt er iets naast, maar niet storend. Voor de rest wel oké :)
4e: ligt er goed op, maar is ietwat abrupt. Misschien had je wat tonen weg moeten draaien, of overdose iets langzamer uit moeten faden.
5e: :thumbup:
6e: Die vocals die er nog onder liggen klinken vet :thumbup:
7e: Leuke overgang. Het is alleen jammer dat je in het midden van een climax hoort dat het volgende nr begint.
8e: Erg vette overgang :clap:
9e: :thumbup:
10e: Weer een klein beetje abrupt, maar niet storend ;)
11e: Vette overgang, lekker vlot.
12: Jmmr, scary noises mid moet je clean horen... De combi klinkt iig niet erg lekker, beetje druk.
13: Hier vind het dan wel weer erg vet klinken :P
14: Vet! :yay: Ik zat te genieten van de overgang, jmmr dat die zo abrupt werd weggetrokken..
15: :thumbup:
16: Goed dat je hier darkness is calling door liet lopen, anders had je alleen die introclaps gehoord.
17: :thumbup:

Mix overall loopt lekker vlot door en er zitten wat leuke overgangen tussen. Jmmr dat er af en toe wat kleine foutjes (offbeatjes, tonen e.d.) tussen zitten en het soms nog wat rommelig klinkt daardoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:57 

Donateur

kan me in de comment van janus heel goed vinden. wel lekker setje , alleen wat kleine foutjes en klonk wat rommelig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 20:24 

Hardtraxx Veteran

Ten eerste bedankt voor jullie comments, en Janus in het bijzonder voor de uitgebreide :worship:
Janus schreef:
1e overgang is niet best. Hij ligt er naast en de vocals gaan door elkaar heen, wat niet lekker klinkt. Overgang lijkt compleet random te zijn.

Klopt, maar je moet kiezen hé. Of eentje wegdraaien (wat ook vrij belabberd klinkt) of een heel klein stukje vocal door elkaar heen laten lopen. Ik koos voor het laatste.
Hij ligt er inderdaad naast, dat ik dat nu pas hoor >.< :/ Had dat niet eens opgemerkt.

Janus schreef:
Mix overall loopt lekker vlot door en er zitten wat leuke overgangen tussen. Jmmr dat er af en toe wat kleine foutjes (offbeatjes, tonen e.d.) tussen zitten en het soms nog wat rommelig klinkt daardoor.

Die offbeatjes hadden inderdaad niet gehoeven. Wat die tonen betreft is denk ik een meningsverschil, ik vind het juist vet om een ander nummer al aan te horen komen. Die mixen zorgen er dan wel voor dat je mooi uitkomt qua timing. Had er misschien voor kunnen kiezen om dan te teasen in plaats van op vol volume mee mixen.
Van Overdose naar Recruit had ik de bass al uitstaan, wat had ik volgens jou nog meer moeten doen om het goed te doen laten klinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 20:58 

Hardtraxx Veteran

Heb weinig aan te merken op de overgangen, dat laat ik aan de DJ's onder ons over. In mijn oren klinkt het prima! :)

Eén klein puntje, tijdens Goddamn lijkt de bass nogal overpowered. Het drukt een beetje de hoge tonen weg, terwijl dat in de versie die ik heb niet zo is. Maar goed, verder is het een lekker mixje, Gaat zeker vaker geluisterd worden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 21:04 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Eén klein puntje, tijdens Goddamn lijkt de bass nogal overpowered. Het drukt een beetje de hoge tonen weg, terwijl dat in de versie die ik heb niet zo is.

Klopt, dat lijkt inderdaad zo. Maar ik heb er niks speciaals mee gedaan, dat is gewoon de versie die ik hier heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 11:24 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:

2. Chris One & The Machine - Never Fall Asleep
3. Degos & Re-Done - Warrior
4. Phrantic - Overdose
5. Chris One - Recruit
6. Ran-D - Crossroads
10. Degos & Re-Done - Evolve
12. Arboza - We Arise
13. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
14. Catatonic Overload - Goddamn (Warface Remix)
15. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
17. Catatonic Overload - Peace of Mind
18. Thera vs. Geck-O - Do the Happy Face

Heerlijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:01 

Bierkoning

Als ik tijd vind ga ik deze ook luisteren, ben wel benieuwd als je er zelf zo enthousiast over bent :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:30 

Hardtraxx Veteran

hele lekkere lijst hor, deze gaat mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 17:58 

Hardtraxx Veteran

Heb hem geluisterd! Allereerst sluiten de tracks goed op elkaar aan, meesten vallen ook binnen mijn smaak. De mixstijl is gewaagd, niet safe op intro-outro en daar hou ik wel van. Soms pakt dit erg goed uit ( Arise - Scary Noises met vette bassswitch ) en soms sla je de plank een beetje mis. Wat voornamelijk storend was, is de overkill aan bass. Bij sommige overgangen hoor je daarom veel te veel distortion. Ik zou je dus aanraden de bass met rust te laten en het te laten bij de bass die al in de tracks zit ;) .

Overall een vermakelijke set met hier en daar heerlijk mixwerk. De missertjes neem ik op de koop toe, dat krijg je nou eenmaal bij een gewaagde manier van mixen en dat kan ik waarderen. Was de bass normaal geweest, hadden sommige stukken beter uitgepakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 18:39 

Hardtraxx Elite

Deze ga ik gebruiken voor m'n hardlopen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 19:04 

Bierkoning

Wilde hem kritisch gaan luisteren maar na een minuut of 10 had ik daar al geen zin meer in haha (ligt trouwens niet aan de set hoor). Maar wat me opviel was dat de eerste overgang inderdaad echt beroerd was, als het toch de eerste overgang was waarom begon je dan niet opnieuw? :P Verder hoorde ik inderdaad wat gewaagde overgangen die soms goed uitpakte, en soms wat rommelig. Ik hou ook van snel doormixen, maar soms laten de nummers het gewoon niet toe imo.

Maar al met al gewoon met plezier naar geluisterd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:37 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Heb hem geluisterd! Allereerst sluiten de tracks goed op elkaar aan, meesten vallen ook binnen mijn smaak. De mixstijl is gewaagd, niet safe op intro-outro en daar hou ik wel van. Soms pakt dit erg goed uit ( Arise - Scary Noises met vette bassswitch ) en soms sla je de plank een beetje mis. Wat voornamelijk storend was, is de overkill aan bass. Bij sommige overgangen hoor je daarom veel te veel distortion. Ik zou je dus aanraden de bass met rust te laten en het te laten bij de bass die al in de tracks zit ;) .

Overall een vermakelijke set met hier en daar heerlijk mixwerk. De missertjes neem ik op de koop toe, dat krijg je nou eenmaal bij een gewaagde manier van mixen en dat kan ik waarderen. Was de bass normaal geweest, hadden sommige stukken beter uitgepakt.

Ik heb niks speciaals met de bass gedaan, dat is het gekke :P Misschien dat die heel af en toe een paar seconden dubbel was, maar verder niks mee gedaan.

Pommer schreef:
Maar wat me opviel was dat de eerste overgang inderdaad echt beroerd was, als het toch de eerste overgang was waarom begon je dan niet opnieuw? :P

Had het niet in de gaten, kan niet meer mixen met koptelefoon aangezien die ingang van mij kapot is.
Met speakers doet die het gek genoeg wel normaal.

En nee, dat ligt niet aan de koptelefoon, heb er meerdere gebruikt.

Onthafloorx schreef:
Deze ga ik gebruiken voor m'n hardlopen! :D

Veel plezier er mee!

Thanks voor jullie reacties btw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 22:57 

Hardtraxx Veteran

Haha dat is apart :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 22:46 

Hardtraxx Veteran

Nice TL man, ik ga m ff luisteren en dan laat ik je weten wat ik van het mixwerk vind! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:05 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het een nogal soft lijstje man.

Ik zal eens horen of hij CD waardig is sinds ik alleen nog setjes voor op CD brandt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 23:14 

Hardtraxx Veteran

Maximum schreef:
Nice TL man, ik ga m ff luisteren en dan laat ik je weten wat ik van het mixwerk vind! :thumbup:

Thanks. Jouw setje wordt nu ook beluisterd :thumbsup:

Olijfboompje schreef:
Ik vind het een nogal soft lijstje man.

Afbeelding

Olijfboompje schreef:
Ik zal eens horen of hij CD waardig is sinds ik alleen nog setjes voor op CD brandt.

Prima, laat maar weten wat je er van vond :D
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle