Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 56 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 hours ago
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Download Daveytl @ I Wish The Dungeon To Be Like This!:
http://www13.zippyshare.com/v/89527952/file.html
http://www13.zippyshare.com/v/89527952/file.html

Tracklist:
1. Alphaverb - Substream
2. Chris One & The Machine - Never Fall Asleep
3. Degos & Re-Done - Warrior
4. Phrantic - Overdose
5. Chris One - Recruit
6. Ran-D - Crossroads
7. B-Front - Darkside
8. The Machine - Place of Terror
9. Kodex - Paranormal Activities
10. Degos & Re-Done - Evolve
11. Zany & The Beholder - Fear Reigns Today
12. Arboza - We Arise
13. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
14. Catatonic Overload - Goddamn (Warface Remix)
15. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
16. Crypsis & Radical Redemption - Darkness is Calling
17. Catatonic Overload - Peace of Mind
18. Thera vs. Geck-O - Do the Happy Face

Ik heb geprobeerd om veel vlug over te mixen, en mijns inziens is dit zeer goed gelukt. Bijvoorbeeld Crossroads & Darkness is Calling heb ik alleen maar de intro/mid gedraaid en daarna wordt die uitgemixt.
Zitten een paar gruwelijk dikke overgangen tussen vind ik zelf. Mids van We Arise en Scary Noises lopen mooi over, en eigenlijk komen eigenlijk vrijwel alle overgangen goed uit.

De trackkeuze is zo gevallen omdat ik gewoon een snoeiharde set neer wilde zetten, met platen die niet vaak gedraaid worden afgewisseld met persoonlijke favorieten. Ik hoop die niet-vaak-gedraaide platen weer eens te horen bij de Dungeon Area, en mijn ervaring van vorig jaar zegt dat dat wel goed komt.

Ik hoop dat jullie deze mix luisteren, en als je opmerkingen/ commentaar hebt zou ik dat heel fijn vinden ^^
Veel plezier er mee!
Last edited by Daveytl on 19 May 2012 20:10, edited 1 time in total.
Hardtraxx Crew
30630 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
Hele gave lijst Davey, gaat geluisterd worden :)
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Heb hem gedownload, ben benieuwd! :)
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 2 hours ago
Standaard mee he ^^
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
wootum wrote:Hele gave lijst Davey, gaat geluisterd worden :)
Dank je, die van jou ga ik ook ff luisteren :thumbsup:
chicken wrote:Heb hem gedownload, ben benieuwd! :)
Leuk, laat maar horen wat je er van vond :)
Henk-Jan wrote:Standaard mee he ^^
Tof!
C
geen trapped?
F
Hardtraxx Veteran
6061 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Mooie lijst! Ik mis alleen trapped inderdaad.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Chris Two wrote:geen trapped?
Haha goeie :P
Firetrap wrote:Mooie lijst! Ik mis alleen trapped inderdaad.
Thanks. Inderdaad geen Trapped, maar wel een paar andere hele dikke platen :drool:
Jouw set wordt nog commentaar op gegeven, ik denk dat dat maandag wordt ;)
F
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Was een grapje hè, die van jou wordt ook nog geluisterd, tevens maandag in de trein vanuit school waarschijnlijk :P .
Hardtraxxer
115 posts member since 2010
last seen Dec 2019
Ik

Tracklist: Hard lijstje met, zoals je zelf al zei, nummers die niet al te vaak hoort :thumbup: Niet allemaal nummers die ik vet vind, maar dat hou je altijd :P

1e overgang is niet best. Hij ligt er naast en de vocals gaan door elkaar heen, wat niet lekker klinkt. Overgang lijkt compleet random te zijn.
2e overgang ligt er goed op. Leuke overgang, lekker vlot.
3e overgang ligt er iets naast, maar niet storend. Voor de rest wel oké :)
4e: ligt er goed op, maar is ietwat abrupt. Misschien had je wat tonen weg moeten draaien, of overdose iets langzamer uit moeten faden.
5e: :thumbup:
6e: Die vocals die er nog onder liggen klinken vet :thumbup:
7e: Leuke overgang. Het is alleen jammer dat je in het midden van een climax hoort dat het volgende nr begint.
8e: Erg vette overgang :clap:
9e: :thumbup:
10e: Weer een klein beetje abrupt, maar niet storend ;)
11e: Vette overgang, lekker vlot.
12: Jmmr, scary noises mid moet je clean horen... De combi klinkt iig niet erg lekker, beetje druk.
13: Hier vind het dan wel weer erg vet klinken :P
14: Vet! :yay: Ik zat te genieten van de overgang, jmmr dat die zo abrupt werd weggetrokken..
15: :thumbup:
16: Goed dat je hier darkness is calling door liet lopen, anders had je alleen die introclaps gehoord.
17: :thumbup:

Mix overall loopt lekker vlot door en er zitten wat leuke overgangen tussen. Jmmr dat er af en toe wat kleine foutjes (offbeatjes, tonen e.d.) tussen zitten en het soms nog wat rommelig klinkt daardoor.
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
kan me in de comment van janus heel goed vinden. wel lekker setje , alleen wat kleine foutjes en klonk wat rommelig.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Ten eerste bedankt voor jullie comments, en Janus in het bijzonder voor de uitgebreide :worship:
Janus wrote: 1e overgang is niet best. Hij ligt er naast en de vocals gaan door elkaar heen, wat niet lekker klinkt. Overgang lijkt compleet random te zijn.
Klopt, maar je moet kiezen hé. Of eentje wegdraaien (wat ook vrij belabberd klinkt) of een heel klein stukje vocal door elkaar heen laten lopen. Ik koos voor het laatste.
Hij ligt er inderdaad naast, dat ik dat nu pas hoor >.< :/ Had dat niet eens opgemerkt.
Janus wrote:Mix overall loopt lekker vlot door en er zitten wat leuke overgangen tussen. Jmmr dat er af en toe wat kleine foutjes (offbeatjes, tonen e.d.) tussen zitten en het soms nog wat rommelig klinkt daardoor.
Die offbeatjes hadden inderdaad niet gehoeven. Wat die tonen betreft is denk ik een meningsverschil, ik vind het juist vet om een ander nummer al aan te horen komen. Die mixen zorgen er dan wel voor dat je mooi uitkomt qua timing. Had er misschien voor kunnen kiezen om dan te teasen in plaats van op vol volume mee mixen.
Van Overdose naar Recruit had ik de bass al uitstaan, wat had ik volgens jou nog meer moeten doen om het goed te doen laten klinken?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Heb weinig aan te merken op de overgangen, dat laat ik aan de DJ's onder ons over. In mijn oren klinkt het prima! :)

Eén klein puntje, tijdens Goddamn lijkt de bass nogal overpowered. Het drukt een beetje de hoge tonen weg, terwijl dat in de versie die ik heb niet zo is. Maar goed, verder is het een lekker mixje, Gaat zeker vaker geluisterd worden. :)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
chicken wrote: Eén klein puntje, tijdens Goddamn lijkt de bass nogal overpowered. Het drukt een beetje de hoge tonen weg, terwijl dat in de versie die ik heb niet zo is.
Klopt, dat lijkt inderdaad zo. Maar ik heb er niks speciaals mee gedaan, dat is gewoon de versie die ik hier heb.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Daveytl wrote:

2. Chris One & The Machine - Never Fall Asleep
3. Degos & Re-Done - Warrior
4. Phrantic - Overdose
5. Chris One - Recruit
6. Ran-D - Crossroads
10. Degos & Re-Done - Evolve
12. Arboza - We Arise
13. B-Front & Slim Shore - Scary Noises
14. Catatonic Overload - Goddamn (Warface Remix)
15. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
17. Catatonic Overload - Peace of Mind
18. Thera vs. Geck-O - Do the Happy Face
Heerlijk! :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Als ik tijd vind ga ik deze ook luisteren, ben wel benieuwd als je er zelf zo enthousiast over bent :)
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
hele lekkere lijst hor, deze gaat mee :)
F
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Heb hem geluisterd! Allereerst sluiten de tracks goed op elkaar aan, meesten vallen ook binnen mijn smaak. De mixstijl is gewaagd, niet safe op intro-outro en daar hou ik wel van. Soms pakt dit erg goed uit ( Arise - Scary Noises met vette bassswitch ) en soms sla je de plank een beetje mis. Wat voornamelijk storend was, is de overkill aan bass. Bij sommige overgangen hoor je daarom veel te veel distortion. Ik zou je dus aanraden de bass met rust te laten en het te laten bij de bass die al in de tracks zit ;) .

Overall een vermakelijke set met hier en daar heerlijk mixwerk. De missertjes neem ik op de koop toe, dat krijg je nou eenmaal bij een gewaagde manier van mixen en dat kan ik waarderen. Was de bass normaal geweest, hadden sommige stukken beter uitgepakt.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Deze ga ik gebruiken voor m'n hardlopen! :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Wilde hem kritisch gaan luisteren maar na een minuut of 10 had ik daar al geen zin meer in haha (ligt trouwens niet aan de set hoor). Maar wat me opviel was dat de eerste overgang inderdaad echt beroerd was, als het toch de eerste overgang was waarom begon je dan niet opnieuw? :P Verder hoorde ik inderdaad wat gewaagde overgangen die soms goed uitpakte, en soms wat rommelig. Ik hou ook van snel doormixen, maar soms laten de nummers het gewoon niet toe imo.

Maar al met al gewoon met plezier naar geluisterd!
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Firetrap wrote:Heb hem geluisterd! Allereerst sluiten de tracks goed op elkaar aan, meesten vallen ook binnen mijn smaak. De mixstijl is gewaagd, niet safe op intro-outro en daar hou ik wel van. Soms pakt dit erg goed uit ( Arise - Scary Noises met vette bassswitch ) en soms sla je de plank een beetje mis. Wat voornamelijk storend was, is de overkill aan bass. Bij sommige overgangen hoor je daarom veel te veel distortion. Ik zou je dus aanraden de bass met rust te laten en het te laten bij de bass die al in de tracks zit ;) .

Overall een vermakelijke set met hier en daar heerlijk mixwerk. De missertjes neem ik op de koop toe, dat krijg je nou eenmaal bij een gewaagde manier van mixen en dat kan ik waarderen. Was de bass normaal geweest, hadden sommige stukken beter uitgepakt.
Ik heb niks speciaals met de bass gedaan, dat is het gekke :P Misschien dat die heel af en toe een paar seconden dubbel was, maar verder niks mee gedaan.
Pommer wrote:Maar wat me opviel was dat de eerste overgang inderdaad echt beroerd was, als het toch de eerste overgang was waarom begon je dan niet opnieuw? :P
Had het niet in de gaten, kan niet meer mixen met koptelefoon aangezien die ingang van mij kapot is.
Met speakers doet die het gek genoeg wel normaal.

En nee, dat ligt niet aan de koptelefoon, heb er meerdere gebruikt.
Onthafloorx wrote:Deze ga ik gebruiken voor m'n hardlopen! :D
Veel plezier er mee!

Thanks voor jullie reacties btw.
F
Hardtraxx Veteran
last seen 11 days ago
Haha dat is apart :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Nice TL man, ik ga m ff luisteren en dan laat ik je weten wat ik van het mixwerk vind! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
8066 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Ik vind het een nogal soft lijstje man.

Ik zal eens horen of hij CD waardig is sinds ik alleen nog setjes voor op CD brandt.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2025
Maximum wrote:Nice TL man, ik ga m ff luisteren en dan laat ik je weten wat ik van het mixwerk vind! :thumbup:
Thanks. Jouw setje wordt nu ook beluisterd :thumbsup:
Olijfboompje wrote:Ik vind het een nogal soft lijstje man.
Image
Olijfboompje wrote:Ik zal eens horen of hij CD waardig is sinds ik alleen nog setjes voor op CD brandt.
Prima, laat maar weten wat je er van vond :D