Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Tracklist:
01. Noisecontrollers - Set U Free (Dj Tool)
02. Brennan Heart - LSD
03. Wildstylez & Isaac - Lost In Music
04. Blackburn & Geck-o ft Drivium - Pan-demic
05. D-Block & S-te-Fan ft. Wildstylez - The Human Soul
06. Noisecontrollers - Darkside Of Emotions
07. Toneshifterz - Drop It
08. Mike NRG - Lost In Dreams (Q Base 2008 Anthem) (Tat & Zat Remix)
09. Geck-o - The American Bad
10. Frequencerz - Driver
11. Phuture Noize - The Responsibility
12. Anaklein - Lena (Technoboy Remix)
13. Psyko Punkz - Pull Your Strings 2010
14. Digital Punk & B-Front - Awake
15. Acti - Acti Orchestra
16. Excision ft Messinian - X-Rated (Geck-o Bootleg)
17. Duro & The Prophet - Shizzle The Rmx (Brennan & Heart Remix)
18. Prefix & Density - Loudness Tool
19. Warface - Killer Itch (2014 Edit)
20. Jones & B-Front - Lunatick
21. Solutio & The I's - Mario & Luigi DJ Tool
22. DHHD - Funky Shit (Degos & Re-done rmx)
23. Delete - Ghetto
24. Adventum & Malice - New Level
25. Mike NRG - Lost In Dreams (Q Base 2008 Anthem) (God’s Army Remix)
26. Mindustries - Walking Into Darkness
27. Lunatic - Gravity
28. AK-Industry & Igneon System & N-Vitral - Reloaded
29. Micromakine - So Good! (Synapse Remix)
30. Sinister Souls Ft. The Outside Agency - Perfect Organism

Bij deze mijn Q-Base warm-up. Heb dit keer gekozen voor platen van artiesten die op de line-up staan, met enkele aanvullende platen. :)

Over het algemeen wel tevreden over het mixwerk, zitten best wel wat leuke overgangen tussen voor m'n gevoel. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 21:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

L E G E N D A R Y
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 21:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

POKE (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2017 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat ziet deze lijst er weer heerlijk uit! Gaat morgen aan :D


Edit: Dit was zwaar genieten en er zaten een paar vette overgangen tussen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 07:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt mannen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Genieten dit. Mooi weer van alles wat. Gaat komende twee weken nog wel een paar keer aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cultheld
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2017 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nette lijst, staat aan! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt allemaal mannen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2017 21:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke trackkeuze. Ga hem even luisteren.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle