Last edited by Duruz on 06 Mar 2012 21:46, edited 1 time in total.
Haha, lachen, Toad en Wario zijn ook aanwezig.
Leuke tool iig. Niet meer, niet minder.
Datwrote:Haha, lachen, Toad en Wario zijn ook aanwezig.
Nightmare heeft anders keiharde kicks. Maarja dit is ook maar een tooltje.wrote:Meh, dit is dus zo vernaaid aan LQ kicks. Het klinkt echt KNEITERdik, maar ik durf te wedden dat dit net als Fight for Survival in het echt een stuk minder is. Titan - Nightmare was daar ook een voorbeeld van. LQ clipte de pan uit, maar leek gaaf te klinken, HQ: bweuh, wel ok.
Denk dat je Midnight Freaks bedoelt?wrote:Meh, dit is dus zo vernaaid aan LQ kicks. Het klinkt echt KNEITERdik, maar ik durf te wedden dat dit net als Fight for Survival in het echt een stuk minder is. Titan - Nightmare was daar ook een voorbeeld van. LQ clipte de pan uit, maar leek gaaf te klinken, HQ: bweuh, wel ok.
Eh, inderdaad ja.wrote:Denk dat je Midnight Freaks bedoelt?wrote:Meh, dit is dus zo vernaaid aan LQ kicks. Het klinkt echt KNEITERdik, maar ik durf te wedden dat dit net als Fight for Survival in het echt een stuk minder is. Titan - Nightmare was daar ook een voorbeeld van. LQ clipte de pan uit, maar leek gaaf te klinken, HQ: bweuh, wel ok.
wrote:Haha, lachen, Toad en Wario zijn ook aanwezig.
Gingen ze zeker, net als jijwrote:Deze ging lekkerKicks gaan echt wel hard hoor mensen, don't worry
wrote:Teringkriebels, volgens mij gaat deze echt snoeihard