Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:47 

Hardtraxx Veteran

qua sounddesign zeker niet nee, maar dat zeg ik ook niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 01:01 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:

haha ben ook wel fan van Delete hoor, maar is wel een heel ander niveau dan Noisecontrollers, je kunt het denk ik niet eens vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 01:15 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Wildstylerz schreef:

haha ben ook wel fan van Delete hoor, maar is wel een heel ander niveau dan Noisecontrollers, je kunt het denk ik niet eens vergelijken.

Nee dat snap ik :P
Maar het is toch gewoon vet als delete op loudness draait en er dan een nc plaat voorbij komt :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:26 

Als hier nog een paar platen als Shreek, Samara en Yellow Minute in hadden gezeten ipv de Gangsters don't Dance remix, Still Speedin en dat Kronos gedrocht (waarom de fuck zit die in deze set) was dit een van de allerbeste sets ooit geweest voor mij. Hij is nog steeds geweldig maar het had nog mooier gekund :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:33 

Donateur

Lyst schreef:
Ik heb de hele set verder nooit geluisterd, de kwaliteit is daarvoor überhaupt al te laag.

Dan luister je dus nooit livesets aangezien Q altijd wel de best mogelijke kwaliteit aanbiedt. Volgens mij moesten ze deze onlangs verlagen wegens gerotzooid met rechten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:39 

Hardtraxx Veteran

Insanity was volgens mij niet eens de bedoeling om te draaien. Je zag arjan ook beetje raar kijken naar bas op het moment dat die werd ingemixt, volgens mij was dat een fout.

Pff deze set was te lekker... set van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:40 

Donateur

Rickzel schreef:
Delete mag de veters nog niet vast maken van Bas Oskam :$

Het grote verschil is dat Delete wel, net zoals de andere TC leden, in het publiek te vinden is en 99% van de andere HS 'helden' zich daar te groot voor voelen.

Geef mij de instelling van Delete maar! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:43 

Donateur

ttthijss schreef:
Vette set, helemaal voor Qlimax en Noisecontrollers begrippen in mijn ogen!

Vind ik ook, voornamelijk vanwege:

Khadber schreef:
Het valt op hoe de nieuwe platen je af en toe weer op een verkeerd been zetten met timing van bepaalde elementen, erg tof gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 15:48 

Hardtraxx Veteran

Respect als je zoveel nieuwe platen, die je nooit eerder gedraaid hebt, op zo'n moment in je set verwerkt. :)
Straks is ff al die tracks beluisteren. Noisecontrollers zijn/is (oke dit gaat raar worden) toch wel mn favoriet wat betreft mainstream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 16:13 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Rickzel schreef:

Het grote verschil is dat Delete wel, net zoals de andere TC leden, in het publiek te vinden is en 99% van de andere HS 'helden' zich daar te groot voor voelen.

En zodra hij zelf moet spelen van zenuwen maar aan de drank/drugs gaat :thumbup:

Flauw, I know
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 16:16 

Hardtraxx Veteran

hoebedoelje schreef:
Rickzel schreef:

Verschil is dat Delete niet zo heel erg herkend wordt tussen het publiek. Iemand als Bas Oskam zal alleen maar bezig zijn met foto's, handtekeningen, praatjes, schreeuwende buitenlanders, gedoe. Ik snap wel dat die dat minder snel doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 16:43 

Aan het typen...

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Ik heb de hele set verder nooit geluisterd, de kwaliteit is daarvoor überhaupt al te laag.

Dan luister je dus nooit livesets aangezien Q altijd wel de best mogelijke kwaliteit aanbiedt. Volgens mij moesten ze deze onlangs verlagen wegens gerotzooid met rechten.

De hele Q-dance radiostream is sowieso bagger qua kwaliteit. Sommige telefoonopnames klinken nog beter dan de stream. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 17:24 

Hardtraxx Elite

AndyAsteroids schreef:
Als hier nog een paar platen als Shreek, Samara en Yellow Minute in hadden gezeten ipv de Gangsters don't Dance remix, Still Speedin en dat Kronos gedrocht (waarom de fuck zit die in deze set) was dit een van de allerbeste sets ooit geweest voor mij. Hij is nog steeds geweldig maar het had nog mooier gekund :P

Of Interview :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 17:47 

Hardtraxx Newbie

14..... nog nooit zon dikke track gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 18:29 

Hardtraxx Addict

Citaat:
Q-dance
We hebben de livesets van ACTI en Wildstylez & Max Enforcer tijdens Qlimax 2013 op Soundcloud gezet.

De komende dagen zullen er meerdere livesets van Qlimax 2013 online komen te staan. Helaas zullen we de livesets van Gunz For Hire en Noisecontrollers niet online zetten.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:13 

Hardtraxx Veteran

horst schreef:

Leuke username heb jij :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 20:21 

Hardtraxxer

SL8492 schreef:
horst schreef:

Leuke username heb jij :corn:

Ik kom gvd ook net van Horst vandaan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:42 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
Insanity was volgens mij niet eens de bedoeling om te draaien. Je zag arjan ook beetje raar kijken naar bas op het moment dat die werd ingemixt, volgens mij was dat een fout.

Daar dacht ik vandaag ook al over. En dat Bas hem draait bevestigd voor mij waarom: Luister maar eens naar de vocals. Ik denk dat hij er een statement mee wil maken. Waarom anders als enige een andere plaat draaien in heel de set.

Over Delete die ik zelf ook heel vet, die mag de schoenveters van Bas niet eens aanraken nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 22:52 

Hardtraxxer

Nou luister ik toch al een flinke tijd hardstyle...

Maar kan best zeggen dat deze set één van de dikste is die ik ooit heb gehoord!! :worship:
Hoe ze dat ook hebben gedaan met die edits, mash-ups en natuurlijk die rete dikke TBA's,
dan kun je zeggen dat hun toch wel een van de weinige artiesten zijn die zoiets echt maar dan
ook echt goed voorbereiden en geniaal in elkaar zetten. Ik werd iedere keer aangenaam verrast! :thumbsup:

Dat ze uit elkaar gaan kan denk ik alleen maar iets moois betekenen, Bas Oskam is waarschijnlijk
de beste producer de er in de hardstyle-wereld rondloopt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 23:06 

Donateur

Lyst schreef:
De hele Q-dance radiostream is sowieso bagger qua kwaliteit. Sommige telefoonopnames klinken nog beter dan de stream. >.<

Ah, heb hem nu aanstaan en krijg nu pas mee dat het gewoon die opgenomen stream is. Nu begrijp ik wel dat je hier niet naar luisteren wilt ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 07:22 

Hardtraxx Elite

Man man man... Wat n set zeg! Ben al n tijdje helemaal klaar met hardstyle/randzaken maar dit is toch wel verschrikkelijk goed!
Het einde van #17 doet me trouwens erg denken aan The Universe Twisters, geweldig!
Niets meer dan lof voor deze meer dan waardige afscheidshowcase (weet niet of ze verder nog draaien?), want wat heb ik genoten zeg! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 11:21 

Hardtraxx Veteran

Meestal luister ik al die radiostreams van feesten niet, of enkel even voor promo's, maar deze staat al 2 dagen nonstop aan :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:52 

Hardtraxx Addict

Verliefd op deze set :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2013 15:54 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
Man man man... Wat n set zeg! Ben al n tijdje helemaal klaar met hardstyle/randzaken maar dit is toch wel verschrikkelijk goed!
Het einde van #17 doet me trouwens erg denken aan The Universe Twisters, geweldig!
Niets meer dan lof voor deze meer dan waardige afscheidshowcase (weet niet of ze verder nog draaien?), want wat heb ik genoten zeg! :worship:

Ze draaien nog twee keer samen volgende maand, maar Qlimax was het laatste grote feest samen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2013 01:10 

Hardtraxxer

Voor sommige mensen is het nooit genoeg..

Ik vind dit setje helemaal geweldig! :love: :love: :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle