Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:43 

Hardtraxx Veteran

Vanochtend nog eens zitten luisteren. Het valt op hoe de nieuwe platen je af en toe weer op een verkeerd been zetten met timing van bepaalde elementen, erg tof gedaan.
Zelf vind ik van de nieuwe tracks 3,4 14 en 19 het vetst, maar de rest van de TBA's zijn ook dik in orde.

edit: eigenlijk allemaal wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:54 

Hardtraxx Veteran

Nog niet heel aandachtig geluisterd, maar die nieuwe tracks klinken heel erg tof! Toch jammer dat er niks ouds bij zit, helemaal met het oog op het einde van het jaar waar deze 2 heren uit elkaar gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:06 

Hardtraxxer

D-tone schreef:
Denk dat dit de set van de avond geweest is, hun hebben zoveel gouden platen en verschillende tba's klinken ook echt super dik weer! :worship:

zij hebben.
haha grapje bjorn.

super setje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:38 

Hardtraxx Elite

Wel jammer dat Have You niet is gedraaid:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:55 

Hardtraxxer

Wauw wauw wauw! Wat een gruwelijke zet zeg! :worship:

en nu deze bekend zijn zullen we maar hopen dat we deze pareltjes gaan horen in HWS of Unleashed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:15 

Hardtraxx Veteran

Wat een set, deze gaat heel vaak aan, een waardig afscheid van Noisecontrollers op het hoogste podium (ja ze blijven NC tot 1 januari, maar dit was volgens mij toch ook het laatste grote optreden) :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:27 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:35 

Hardtraxx Addict

Is het omdat ze hun split aangekondigd hebben dat iedereen hem zo vet vind? Had vet geweest met wat oudere tracks er in ja. Ik vind er zelf geen reet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:42 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Wel jammer dat Have You niet is gedraaid:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:51 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Best vette set op de Noisecontrollers platen en de Kronos remix na.

....Zucht :yawn: Misschien andere muziekstyle gaan luiteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:54 

Hardtraxx Veteran

CiRiXxX schreef:
Lyst schreef:
Best vette set op de Noisecontrollers platen en de Kronos remix na.

....Zucht :yawn: Misschien andere muziekstyle gaan luisteren?

Dit dus. Ik ga ook geen kritiek geven op early HS.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:03 

Aan het typen...

Blijkbaar ontgaat jullie de onderliggende boodschap? Als Frontliner bijna alleen maar eigen nummers draait dan is het een schande (behalve voor jou dan). Doet Noisecontrollers het is het ineens een geweldige set. Ik heb de hele set verder nooit geluisterd, de kwaliteit is daarvoor überhaupt al te laag, ik wijs alleen op de inconsequentie van bepaalde mensen. Het uit elkaar gaan van de Noisecontrollers is voor sommigen een goed excuus daarvoor, prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:09 

Hardtraxx Veteran

Kan ja, maar denk dat het eerder is omdat meer dan de helft nieuwe platen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 17:34 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Blijkbaar ontgaat jullie de onderliggende boodschap? Als Frontliner bijna alleen maar eigen nummers draait dan is het een schande (behalve voor jou dan). Doet Noisecontrollers het is het ineens een geweldige set. Ik heb de hele set verder nooit geluisterd, de kwaliteit is daarvoor überhaupt al te laag, ik wijs alleen op de inconsequentie van bepaalde mensen. Het uit elkaar gaan van de Noisecontrollers is voor sommigen een goed excuus daarvoor, prima.

het verschil met Frontliner is dat hij 2 jaar lang hetzelfde setje afspeelt alleen een andere volgorde, en deze tracklist bestaat uit 8 nieuwe nummers en flink wat edits, DAT maakt het acceptabel wmbt.

en ik blijf me trouwens verbazen over mensen die het voor elkaar krijgen om twee keer 25 minuten non-stop te filmen... :/ echt bizar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:42 

Hardtraxx Veteran

Noisecontrollers - TBA :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 18:50 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Lyst schreef:

het verschil met Frontliner is dat hij 2 jaar lang hetzelfde setje afspeelt alleen een andere volgorde, en deze tracklist bestaat uit 8 nieuwe nummers en flink wat edits, DAT maakt het acceptabel wmbt.

en ik blijf me trouwens verbazen over mensen die het voor elkaar krijgen om twee keer 25 minuten non-stop te filmen... :/ echt bizar

wat nog bizarderder is; die vent heeft bijna alle sets wel 25-50 min van gefilmd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:16 

Bierkoning

provehito schreef:

wat nog bizarderder is; die vent heeft bijna alle sets wel 25-50 min van gefilmd

Dat is wel het aller bizarderderst ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 19:54 

Hardtraxx Elite

Nummer 10: TBA :love: :love:

Hopen op een album waar al deze prachtplaatjes opstaan :D

Edit: Nummer 16 is Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets & Breaks.

Bron: Max Enforcer tracklist :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:07 

Hardtraxx Elite

EDIT: dubbel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 21:32 

Hardtraxxer

Wildstylerz schreef:
zo vet delete wil zelfs de nieuwe nc tracks hebben!

Klinkt een beetje alsof je Delete een grotere held vind als Bas en Arjan.. :whistle:
Je denkt toch niet dat Bas deze tracks weg gaat geven aan Delete?!
Met alle respect voor Delete maar die kan hier alleen maar een diepe buiging voor maken! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 21:37 

Hardtraxxer

Minispark schreef:
Wildstylerz schreef:

Klinkt een beetje alsof je Delete een grotere held vind als Bas en Arjan.. :whistle:
Met alle respect voor Delete maar die kan hier alleen maar een diepe buiging voor maken! :)

Natuurlijk doet hij dat wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 21:39 

Donateur

Dit klinkt heerlijk :P. Lekker tempo hierin zeg. Dit soort mainstream doet me wel weer wat. Lekker opzwepend :thumbsup: , dat mis ik de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 23:15 

Hardtraxxer

Vette set, helemaal voor Qlimax en Noisecontrollers begrippen in mijn ogen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:32 

Hardtraxx Veteran

Minispark schreef:
Wildstylerz schreef:

doelde erop dat delete gruwelijk raw is en dat het bijzonder is dat hij een plaat van de noisecontrollers zou willen draaien;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:45 

Hardtraxx Veteran

Wildstylerz schreef:
Minispark schreef:
Wildstylerz schreef:

doelde erop dat delete gruwelijk raw is en dat het bijzonder is dat hij een plaat van de noisecontrollers zou willen draaien;)

Delete mag de veters nog niet vast maken van Bas Oskam :$
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle