Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 12:37 

Hardtraxx Veteran

Dit is wel echt de beste mainstream set van 2013 die ik gehoord heb. Heel vet!
Vet dat ze (wellicht alleen Bas Oskam) ook de wat hardere kant meepakken. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 21:38 

Hardtraxx Veteran

Lekkere set van Frontliner :)
Bericht Geplaatst op 28 nov 2013 22:22 

Hardtraxxer

Wow :loving:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 00:41 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:

was het maar zo'n feest
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 02:10 

Hardtraxxer

Mannonymous schreef:
Man man man... Wat n set zeg! Ben al n tijdje helemaal klaar met mainstream hardstyle maar dit is toch wel verschrikkelijk goed!

Niets meer dan lof voor deze meer dan waardige afscheidshowcase, want wat heb ik genoten zeg! :worship:

Dit. :worship:
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 08:31 

Donateur

Chukkels schreef:

Stond Frontliner er tweemaal dan?

hardtrance/acti-qlimax-2013-t40359.html
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 11:24 

Hardtraxx Addict

Wat hebben die mensen die dit met de Frontliner-sets vergelijken hun oordeel toch weer veel te snel klaar liggen.. de sets van Frontliner veranderen eens per 1 a 2 jaar eens qua tracklist en opbouw, bovendien zijn de tracks van hem vaak veel meer van hetzelfde.

In deze tracks ligt een veel bredere variatie en bovendien zijn er veel nog nooit eerder gedraaid.. als je dat niet hoort, dan heb je denk ik niet eens de moeite gedaan om te luisteren.
Bericht Geplaatst op 29 nov 2013 18:49 

Hardtraxxer

Wat. goed. niet normaal. Wat een tracks, Noisecontrollers > alles en iedereen en dat zal waarschijnlijk ook nooit veranderen.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2013 13:27 

Hardtraxxer

Unleashed schreef:
Wat hebben die mensen die dit met de Frontliner-sets vergelijken hun oordeel toch weer veel te snel klaar liggen.. de sets van Frontliner veranderen eens per 1 a 2 jaar eens qua tracklist en opbouw, bovendien zijn de tracks van hem vaak veel meer van hetzelfde.

In deze tracks ligt een veel bredere variatie en bovendien zijn er veel nog nooit eerder gedraaid.. als je dat niet hoort, dan heb je denk ik niet eens de moeite gedaan om te luisteren.

Precies. Die vergelijking slaat echt kant noch wal.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:02 

Aan het typen...

Dat is denk ik het verschil tussen een DJ en een producer achter de draaitafels. Ik zie het liefst dat een DJ heel gevarieerd draait, tijd in een creatieve tracklist stopt door op zoek te gaan naar platen en goed draait. Dit zijn meer producers die aan zelfpromotie doen, de platen die je nog niet eerder gehoord hebt zijn gewoon eigen promo's. Daar is op producer vlak veel energie in gestoken en als DJ zijnde juist heel weinig, omdat je totaal geen energie hebt besteed aan het zoeken naar goede tracks voor de set en gewoon je eigen materiaal aan het promoten bent. Voor mij is er op het DJ vlak dan ook geen verschil tussen deze set en een willekeurige set van Frontliner.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

Het is de laatste set van hun beiden samen. Dan wil iedereen toch alleen maar eigen platen van ze horen?
Tenminste, dat zou ik wel willen.

DJ-aspect is hier ook totaal onbelangrijk voor mij. Een set met een stuk of 15 nummers die niemand ooit heeft gehoord thuis, dat ga je denk ik nooit meer meemaken.
Bericht Geplaatst op 30 nov 2013 14:31 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Dat is denk ik het verschil tussen een DJ en een producer achter de draaitafels. Ik zie het liefst dat een DJ heel gevarieerd draait, tijd in een creatieve tracklist stopt door op zoek te gaan naar platen en goed draait. Dit zijn meer producers die aan zelfpromotie doen, de platen die je nog niet eerder gehoord hebt zijn gewoon eigen promo's. Daar is op producer vlak veel energie in gestoken en als DJ zijnde juist heel weinig, omdat je totaal geen energie hebt besteed aan het zoeken naar goede tracks voor de set en gewoon je eigen materiaal aan het promoten bent. Voor mij is er op het DJ vlak dan ook geen verschil tussen deze set en een willekeurige set van Frontliner.

Je hebt gelijk, maar zoals gezegd, kan ik het in dit geval wel begrijpen en in hun geval kun je wel spreken van een uitzonderlijke situatie op dat moment. Het is niet dat ze dit elke week het publiek voorschotelen.
Bericht Geplaatst op 01 dec 2013 13:56 

Hardtraxx Veteran

Tracklist:
01.Noisecontrollers - E=NC2
02.Donkey Rollers - D.O.N.K.E.Y. (Noisecontrollers Thrillogy 2010 Edit)
03.Noisecontrollers - TBA
04.Noisecontrollers - TBA
05.Noisecontrollers - Pillars of Astral Creation
06.Kasparov - Around The World (Noisecontrollers Remix)
07.Noisecontrollers - Break The Show (Qlimax 2013 Edit)
08.Noisecontrollers - Feel So Good (Hardbass/IQON Edit)
09.Noisecontrollers ft. Showtek - Get Loose (Qlimax 2013 Edit)
10.ID - ID
11.Gunz for Hire - Gangsters Don't Dance (Noisecontrollers & Alpha² Remix) (Qlimax 2013 Edit)
12.Noisecontrollers - So High (Qlimax 2013 Edit)
13.Kill the Noisecontrollers - Still Speedin'
14.Dhruva Aliman - Bottom of the Sea (Noisecontrollers Remix)
15.Tatarola ft. Da Rook MC - Insane (Kronos Remix)
16.Wildstylez & Noisecontrollers - Cats, Jets and Breaks
17.Noisecontrollers - TBA (All Kinds Of Light)
18.Noisecontrollers - CTRL.ALT.DELETE (w Donkey Rollers – The Last City On Earth (Mashup)
19.Noisecontrollers - Wake Up
20.Noisecontrollers - Faster ‘n Further (Bass Modulators Remix)
21.Noisecontrollers - TBA
Bericht Geplaatst op 01 dec 2013 13:59 

Hardtraxx Addict

Die So High edit is eerder Hard Bass 2013 Edit.
Bericht Geplaatst op 01 dec 2013 14:06 

Hardtraxx Veteran

Overigens was de mashup van de twee In Qontrol anthems van The Great Zany Show als ik het me goed herinner. Hetzelfde voor de D.O.N.K.E.Y. edit, maar daar ben ik minder zeker over.
Bericht Geplaatst op 01 dec 2013 16:36 

Hardtraxx Veteran

Was de DONKEY edit niet voor XQlusive NC?
Bericht Geplaatst op 01 dec 2013 17:33 

Hardtraxx Addict

Deze set inmiddels al tig keer geluisterd :loving:
Bericht Geplaatst op 01 dec 2013 20:58 

Hardtraxx Newbie

Econz schreef:
SL8492 schreef:
horst schreef:
14..... nog nooit zon dikke track gehoord.

Leuke username heb jij :corn:

Ik kom gvd ook net van Horst vandaan....

Tis een Twensche bijnaam ;)
Bericht Geplaatst op 01 dec 2013 21:02 

Hardtraxx Newbie

Ik ben benieuwd of die nieuwe plaatjes van hun beide of alleen van bas komen. Want die gaat toch door met NC?
Als ze alleen van Bas komen krijgen we nog veel meer moois te horen denk ik ;)
Bericht Geplaatst op 02 dec 2013 15:24 

Hardtraxx Elite

horst schreef:
Ik ben benieuwd of die nieuwe plaatjes van hun beide of alleen van bas komen. Want die gaat toch door met NC?
Als ze alleen van Bas komen krijgen we nog veel meer moois te horen denk ik ;)

Bas doet voornamelijk de producties van NC, misschien wel alles. Arjan deed de mastering en de live act.
Bericht Geplaatst op 02 dec 2013 18:31 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Blijkbaar ontgaat jullie de onderliggende boodschap? Als Frontliner bijna alleen maar eigen nummers draait dan is het een schande (behalve voor jou dan). Doet Noisecontrollers het is het ineens een geweldige set. Ik heb de hele set verder nooit geluisterd, de kwaliteit is daarvoor überhaupt al te laag, ik wijs alleen op de inconsequentie van bepaalde mensen. Het uit elkaar gaan van de Noisecontrollers is voor sommigen een goed excuus daarvoor, prima.

Als Frontliner zn set volgooit met 9 nieuwe nummers van hemzelf dan klaag ik echt niet
Bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:08 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Lyst schreef:
Blijkbaar ontgaat jullie de onderliggende boodschap? Als Frontliner bijna alleen maar eigen nummers draait dan is het een schande (behalve voor jou dan). Doet Noisecontrollers het is het ineens een geweldige set. Ik heb de hele set verder nooit geluisterd, de kwaliteit is daarvoor überhaupt al te laag, ik wijs alleen op de inconsequentie van bepaalde mensen. Het uit elkaar gaan van de Noisecontrollers is voor sommigen een goed excuus daarvoor, prima.

Als Frontliner zn set volgooit met 9 nieuwe hoogstaande nummers van hemzelf dan klaag ik echt niet
Bericht Geplaatst op 02 dec 2013 21:52 

D2kke_Bleek schreef:
Pipa schreef:
Lyst schreef:

Als Frontliner zn set volgooit met 9 nieuwe hoogstaande nummers van hemzelf dan klaag ik echt niet
Bericht Geplaatst op 02 dec 2013 23:22 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:

Jij bent echt veel te objectief man. Geniet godverdomme eens een keer.
Bericht Geplaatst op 08 dec 2013 05:23 

Hardtraxxer

Ik wil zo graag een HQ versie van D.O.N.K.E.Y (Noiscontrollers edit)

:love: :love:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle