Nazale schreef:
jambekkie schreef:
Gangsterdwers, doe alsjeblieft es niet zo stoer zeg.

Moet me hard inhouden om hier niet te gaan flamen, maar er is een ongelofelijk groot verschil tussen stoer doen en een inhoudelijke discussie aangaan die verbaal misschien soms het randje opzoekt.
En aangezien jij schuldig bent aan het feit dat je geen inhoudelijke discussies gaat, GT500Eleanor de 2e, kan ik me vrij hard irriteren aan jouw poging tot stoerdoenerij door andere mensen een halt proberen toe te roepen. Bah.
Hetgeen wat Gangsterdwerg schreef kwam bij mij toch heel anders over. Het getuigt van geen respect en ik durf er wat van te zeggen

Citaat:
Lol. Begrijpend lezen is niet je sterkste vak? Geeft niet, ik leg het nog wel even uit. Het lutser gedeelte sloeg op het mixwerk van deze heren, dat is namelijk nogal zwak. En wat mixwerk betreft durf ik te stellen dat ik meer bereik dan de Noisecontrollers. Ik ben namelijk wel in staat om fatsoenlijke overgangen te maken en te horen of een plaat scheef ligt en hem zonodig te corrigeren. De NC niet.
Dat heeft niets te maken met wat je bereikt maar meer met wat je achter de decks kan. Daarnaast vind ik dat je kritisch mag zijn op mixwerk van DJ's, zeker als ze op een podium als Qlimax staan. Dit gezegd hebbende blijft mijn opmerking over jouw intelligentie staan, sterker nog mijn aanname wordt door jouw stompzinnige reactie alleen maar bevestigd.
Soms zou ik echter wel eens willen dat ik jouw intelligentie had, kon ik lekker heel de avond losgaan en met mijn handjes klappen op de beat. Helaas voor mij ben ik het station van kermishardstyler al lang gepasseerd en zal ik altijd kritisch zijn. En terecht.
Lees het nog maar een keertje door. Als je het nog niet snapt, dan heb ik het tenminste geprobeerd.
Want als je op deze manier over iets of iemand praat pfff. Arrogant en respectloos, bah.
Kun je nog wel van deze muziek genieten?