Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 15:12 

jambekkie schreef:
Gangsterdwers, doe alsjeblieft es niet zo stoer zeg. :surrender:

Moet me hard inhouden om hier niet te gaan flamen, maar er is een ongelofelijk groot verschil tussen stoer doen en een inhoudelijke discussie aangaan die verbaal misschien soms het randje opzoekt.

En aangezien jij schuldig bent aan het feit dat je geen inhoudelijke discussies gaat, GT500Eleanor de 2e, kan ik me vrij hard irriteren aan jouw poging tot stoerdoenerij door andere mensen een halt proberen toe te roepen. Bah.

Daarbij komt dat ik qua lijstjes dit gewoon een van de betere vind, maar dat ligt puur aan promo's. Mixwerk is weer echt ongelofelijk. Voor echt mixwerk stuur ik jullie door naar http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/nazale-solomix-3-t21122.html zoals robbert heel netjes heeft gedaan. Flame daar wat je wilt, mits onderbouwd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 15:27 

Hardtraxx Elite

Nazale schreef:
jambekkie schreef:
Gangsterdwers, doe alsjeblieft es niet zo stoer zeg. :surrender:

Moet me hard inhouden om hier niet te gaan flamen, maar er is een ongelofelijk groot verschil tussen stoer doen en een inhoudelijke discussie aangaan die verbaal misschien soms het randje opzoekt.

En aangezien jij schuldig bent aan het feit dat je geen inhoudelijke discussies gaat, GT500Eleanor de 2e, kan ik me vrij hard irriteren aan jouw poging tot stoerdoenerij door andere mensen een halt proberen toe te roepen. Bah.

Hetgeen wat Gangsterdwerg schreef kwam bij mij toch heel anders over. Het getuigt van geen respect en ik durf er wat van te zeggen ;)

Citaat:
Lol. Begrijpend lezen is niet je sterkste vak? Geeft niet, ik leg het nog wel even uit. Het lutser gedeelte sloeg op het mixwerk van deze heren, dat is namelijk nogal zwak. En wat mixwerk betreft durf ik te stellen dat ik meer bereik dan de Noisecontrollers. Ik ben namelijk wel in staat om fatsoenlijke overgangen te maken en te horen of een plaat scheef ligt en hem zonodig te corrigeren. De NC niet.
Dat heeft niets te maken met wat je bereikt maar meer met wat je achter de decks kan. Daarnaast vind ik dat je kritisch mag zijn op mixwerk van DJ's, zeker als ze op een podium als Qlimax staan. Dit gezegd hebbende blijft mijn opmerking over jouw intelligentie staan, sterker nog mijn aanname wordt door jouw stompzinnige reactie alleen maar bevestigd.
Soms zou ik echter wel eens willen dat ik jouw intelligentie had, kon ik lekker heel de avond losgaan en met mijn handjes klappen op de beat. Helaas voor mij ben ik het station van kermishardstyler al lang gepasseerd en zal ik altijd kritisch zijn. En terecht.

Lees het nog maar een keertje door. Als je het nog niet snapt, dan heb ik het tenminste geprobeerd.
Want als je op deze manier over iets of iemand praat pfff. Arrogant en respectloos, bah.
Kun je nog wel van deze muziek genieten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 15:36 

Hardtraxx Veteran

Dat hier hardstyleliefhebbers zitten, hoeft toch niet te zeggen dat iedereen alles maar geweldig, top, ok moet vinden en alles maar moet slikken? Hier zijn zat mensen met principes, en daar is niks verkeerds aan, jambekkie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 15:38 

hardstyle/noisecontrollers-qlimax-2011-t21229-25.html#p752427

Ik verwijs je even door naar die post, daar staat alles prima uitgelegd. Jij mag het stoer vinden maar zolang er een beargumentering bij zit kan hij het wat mij betreft gewoon maken. Alles beter dan het kuddegedrag wat alle schaapjes hier op t forum vertonen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 15:38 

Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Dat hier hardstyleliefhebbers zitten, hoeft toch niet te zeggen dat iedereen alles maar geweldig, top, ok moet vinden en alles maar moet slikken? Hier zijn zat mensen met principes, en daar is niks verkeerds aan, jambekkie.

Tuurlijk, dat vind ik ook geen probleem. Het gaat mij erom hoe je het zegt. Dat probeer ik al 100 keer duidelijk te maken, maar sommige zijn te vol van zichzelf om dat te willen begrijpen. Of het lijkt maar zo hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 15:40 

jambekkie schreef:
urbandesigner schreef:

Tuurlijk, dat vind ik ook geen probleem. Het gaat mij erom hoe je het zegt. Dat probeer ik al 100 keer duidelijk te maken, maar sommige zijn te vol van zichzelf om dat te willen begrijpen.
Of het lijkt maar zo hoor...

Of sommige zijn te kortzichtig om te begrijpen dat het hier om frustraties gaat. Tuurlijk zie je dat terug in posts, het is gewoon eeuwig zonde en klote dat een paar van die gasten die dus nog steeds niet foutloos kunnen mixen op de grootste hardstyle feesten ter aarde staan. Waardoor het dus voor de echte liefhebbers het niet meer waard is om naar de grootste feesten te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 15:48 

Hardtraxx Newbie

die teleurstelling is inderdaad wel begrijpelijk, maar met de apparatuur van tegenwoordig is goed mixxen nou niet echt een vak apart ofzo, dus daarom onderscheiden de dj's zich in het produceren van tracks, maar dat ze zelfs met de apparatuur waarmee ze draaien nog zo amateuristisch mixxen is jammer,maar een ieder hier moet toegeven dat de noisecontrollers op het gebied van produceren buitencategorie zijn, misschien niet ieders smaak maar de profesionaliteit druipt van de producties af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 15:49 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Lees het nog maar een keertje door. Als je het nog niet snapt, dan heb ik het tenminste geprobeerd.
Want als je op deze manier over iets of iemand praat pfff. Arrogant en respectloos, bah.

Als je inhoudelijk de discussie niet kunt winnen dan ga je maar whinen over het taalgebruik? Sterk.

Respect moet je afdwingen, dat krijg je van mij niet voor niets. En tsja kan nou niet zeggen dat NC met deze set bij mij respect afdwingen. Een promo-parade aangevuld met de meest kapotgedraaide hitjes, joepie.
Arrogant? Wellicht. Is niet verboden.

@ Sjoerdus: het ging over DJ werk, niet over producen. Maar ik snap je punt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 15:53 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
jambekkie schreef:

Als je inhoudelijk de discussie niet kunt winnen dan ga je maar whinen over het taalgebruik? Sterk.

Respect moet je afdwingen, dat krijg je van mij niet voor niets. En tsja kan nou niet zeggen dat NC met deze set bij mij respect afdwingen. Een promo-parade aangevuld met de meest kapotgedraaide hitjes, joepie.

Deze discussie in inhoudelijk niet te winnen, want iedereen denkt er tegenwoordig anders over. Feiten komen niet meer aan bod. Tegenwoordig is het mixen niet meer het belangrijkst, maar gaat het om het feest, lekker losgaan.
Zoals Coone zijn setjes draait daar stoor ik me wel aan, maar zoals NC zijn setjes draait, daar heb ik niks op tegen. Ik vroeg je of je nog wel van deze muziek kan genieten, kun je dat? Fulls en losse nummers niet meetellen uiteraard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 15:55 

Hardtraxx Veteran

jambekkie schreef:
Gangsterdwerg schreef:
jambekkie schreef:

Deze discussie in inhoudelijk niet te winnen, want iedereen denkt er tegenwoordig anders over. Feiten komen niet meer aan bod. Tegenwoordig is het mixen niet meer het belangrijkst, maar gaat het om het feest.
Zoals Coone zijn setjes draait daar stoor ik me wel aan, maar zoals NC zijn setjes draait, daar heb ik niks op tegen. Ik vroeg je of je nog wel van deze muziek kan genieten, kun je dat? Fulls en losse nummers niet meetellen uiteraard.

Ik luister niets anders dan hardstyle. Maar ik luister kritisch, en ik luister wel alleen sets van bekwame DJ's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

ik lach me nog maar is dood om die jambekkie, wie heeft die gozer toegelaten tot dit forum?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 16:09 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
ik lach me nog maar is dood om die jambekkie.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 16:33 

Hardtraxx Veteran

Jeezus, kan je nou niet gewoon zien dat gangsterdwerg gelijk heeft. Hij doeld hier tog helemaal niet op het feest, of het produceerwerk of wat dan ook. PUUR mixtechnisch gezien is dit drama en dat is trouwens niet alleen bij noisecontrollers. Al stoor ik mezelf er nooit aan op feesten omdat ik zelf niet egt dj ben ofzo dus maakt dat niet zoveel maar als je nu een liveset beluistert valt het toch egt wel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 17:06 

jambekkie schreef:
urbandesigner schreef:

Tuurlijk, dat vind ik ook geen probleem. Het gaat mij erom hoe je het zegt. Dat probeer ik al 100 keer duidelijk te maken, maar sommige zijn te vol van zichzelf om dat te willen begrijpen. Of het lijkt maar zo hoor...

Kerel waar maak je je druk om? Het is maar een forum :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 17:17 

Forum? Lijkt hier voortaan in veel topics wel de efteling. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 17:19 

Hardtraxx Elite

Roebén schreef:
Jeezus, kan je nou niet gewoon zien dat gangsterdwerg gelijk heeft. Hij doeld hier tog helemaal niet op het feest, of het produceerwerk of wat dan ook. PUUR mixtechnisch gezien is dit drama en dat is trouwens niet alleen bij noisecontrollers. Al stoor ik mezelf er nooit aan op feesten omdat ik zelf niet egt dj ben ofzo dus maakt dat niet zoveel maar als je nu een liveset beluistert valt het toch egt wel op.

Waar is dit setje opgenomen :/ Het lijkt wel of dat het tegenwoordig gaat om wie het beste en het meeste kritiek kan geven. Word soms egt moe van dit soort discussies :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 17:37 

HEERLIJKE set :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 17:44 

Hardtraxxer

Dondersss, wat een energie in so high :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 17:58 

Hardtraxx Newbie

Ik denk dat hiet menig mensen het met me eens is, Dat dit echt een super lekker set wat! samen met die van Headhunterz vond ik deze het lekkerste van de avond!

Love the new tracks of both of them!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 19:28 

Hardtraxxer

Dj's draaien natuurlijk voornamelijk liedjes van zichzelf. Dat onderscheid hun ook van de rest en krijgen daarmee ook hun eigen fans. Maar draai dan alleen echt tracks van andere die ook echt regelrechte hits zijn!

Over NC, Fantastisch gepresteerd mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 19:32 

Hardtraxxer

NC (L) :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 19:50 

Hardtraxxer

escape, big bang, faster n further, a different story. deze tracks hebben ze vorig jaar ook al gedraaid.

...

Wat ben ik aan het zeiken, het zijn goede tracks dus kan echt geen kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:04 

Hardtraxx Addict

Arnoud schreef:
Dondersss, wat een energie in so high :love:

+1 x 10000000000000

Set van de avond voor mij. Met hhz er echt net achter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:23 

Hardtraxx Addict

bazenset! niet normaal dit :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 20:40 

Aan het typen...

p-stylez schreef:
ik lach me nog maar is dood om die jambekkie, wie heeft die gozer toegelaten tot dit forum?

De captcha code. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle