Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos mixwerk weer. Ze hebben volgens mij geenéén normale mix gemaakt. HAHAHA die overgang tussen A Different Story en TBA. Wat een lutsers zeg, ongelofelijk. En dat staat op Qlimax.

Jezus wat een gezeur om nix :x Als je lekker los gaat let je daar niet eens op man. Niet lullen maar stampen!

Dagjesmensen.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:21 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Ik zit nu in The Universe Was Born en ik moet zeggen dat ik deze avond in andere sets een heel stuk beroerder mixwerk heb gehoord, namelijk de set hiervoor.

Na het afluisteren kan ik maar 1 ding zeggen: ijzersterke set. Perfecte showcase voor hun komende XQ en album. Krachtige, eurofische melodiën, een paar goede collabs en het hardere werk wat er ook regelmatig doorheen kwam zetten. Het enige wat het misschien beter kon maken was een oud plaatje ala Shreek of Crump draaien. Voor de rest: alleen maar lof!

Ik denk het, jij zegt het ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 19:22 

Hardtraxx Crew

hurricane schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos mixwerk weer. Ze hebben volgens mij geenéén normale mix gemaakt. HAHAHA die overgang tussen A Different Story en TBA. Wat een lutsers zeg, ongelofelijk. En dat staat op Qlimax.

Jezus wat een gezeur om nix :x Als je lekker los gaat let je daar niet eens op man. Niet lullen maar stampen!

Hahaha wat nou gezeur om nix. De mix is samen met de trackkeuze toch het belangrijkste element van een dj-set. Als dat al niet goed is, wat blijft er dan over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 19:26 

wootum schreef:
hurricane schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Hahaha wat nou gezeur om nix. De mix is samen met de trackkeuze toch het belangrijkste element van een dj-set. Als dat al niet goed is, wat blijft er dan over.

Nou, schrijf 50% van de huidige scene dan maar af
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 19:51 

Hardtraxxer

Ben het wel eens met Gangsterdwerg , ik word soms strontziek van de setjes. Het is altijd maar eigen spul wat een dj draait en veel dezelfde setjes , om over het mixen maar te zwijgen en wie zie je nu nog eens een oude klapper uit 2005/2006 bijvoorbeeld erop gooien ? Hele scene draait om dagjesmensen heb ik het idee , die veel te snel tevreden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 20:10 

Hardtraxx Newbie

wat zou jij doen als q-dance zijnde dan? de hele zaal vol krijgen met dagjesmensen die het weinig tot niets interreseert hoe een dj draait, als het maar leuke (meezing) nummers zijn, of nog een x aantal kaarten overhouden, en dj's inhuren die wel goed kunnen mixen?

Als je bijvoorbeeld NC neerzet op Qlimax, verkoop je zo een x aantal kaarten meer dan dat je bijv Thera er neer zet ofzo (niet persoonlijk bedoeld ofzo), gewoonweg omdat NC bekender is bij het dagjesvolk.

Q-dance wil de zaal gewoon vol hebben, het gaat tenslotte toch om het geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 20:32 

Hardtraxx Elite

Godverdomme, wat een heerlijke set was dit!!!
Succes verzekerd met het album, vind ik zelf.

Kan niet wachten :thumbsup: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

Leuk setje :) Prima voor op de achtergrond en heb met niet teveel aandacht geluisterd :P vond het wel grappig klinken. Alleen het MC werk vond ik eigenlijk bijzonder storend.

'Wave your shirt around like a helicoptuuuur'

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 22:40 

Hardtraxx Veteran

01. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
02. Noisecontrollers - Just a little tool ;-)
03. Noisecontrollers - Escape
04. Noisecontrollers - A Different Story (Defqon.1 Edit)
05. Noisecontrollers - So High
06. Noisecontrollers - Unite (Vocal Edit)
07. Noisecontrollers & Alpha twins - Moonraker
08. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)
09. Noisecontrollers - Pillars of Creation
10. Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
11. Noisecontrollers - Faster n' Further
12. Noisecontrollers - Gimme Love (Hard Edit)
13. Brennan Heart & Wildstylez - Lose My Mind
14. Noisecontrollers - The Universe Was Born
15. The Pitcher - Bangrindin' (Noisecontrollers Remix)
16. Noisecontrollers - Big Bang
17. Noisecontrollers- E=NC2
18. Max Enforcer & Frontliner - On the Go
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2011 23:07 

Bierkoning

So High :loving:
Die opener is ook vet, de andere nieuwe tracks doen me nog niet zo veel. Om nog maar te zwijgen over die Unite edit xd

RiH Remix is ook wel lekker, vooral de intro. De climax doet me heel erg denken aan B-Front.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:05 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
hurricane schreef:
Gangsterdwerg schreef:

:lol: Jij bent echt de personificatie van de domheid die de scene aantast.

En dat zegt iemand die NC voor lutsers uitmaakt? Laat me niet lachen, ze hebben meer bereikt dan jij ooit zult bereiken. Over domheid gesproken, denk dat je eerst naar jezelf moet kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:08 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Leuk setje :) Prima voor op de achtergrond en heb met niet teveel aandacht geluisterd :P vond het wel grappig klinken. Alleen het MC werk vond ik eigenlijk bijzonder storend.

'Wave your shirt around like a helicoptuuuur'

Afbeelding

Ben t wel met je eens dat Ruffian hier wel wat beters had mogen verzinnen. Verder vond ik hem wel goed dit x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 01:09 

Hardtraxx Veteran

Al die nieuwe tracks, echt niet normaal hoe goed allemaal :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 02:24 

Hardtraxx Newbie

Nee, voor mij was hem dit totaal niet zaterdagnacht.. Na de sterke afsluiters van Zany zoals Acid Nightmare & Revolution was dit veel en veel te soft voor mij.. Na The Prophet de meest teleurstellende set van de avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 10:56 

Hardtraxx Veteran

Helden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 10:58 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Gangsterdwerg schreef:
hurricane schreef:

:lol: Jij bent echt de personificatie van de domheid die de scene aantast.

En dat zegt iemand die NC voor lutsers uitmaakt? Laat me niet lachen, ze hebben meer bereikt dan jij ooit zult bereiken. Over domheid gesproken, denk dat je eerst naar jezelf moet kijken.

Lol. Begrijpend lezen is niet je sterkste vak? Geeft niet, ik leg het nog wel even uit. Het lutser gedeelte sloeg op het mixwerk van deze heren, dat is namelijk nogal zwak. En wat mixwerk betreft durf ik te stellen dat ik meer bereik dan de Noisecontrollers. Ik ben namelijk wel in staat om fatsoenlijke overgangen te maken en te horen of een plaat scheef ligt en hem zonodig te corrigeren. De NC niet. Dat heeft niets te maken met wat je bereikt maar meer met wat je achter de decks kan. Daarnaast vind ik dat je kritisch mag zijn op mixwerk van DJ's, zeker als ze op een podium als Qlimax staan. Dit gezegd hebbende blijft mijn opmerking over jouw intelligentie staan, sterker nog mijn aanname wordt door jouw stompzinnige reactie alleen maar bevestigd. Soms zou ik echter wel eens willen dat ik jouw intelligentie had, kon ik lekker heel de avond losgaan en met mijn handjes klappen op de beat. Helaas voor mij ben ik het station van kermishardstyler al lang gepasseerd en zal ik altijd kritisch zijn. En terecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 11:31 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwers, doe alsjeblieft es niet zo stoer zeg. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 11:40 

Nah, hij uit zijn mening gewoon over het mixwerk in de hedendaagse Hardstylescene
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 12:38 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Nah, hij uit zijn mening gewoon over het mixwerk in de hedendaagse Hardstylescene

Hij raged op een newbie omdat hij er niet tegen kan dat hij commentaar krijgt, zo zie ik het >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 12:44 

Hardtraxx Veteran

_Padam schreef:
Almighty schreef:

Hij raged op een newbie omdat hij er niet tegen kan dat hij commentaar krijgt, zo zie ik het >.<

Dan zie jij het toch verkeerd. Ik wijs hem alleen op zijn fouten. En dat met een scherpe toon. Is iets anders dan ragen. Bovendien kan ik prima tegen commentaar, mits onderbouwd en zinvol. Wat hij doet is als een hersenloos schaap met de massa meegaan. Moet hij zelf weten maar ga dan niet moeilijk doen als mensen die wel kritisch luisteren aangeven wat er beter kan. Hij is degene die zich op zijn pik getrapt voelt omdat ik de waarheid spreek en aangeef dat zijn favoriete Noisecontrollers eigenlijk helemaal niet zo goed zijn. En vervolgens ben ik dan een zeikerd. Hoezo draai je dan de zaak om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:08 

Hardtraxx Elite

Maar koop jij dan een kaartje van 70 euro om heel de avond te controleren of het mixwerk wel goed is? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:14 

Hardtraxxer

H4rdstyleLova schreef:
Ben het wel eens met Gangsterdwerg , ik word soms strontziek van de setjes. Het is altijd maar eigen spul wat een dj draait en veel dezelfde setjes , om over het mixen maar te zwijgen en wie zie je nu nog eens een oude klapper uit 2005/2006 bijvoorbeeld erop gooien ? Hele scene draait om dagjesmensen heb ik het idee , die veel te snel tevreden zijn.

Kansloos dit. Je boekt een artiest toch om zijn style. Waarom zou een artiest perse nummers van anderen moeten draaien terwijl ze zelf een shitload aan nieuwe platen hebben.
Als je naar een concert van Marco Borsato gaat baal je toch ook als hij allemaal liedjes van bijv. doe maar gaat lopen zingen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 13:22 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Maar koop jij dan een kaartje van 70 euro om heel de avond te controleren of het mixwerk wel goed is? :$

Ben niet op Qlimax geweest. En meestal ga ik naar DJ's waarvan ik weet dat ze wel iets kunnen dus hoef ik me er ook niet aan te ergeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 14:50 

Hardtraxx Elite

Gangsterdwerg schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Ben niet op Qlimax geweest. En meestal ga ik naar DJ's waarvan ik weet dat ze wel iets kunnen dus hoef ik me er ook niet aan te ergeren.

Dus je luistert alles thuis terug en gaat vervolgens hier je anger op de setjes loslaten nice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2011 14:52 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Gangsterdwerg schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Dus je luistert alles thuis terug en gaat vervolgens je anger op de setjes loslaten nice :thumbsup:

Tsja ik vind het interessanter om te luisteren naar mixwerk aangezien daarvoor skills vereist zijn. Een tracklist die 1 grote hitjesparade is kan iedereen maken, daar onderscheid je je niet mee als DJ.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle