Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 14:35 

Hardtraxx Elite

Hidden Source schreef:
Tussen 8. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix) - 9. Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix) zit ook nog een track, weet alleen niet welke. :P

Wel een verschrikkelijk lekkere! :loving:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 14:38 

Hardtraxx Addict

Hele lekkere set! Kom maar op met die album :drool:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:02 

Hardtraxx Newbie

Festuca schreef:
Noisecontrollers @ Qlimax 2011
8. Bioweapon - Move Your Body (Noisecontrollers Remix)

Wat een F*king dikke plaat :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:19 

Hardtraxx Elite

Heeeerlijk setje hoor!
die DR remix is heel dik geworde :thumbsup:
en wat een zieklekkere track is nr7 ook ! :loving:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

2, 5, 7 zijn echt heerlijk :loving:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Woot, dit is wel een erg lekkere lijst hoor! Wat is die nieuwe van hun (ID 5) een verschrikkelijk lekker plaatje zeg, die melodie is echt zoooooo verschrikkelijk goed. Verder is die DR remix ook zooooo lekker, kippenvel overal! :drool: En daarna komt Faster 'n Further, te grappig gewoon :P
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:38 

Hardtraxx Veteran

Wat een kansloos mixwerk weer. Ze hebben volgens mij geenéén normale mix gemaakt. HAHAHA die overgang tussen A Different Story en TBA. Wat een lutsers zeg, ongelofelijk. En dat staat op Qlimax.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Wat een kansloos mixwerk weer. Ze hebben volgens mij geenéén normale mix gemaakt. HAHAHA die overgang tussen A Different Story en TBA. Wat een lutsers zeg, ongelofelijk. En dat staat op Qlimax.

Eigenlijk moet ik je hier wel gelijk geven.. 't viel mij inderdaad ook al op.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:43 

Hardtraxx Veteran

Ik heb de set nog niet gehoord, maar het zou goed kunnen. Zijn mixtechnisch meestal niet de sterkste. Maarja, er wordt al jaren alleen maar naar producties gekeken. Daar trek je je populariteit mee, niet meer met leuk draaien.. 90% van de mensen merkt niet eens dat iets slecht gemixt is, terwijl 90% van de mensen wel de nieuwe nummers wil horen.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:44 

Donateur

Hoor je idd niemand in de zaal over :p
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:50 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik heb de set nog niet gehoord, maar het zou goed kunnen. Zijn mixtechnisch meestal niet de sterkste. Maarja, er wordt al jaren alleen maar naar producties gekeken. Daar trek je je populariteit mee, niet meer met leuk draaien.. 90% van de mensen merkt niet eens dat iets slecht gemixt is, terwijl 90% van de mensen wel de nieuwe nummers wil horen.

Je kunt het accepteren en lekker slikken dat er beperkte DJ's op de grootste feesten staan, je kunt ook scherpe kritiek leveren in de hoop dat er wat verandert. Daarom post ik het ook bij iedere set.. Misschien dat als meer mensen zich ervan bewust worden dat die gasten niet kunnen draaien dat het publiek wat kritischer wordt. En misschien dat NC dan zelf proberen om beter te gaan mixen.. of minder geboekt worden zodat DJ's die wél wat kunnen vaker geboekt worden. Ik vind het in ieder geval echt lachwekkend en een aanfluiting.

Tussen de Bioweapon remix en de Revolution is Here zit trouwens nog een track, klinkt als NC - ID.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:51 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:

Je kunt het accepteren en lekker slikken dat er beperkte DJ's op de grootste feesten staan, je kunt ook scherpe kritiek leveren in de hoop dat er wat verandert. Daarom post ik het ook bij iedere set.. Misschien dat als meer mensen zich ervan bewust worden dat die gasten niet kunnen draaien dat het publiek wat kritischer wordt. En misschien dat NC dan zelf proberen om beter te gaan mixen.. of minder geboekt worden zodat DJ's die wél wat kunnen vaker geboekt worden. Ik vind het in ieder geval echt lachwekkend en een aanfluiting.

Snap niet dat mensen hun willen boeken :p Je boekt dj om zijn draaikunsten.. Lijkt mij?

Maarja is nu vast om zalen vol te trekken, ook logisch -.0
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 15:55 

Hardtraxx Veteran

Wat is je doel dan? Het neerhalen van een act? Het is een beetje het idee wat andere users hier ook wel eens hebben: weten dat je het niets vind. Toch luisteren en vervolgens zeggen dat het weer niets is. Een beetje een zichzelf in stand houdende cyclus. Noisecontrollers zijn niet de sterkste met mixen, maar toch 1 van de populairste acts. En het klinkt heel raar, maar ik denk dat je weinig keuze hebt dan het gewoon te moeten slikken, want 90% van de mensen geeft niets om een goed gemixte set. Dat is jammer, maar je kan er niets aan doen.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 16:03 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Wat is je doel dan? Het neerhalen van een act? Het is een beetje het idee wat andere users hier ook wel eens hebben: weten dat je het niets vind. Toch luisteren en vervolgens zeggen dat het weer niets is. Een beetje een zichzelf in stand houdende cyclus. Noisecontrollers zijn niet de sterkste met mixen, maar toch 1 van de populairste acts. En het klinkt heel raar, maar ik denk dat je weinig keuze hebt dan het gewoon te moeten slikken, want 90% van de mensen geeft niets om een goed gemixte set. Dat is jammer, maar je kan er niets aan doen.

Nee maar even serieus. Qlimax, misschien wel het aller belangrijkste hardstyle feest ter wereld. Dat je daar als DJ mag komen draaien is een enorme eer.. En dan presteer je het om geen fatsoenlijke mix te kunnen maken. Dat is toch triest? Ik denk dat het juist belangrijk is om hierop te blijven focussen. Dan heb ik nog liever dat ze van te voren een perfect gemixte set op de computer in elkaar draaien en een uur met hun handen gaan klappen. Dan hoor ik tenminste geen fouten. Ik weet ook wel dat er niets gaat veranderen in dit opzicht maar des te triester het eigenlijk is dat je met de apparatuur van tegenwoordig als topdj niet eens kan draaien. En wat dat betreft heb ik weinig te maken met die 90%. Dat zijn ook de 90% die eigenlijk geen fuck om hardstyle geven en het gewoon leuk vinden om zich op een avond als Qlimax lekker vol te douwen met drugs en een nachtje te spacen. Die mensen komen toch wel op het moment dat er goed gemixt wordt. En ja, ik vind het belangrijk om het constant te blijven benoemen. Desnoods huren die 2 iemand in die wel kan draaien en geven ze hem de promo's mee. Iedereen blij.

Edit: Je vraagt of mijn doel het neerhalen van een act is.. Maar dat is eigenlijk het gevolg. Het doel zou moeten zijn om goeie DJ's op grote feesten te hebben. En ja als er amateurs staan is het gevolg dat ik hun act naar beneden haal.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 16:04 

Donateur

Backstage interview:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 16:12 

Hardtraxx Veteran

Als die twee gasten plezier in hun werk hebben, waarom zouden ze dat dan doen?

Maar nogmaals: 90% geeft er geen drol om, op die 150 mensen na die er wel wat om geven.
Waarom word je op Qlimax neergezet? Omdat je populair bent.
Waardoor word je populair? Door producties en niet door draaien.
Waar focussen dus de meest populaire producers zich (meestal) op? Produceren.
Het cirkeltje is echt niet zo moeilijk. Dat jij het er dan niet mee eens kan zijn is prima, maar het heeft geen zin om het in ieder topic te melden. Als je uit 100 reacties er 97 positief en 3 negatief hebt, zou ik het zelf ook wel weten als artiest.

Hier laat ik het verder bij, anders vervuilt het topic een beetje te veel.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 16:17 

Hardtraxx Addict

Nou kom op zo slecht is het mixwerk nou ook weer niet. Oké hier en daar een foutje maargoed, het is niet zo dramatisch dat je zegt: "wat doen ze in godsnaam op Qlimax?". -.-
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 16:21 

Hardtraxx Addict

Dikke set van de NC!
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 16:22 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Maar nogmaals: 90% geeft er geen drol om, op die 150 mensen na die er wel wat om geven.
Het cirkeltje is echt niet zo moeilijk. Dat jij het er dan niet mee eens kan zijn is prima, maar het heeft geen zin om het in ieder topic te melden. Als je uit 100 reacties er 97 positief en 3 negatief hebt, zou ik het zelf ook wel weten als artiest.

Tuurlijk, ik snap jouw redenering ook wel maar dat wil niet zeggen dat dat de oplossing zou moeten zijn. En wat heb je aan 97 reacties van onwetenden? Denk dat je meer hebt aan die 3 reacties van mensen die iets toevoegen aan de discussie. Ik snap ook wel dat producties = populariteit = boekingen maar dat is naar mijn mening ook het grote probleem in onze scene.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 16:23 

Donateur

Gangsterdwerg schreef:
Khadber schreef:

Tuurlijk, ik snap jouw redenering ook wel maar dat wil niet zeggen dat dat de oplossing zou moeten zijn. En wat heb je aan 97 reacties van onwetenden? Denk dat je meer hebt aan die 3 reacties van mensen die iets toevoegen aan de discussie. Ik snap ook wel dat producties = populariteit = boekingen maar dat is naar mijn mening ook het grote probleem in onze scene.

in onze, denk dat het in ELKE scene speelt :p
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 16:26 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
in onze, denk dat het in ELKE scene speelt :p

Misschien wel ja. Maarja DJ'en en Producen zijn 2 aparte vakken en dat wordt te vaak vergeten. Klinkt stom maar als ik mijn huis wil laten stucadoren huur ik toch ook geen timmerman in puur omdat het allebei bouwvakkers zijn?
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:

Jezus wat een gezeur om nix :x Als je lekker los gaat let je daar niet eens op man. Niet lullen maar stampen!
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 17:17 

Donateur

hurricane schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Jezus wat een gezeur om nix :x Als je lekker los gaat let je daar niet eens op man. Niet lullen maar stampen!

Wat een opmerking. xd
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
Gangsterdwerg schreef:

:lol: Jij bent echt de personificatie van de domheid die de scene aantast.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2011 18:20 

Hardtraxx Veteran

Ik zit nu in The Universe Was Born en ik moet zeggen dat ik deze avond in andere sets een heel stuk beroerder mixwerk heb gehoord, namelijk de set hiervoor.

Na het afluisteren kan ik maar 1 ding zeggen: ijzersterke set. Perfecte showcase voor hun komende XQ en album. Krachtige, eurofische melodiën, een paar goede collabs en het hardere werk wat er ook regelmatig doorheen kwam zetten. Het enige wat het misschien beter kon maken was een oud plaatje ala Shreek of Crump draaien. Voor de rest: alleen maar lof!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle