Khadber schreef:
Wat is je doel dan? Het neerhalen van een act? Het is een beetje het idee wat andere users hier ook wel eens hebben: weten dat je het niets vind. Toch luisteren en vervolgens zeggen dat het weer niets is. Een beetje een zichzelf in stand houdende cyclus. Noisecontrollers zijn niet de sterkste met mixen, maar toch 1 van de populairste acts. En het klinkt heel raar, maar ik denk dat je weinig keuze hebt dan het gewoon te moeten slikken, want 90% van de mensen geeft niets om een goed gemixte set. Dat is jammer, maar je kan er niets aan doen.
Nee maar even serieus. Qlimax, misschien wel het aller belangrijkste hardstyle feest ter wereld. Dat je daar als DJ mag komen draaien is een enorme eer.. En dan presteer je het om geen fatsoenlijke mix te kunnen maken. Dat is toch triest? Ik denk dat het juist belangrijk is om hierop te blijven focussen. Dan heb ik nog liever dat ze van te voren een perfect gemixte set op de computer in elkaar draaien en een uur met hun handen gaan klappen. Dan hoor ik tenminste geen fouten. Ik weet ook wel dat er niets gaat veranderen in dit opzicht maar des te triester het eigenlijk is dat je met de apparatuur van tegenwoordig als topdj niet eens kan draaien. En wat dat betreft heb ik weinig te maken met die 90%. Dat zijn ook de 90% die eigenlijk geen fuck om hardstyle geven en het gewoon leuk vinden om zich op een avond als Qlimax lekker vol te douwen met drugs en een nachtje te spacen. Die mensen komen toch wel op het moment dat er goed gemixt wordt. En ja, ik vind het belangrijk om het constant te blijven benoemen. Desnoods huren die 2 iemand in die wel kan draaien en geven ze hem de promo's mee. Iedereen blij.
Edit: Je vraagt of mijn doel het neerhalen van een act is.. Maar dat is eigenlijk het gevolg. Het doel zou moeten zijn om goeie DJ's op grote feesten te hebben. En ja als er amateurs staan is het gevolg dat ik hun act naar beneden haal.