Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 15:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Mol schreef:
Ach kom op, je weet zelf ook dat die man meer mixkunsten bezit dan het overgrote deel van de DJ's.
Dat ie het de laatste tijd niet veel heeft laten zien is een ander verhaal.

En sowieso heb ik het niet over dat ene plaatje.. Ik vond alle sets tot aan NC maar slappe hap.


Ga dan naar Thunderdome 'Alles naar de Klote' ofzo.
Wat wil je nog meer knallends hebben bij de sets van Davide, Brennan of Technoboy.
Brennan draaide bijv, een geweldige set. Als je dat slappe hap vind moet je maar is gaan nadenken of je wel van Hardstyle houd!

Of misschien of het nog wel hardstyle is -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 15:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
FRArnold schreef:
Mol schreef:
Ach kom op, je weet zelf ook dat die man meer mixkunsten bezit dan het overgrote deel van de DJ's.
Dat ie het de laatste tijd niet veel heeft laten zien is een ander verhaal.

En sowieso heb ik het niet over dat ene plaatje.. Ik vond alle sets tot aan NC maar slappe hap.


Ga dan naar Thunderdome 'Alles naar de Klote' ofzo.
Wat wil je nog meer knallends hebben bij de sets van Davide, Brennan of Technoboy.
Brennan draaide bijv, een geweldige set. Als je dat slappe hap vind moet je maar is gaan nadenken of je wel van Hardstyle houd!

Of misschien of het nog wel hardstyle is -.-


:thumbsup: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 19:16 
 
Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
FRArnold schreef:
Mol schreef:
Ach kom op, je weet zelf ook dat die man meer mixkunsten bezit dan het overgrote deel van de DJ's.
Dat ie het de laatste tijd niet veel heeft laten zien is een ander verhaal.

En sowieso heb ik het niet over dat ene plaatje.. Ik vond alle sets tot aan NC maar slappe hap.


Ga dan naar Thunderdome 'Alles naar de Klote' ofzo.
Wat wil je nog meer knallends hebben bij de sets van Davide, Brennan of Technoboy.
Brennan draaide bijv, een geweldige set. Als je dat slappe hap vind moet je maar is gaan nadenken of je wel van Hardstyle houd!

Of misschien of het nog wel hardstyle is -.-


Dan zoek je lekker een andere style op dat wel aan jouw wensen voldoet. Deze dj's verdwijnen voorlopig niet uit de hardstyle wereld, en gelukkig maar. Deal with it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 19:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
FRArnold schreef:
Mol schreef:
Ach kom op, je weet zelf ook dat die man meer mixkunsten bezit dan het overgrote deel van de DJ's.
Dat ie het de laatste tijd niet veel heeft laten zien is een ander verhaal.

En sowieso heb ik het niet over dat ene plaatje.. Ik vond alle sets tot aan NC maar slappe hap.


Ga dan naar Thunderdome 'Alles naar de Klote' ofzo.
Wat wil je nog meer knallends hebben bij de sets van Davide, Brennan of Technoboy.
Brennan draaide bijv, een geweldige set. Als je dat slappe hap vind moet je maar is gaan nadenken of je wel van Hardstyle houd!

Of misschien of het nog wel hardstyle is -.-

Ja, dat is hardstyle anno 2009. Zo noemen ze dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 19:27 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

justinos schreef:
Dan zoek je lekker een andere style op dat wel aan jouw wensen voldoet. Deze dj's verdwijnen voorlopig niet uit de hardstyle wereld, en gelukkig maar. Deal with it.

Theracords is hardstyle, en voldoet aan mijn wensen. Maarja ik kan me nooit verdedigen hier, gezien 95% van de mensen hier dol is op melodietjes en breaks. En daardoor lijkt het net of wij azijnpissers zijn en dat onze smaak geen hardstyle is. Daarom heb ik ook een hekel aan nieuwkomers, eerst veranderen ze de muziek naar hun smaak en dan ook nog zeggen dat wij moeten oprotten. Daar sta ik dan als 8 jaar trouwe hardstyle luisteraar :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 19:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dreamcatcher :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 23:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
justinos schreef:
Dan zoek je lekker een andere style op dat wel aan jouw wensen voldoet. Deze dj's verdwijnen voorlopig niet uit de hardstyle wereld, en gelukkig maar. Deal with it.

Theracords is hardstyle, en voldoet aan mijn wensen. Maarja ik kan me nooit verdedigen hier, gezien 95% van de mensen hier dol is op melodietjes en breaks. En daardoor lijkt het net of wij azijnpissers zijn en dat onze smaak geen hardstyle is. Daarom heb ik ook een hekel aan nieuwkomers, eerst veranderen ze de muziek naar hun smaak en dan ook nog zeggen dat wij moeten oprotten. Daar sta ik dan als 8 jaar trouwe hardstyle luisteraar :x

Om van die melodieen en breaks te houden hoef je toch niet automatisch een nieuwkomer te zijn? Een jaar of 8 geleden ben ik door mn zus aan de hardstyle geraakt.. Vond t toen erg vet, en sindsdien eigenlijk hardstyle liefhebber. Maar ik vind de huidige stijl echt erg vet. Als je van de oudere stijl houdt, en dit te soft vind dan denk ik dat je bij feesten als Qlimax toch echt op de verkeerde plek bent... Je weet van te voren dat de nieuwere stijl voor t grootste deel gedraait gaat worden.
Ga dan naar Houseqlassics ofzo, dat is gewoon early shit..

Overigens vond ik de set van Headhunterz echt erg vet, ook die let the bass kick remix :thumbup: Ben totaal geen house fan, maar dit heeft ie toch wel erg lekker in elkaar gezet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 00:05 
 
Hardtraxxer

iedereen BLIJFT hhz maar flamen.. maar heb me gewoon _weer_ super vermaakt met deze man!
in tegenstelling tot de teleurstelling van bijv technoboy... al_weer_ :whistle:

en btw, zoveel breaks als brennan in 1 set kwijt kan....repect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 00:30 
 
Hardtraxx Newbie

Psychadelic & A complex situation :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 00:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

broodroosterr schreef:
iedereen BLIJFT hhz maar flamen.. maar heb me gewoon _weer_ super vermaakt met deze man!
in tegenstelling tot de teleurstelling van bijv technoboy... al_weer_ :whistle:

en btw, zoveel breaks als brennan in 1 set kwijt kan....repect.


Ik hoorde hier en daar al de naam Breaking Heart voorbij komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 00:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
justinos schreef:
Dan zoek je lekker een andere style op dat wel aan jouw wensen voldoet. Deze dj's verdwijnen voorlopig niet uit de hardstyle wereld, en gelukkig maar. Deal with it.

Theracords is hardstyle, en voldoet aan mijn wensen. Maarja ik kan me nooit verdedigen hier, gezien 95% van de mensen hier dol is op melodietjes en breaks. En daardoor lijkt het net of wij azijnpissers zijn en dat onze smaak geen hardstyle is. Daarom heb ik ook een hekel aan nieuwkomers, eerst veranderen ze de muziek naar hun smaak en dan ook nog zeggen dat wij moeten oprotten. Daar sta ik dan als 8 jaar trouwe hardstyle luisteraar :x

ey ga jij es ff commercieel worden ofzo xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 13:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
justinos schreef:
Dan zoek je lekker een andere style op dat wel aan jouw wensen voldoet. Deze dj's verdwijnen voorlopig niet uit de hardstyle wereld, en gelukkig maar. Deal with it.

Theracords is hardstyle, en voldoet aan mijn wensen. Maarja ik kan me nooit verdedigen hier, gezien 95% van de mensen hier dol is op melodietjes en breaks. En daardoor lijkt het net of wij azijnpissers zijn en dat onze smaak geen hardstyle is. Daarom heb ik ook een hekel aan nieuwkomers, eerst veranderen ze de muziek naar hun smaak en dan ook nog zeggen dat wij moeten oprotten. Daar sta ik dan als 8 jaar trouwe hardstyle luisteraar :x


Ik verdedig iig met je mee.. Jammer dat de meeste hardstyle luisteraars hier, en op Qlimax pas vorig jaar of het jaar daarvoor zijn begonnen met hardstyle luisteren. Jammer dat zij dan ook weer diegene zijn die tegen ons zeggen dat we niet van de muziek houden en dat we maar moeten opkakken..
Gelukkig zijn er nog wel hardstyle DJ's die muziek maken waar ik van hou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2009 14:17 
 
Hardtraxxer

deze man flikt het gewoon weer bij mij!! haat het of niet; ik vind het weer gruwelijk als ik het terughoor! :worship:
luister HS vanaf 2005 heb hem zien groeien en blijft me toch weer aangenaam verassen!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2009 22:09 
 
Hardtraxx Newbie

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Headhunterz is het meest positieve van de avond. Ik had me er al bij neergelegd dat ik toen wat zou gaan eten of pissen, maar hij draaide echt goed. Hij heeft geleerd van kritieken over hem en sommige nieuwe nummers van hem zijn echt goed! Minpunt is dan wel weer dat ie LTBK erin stopte. Hou Hardstyle en House alsjeblieft gescheiden, want dit gaat nu echt de hele wereld over. Want wat is een betere plek om een nieuw nummer te laten horen dan Qlimax, waar de halve wereld meeluisterd? Het is dan wel geen nieuw nummer, maar wel een optie (of poging?) om een nieuwe rage neer te zetten door middel van dat nummer.

Waarom? Let The Bass Kick vind ik juist een geslaagde remix die JUIST grenzen verlegt in goede opzichten! Bovendien is Chuckie buiten de Nederlandse grenzen nou ook niet de meest bekende DJ van de wereld.

Het grote probleem van Hardstyle de afgelopen tijd was de enorme eenheidsworst. Allemaal op dezelfde manier opgebouwd, ingemixt en alles. De komst van de hype van "anticlimaxen", platen als A-Lusion - Reversed Order, uitgaves als Who's Calling (Zenith Edit) en experimentjes zoals deze maken dat weer wat minder en bieden het genre hopelijk wat meer variatie.


helemaal mee eens khadber
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 19:28 
 
Hardtraxxer

dan niet over HHZ, wat te denken van Ruffian? waaorm heeft die kerel het in deze set over; here we fucking go. Dat zingen ze ergens anders en dat houden ze maar daar, heeft ook niks met de track van showtek te maken want die is speciaal voor hun gemaakt. dus rot op met je here we fucking go! net zoiets al ajax supporters liederen zingen van feyenoord...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 19:40 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Voor de engelse/schotse bezoekers van qlimax? Er komen niet alleen Nederlanders naar zo'n feest hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bisde schreef:
dan niet over HHZ, wat te denken van Ruffian? waaorm heeft die kerel het in deze set over; here we fucking go. Dat zingen ze ergens anders en dat houden ze maar daar, heeft ook niks met de track van showtek te maken want die is speciaal voor hun gemaakt. dus rot op met je here we fucking go! net zoiets al ajax supporters liederen zingen van feyenoord...

Ik kan er eigenlijk geen minuut wakker van liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 19:55 
 
Hardtraxxer

Ruffian moet gewoon is oprotten, het word tijd voor MC Villian of DV8
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2009 23:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bisde schreef:
dan niet over HHZ, wat te denken van Ruffian? waaorm heeft die kerel het in deze set over; here we fucking go. Dat zingen ze ergens anders en dat houden ze maar daar, heeft ook niks met de track van showtek te maken want die is speciaal voor hun gemaakt. dus rot op met je here we fucking go! net zoiets al ajax supporters liederen zingen van feyenoord...

Wat een gelul... wat moeten we dan roepen? Daar gaan we weer!!? Omdat het een feest in Nederland is?
:')

Was je er zelf wel bij? Dat moment maakte dat stukje uit de set van HHZ compleet. Sfeer was zelden zo goed op Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2009 00:09 
 
Hardtraxx Veteran

Altijd het gezeik over MC's ......
begin ik ook wel beu te worden, in een set is het vervelend.. maar als je er staat merk ik er niet zoveel van..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2009 00:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee idd. Of het is juist enorm sfeerverhogend, of het boeit je toch geen ene reet. In een set thuis is iedere MC irritant.

Ruffian is een prima MC en heeft het gewoon goed gedaan op Qlimax. Zijn stem is na die van MC Alee toch echt de beste die ik ken. Lekker rauw en energiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2009 02:15 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Voor de engelse/schotse bezoekers van qlimax? Er komen niet alleen Nederlanders naar zo'n feest hoor.

30% was buiteblands heb ik gehoord van wacyjacky
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2009 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Persoonlijk vind ik dat een MC op zo'n feest een must is! Ik vind het juist wel kicken, die stukjes met here we fucking
go, als je er staat merk je er vrij weinig van maar toch geef je het een extra gevoel van....
en als ik de live set nu terug luister denk ik, wow dat was toch wel vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2009 16:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb voor de verandering geen last gehad van de MC!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle