Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 22:10 
 
Hardtraxxer

blijf sutra toch n lekker nummer vinden :)

fak t trouwens dat dat interview is tijdens die plaat :bomb:
maar pluspunt dat het klaar is vóór The Story Unfolds!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 22:25 
 

Ik vind het zelf ook echt niet kunnen die "gostosa" remix terwijl het toch een goed nummer is.
Voor de rest keep it up hhz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 22:31 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Headhunterz is het meest positieve van de avond. Ik had me er al bij neergelegd dat ik toen wat zou gaan eten of pissen, maar hij draaide echt goed. Hij heeft geleerd van kritieken over hem en sommige nieuwe nummers van hem zijn echt goed! Minpunt is dan wel weer dat ie LTBK erin stopte. Hou Hardstyle en House alsjeblieft gescheiden, want dit gaat nu echt de hele wereld over. Want wat is een betere plek om een nieuw nummer te laten horen dan Qlimax, waar de halve wereld meeluisterd? Het is dan wel geen nieuw nummer, maar wel een optie (of poging?) om een nieuwe rage neer te zetten door middel van dat nummer.

Waarom? Let The Bass Kick vind ik juist een geslaagde remix die JUIST grenzen verlegt in goede opzichten! Bovendien is Chuckie buiten de Nederlandse grenzen nou ook niet de meest bekende DJ van de wereld.

Het grote probleem van Hardstyle de afgelopen tijd was de enorme eenheidsworst. Allemaal op dezelfde manier opgebouwd, ingemixt en alles. De komst van de hype van "anticlimaxen", platen als A-Lusion - Reversed Order, uitgaves als Who's Calling (Zenith Edit) en experimentjes zoals deze maken dat weer wat minder en bieden het genre hopelijk wat meer variatie.


Goed punt,, Maar bijv bij Gangsta is gewoon die intro beter als die qlimax!! xd The prophet heeft toch ook aangekondigd dat hij minder climaxgerichte nummers gaat maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eens, wat een topper dit nummer. En boeiend dat het commercieel is, luister gewoon naar het nummer. Je vind het goed of niet![/quote]
tuurlijk...
maar commercieel speelt ook voor sommige mensen een grote rol
ik vond het namelijk erg om te horen toen hhz werdt omgeroepen dat die ging draaien
al die een-dags-vliegjes gingen allemaal zijn naam schreeuwen :sick:
netzoals music made editz bij d-block & s-te-fan
eerste paar zinnen kent niemand het, komt het zinnetje music made the addict in me
iedereen schreeuwt het uit...
dat zegt voor mij al genoeg, heb eenmaal hekel aan dat soort mensen[/quote]


Of the sound of thunder :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heldenset dit.

Zeker zijn nieuwe tracks zijn in orde :thumbsup:
Dit is echt een top producer :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 23:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
ruffian met zn Here We Fucking Go :')
jongen, dat is showtek xD

Dus? Je wil niet weten hoe hard ik Here We Fucking Go heb mee lopen bleren tijdens die break haha.
Geniale set, beste van de avond! Zo veel goeie platen, zoveel energie in de set... heerlijk! Eindelijk weer een HHZ-set waar ik volop van kon genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lekker, hebben ze de halve set vol zitten lullen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt vet:D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 23:55 
 
Donateur

@ Khadber
dan zou het altijd nog 16 platen in een uur zijn als je t omrekent
dat weer omgerekent is ongeveer 3,5 minuut per nummer
is voor mij ideaal tempo ipv de 5,5 minuten per nummer zoals TBY vaak doet...
nice setje btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 23:57 
 
Donateur

oh kon natuurlijk weer niet ontbreken
Headhunterz --> Commercieël
HOU ALSJEbliEFT IS EEN KEER DAAR OVER OP! NU WETEN WE HET GVD WEL WEER DAT IE COMMERCIEEL IS VOLGENS JULLIE!
en die eendagsvliegjes die betalen wel net zo veel geld als jullie voor een kaartrje om een keer lekker uit hun dak te gaan dus STOP nu is een keer met dat gezeur daar over altijd...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2009 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
oh kon natuurlijk weer niet ontbreken
Headhunterz --> Commercieël
HOU ALSJEbliEFT IS EEN KEER DAAR OVER OP! NU WETEN WE HET GVD WEL WEER DAT IE COMMERCIEEL IS VOLGENS JULLIE!
en die eendagsvliegjes die betalen wel net zo veel geld als jullie voor een kaartrje om een keer lekker uit hun dak te gaan dus STOP nu is een keer met dat gezeur daar over altijd...

Ah doe is normaal man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
oh kon natuurlijk weer niet ontbreken
Headhunterz --> Commercieël
HOU ALSJEbliEFT IS EEN KEER DAAR OVER OP! NU WETEN WE HET GVD WEL WEER DAT IE COMMERCIEEL IS VOLGENS JULLIE!
en die eendagsvliegjes die betalen wel net zo veel geld als jullie voor een kaartrje om een keer lekker uit hun dak te gaan dus STOP nu is een keer met dat gezeur daar over altijd...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 01:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Afbeelding


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 02:09 
 
Hardtraxx Newbie

TakkU schreef:
Lekker, hebben ze de halve set vol zitten lullen...


Ja godver, respect voor die Jeff-E hoor maar ik vind die interviews gigantisch saai, soms wat onproffesioneel en ze verpesten toch steeds lange stukken in de livesets. Nou snap ik dat hun geen rekening houden met de mensen die de radio live opnemen, maar dan nog is het totaal NIET interessant om naar dat gelul te luisteren terwijl je Qlimax op de achtergrond hoort. Als de interviews nou wat interessanter worden zou misschien al iets schelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 02:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Let The Bass Kick is juist goed... juist lekker... goede melo en lekker hard... perfect.

Voor de rest goede set, niet zijn beste want dat is:

Headhunterz @ X-Qlusive The Prophet Blue Box(2006)
Ik ben halverwege/eind 2005 echt hardstyle gaan luisteren en dit was de eerste live-set die ik downloade en luisterde... ge-ni-aal!

Hij heeft altijd goede sets, zijn live set van Hard Bass 2009 was ook een hele vette set. Gewoon snel draaien, korte in en outtro's...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 11:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wesz schreef:
_dp_ schreef:
Afbeelding


Afbeelding


:thumbsup: Harde rofl

Ohja en niet te vergeten /remove LTBK
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 12:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

johnlienden schreef:
dj-rico01 schreef:
nu dat wapperende handje nog afleren :P


En dat vindt ik altijd zo supervet.
Beter dan The Prophet die 99 van de 100 keer als een standbeeld achter de draaitafels staat :x

Haha inderdaad, enige wat The Prophet doet is een beetje met zn vingers wijzen :P

Wat een gezeur trouwens om dat Let The Bass Kick-remixje. Heeeeel qlimax door hoor je breaks en melodiën geript van bekende popnummers, maar een remix van een doodnormale House-plaat is opeens kinderachtig en commercieel. Wat een gezeik. Als dat het hoogtepunt van commercieel is heb je de een hoop andere nummers op Qlimax gemist denk ik zo. En Qlimax is nou eenmaal een enorm commercieel feest. Wil je wat anders blijf dan lekker weg, zo zit het niet meer in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 12:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga dat commerciele dan niet goedkeuren, dat is het domste wat je kan doen.
Het slimste wat jij nu kunt doen is de Top 40 uit je hoofd leren, als je toch die kant op wilt.

En oke, The Prophet beweegt niet heel veel, maar die man kan echt 100x meer achter de tafels.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ga dat commerciele dan niet goedkeuren, dat is het domste wat je kan doen.
Het slimste wat jij nu kunt doen is de Top 40 uit je hoofd leren, als je toch die kant op wilt.

En oke, The Prophet beweegt niet heel veel, maar die man kan echt 100x meer achter de tafels.

Dus het bedienen van de crossfader is veel kunnen?

Wat is er commercieel aan een remix die niet released word, alleen door Headhunterz word gedraaid? Een collab met een DJ die alleen in Nederland erg bekend is en die in eerdere Hardstyleprojecten heeft meegewerkt? En dat terwijl er wel remixes van oa Boom Boom Pow zijn? Ik zou me er maar niet zo druk om maken. Als het gebeurt, gebeurt het toch wel en dan is het met een jaartje weer weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach kom op, je weet zelf ook dat die man meer mixkunsten bezit dan het overgrote deel van de DJ's.
Dat ie het de laatste tijd niet veel heeft laten zien is een ander verhaal.

En sowieso heb ik het niet over dat ene plaatje.. Ik vond alle sets tot aan NC maar slappe hap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere Set!

Offtopic: Ik vind The Prophet een van de mannen die op hardstyle gebied echt goed kan mixen niet altijd zo standaard!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 14:20 
 
Hardtraxx Newbie

Mol schreef:
Het is eigenlijk de enige set van de avond geweest waarbij ik ben bij gaan zitten. :innocent:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
frankhardenberg schreef:
oh kon natuurlijk weer niet ontbreken
Headhunterz --> Commercieël
HOU ALSJEbliEFT IS EEN KEER DAAR OVER OP! NU WETEN WE HET GVD WEL WEER DAT IE COMMERCIEEL IS VOLGENS JULLIE!
en die eendagsvliegjes die betalen wel net zo veel geld als jullie voor een kaartrje om een keer lekker uit hun dak te gaan dus STOP nu is een keer met dat gezeur daar over altijd...

Afbeelding


Whahaha, die vind ik echt vet, whaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
ruffian met zn Here We Fucking Go :')
jongen, dat is showtek xD


De nummers die van Showtek werden gedraaid knalde anders wel verschrikkelijk hard :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2009 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Ach kom op, je weet zelf ook dat die man meer mixkunsten bezit dan het overgrote deel van de DJ's.
Dat ie het de laatste tijd niet veel heeft laten zien is een ander verhaal.

En sowieso heb ik het niet over dat ene plaatje.. Ik vond alle sets tot aan NC maar slappe hap.


Ga dan naar Thunderdome 'Alles naar de Klote' ofzo.
Wat wil je nog meer knallends hebben bij de sets van Davide, Brennan of Technoboy.
Brennan draaide bijv, een geweldige set. Als je dat slappe hap vind moet je maar is gaan nadenken of je wel van Hardstyle houd!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle