als mc villain op qlimax staat ga ik echt janken
, laat die jongen maar lekker in belgie spelen
Related topics
- View the latest post: Headhunterz & The Prophet @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Brennan Heart @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz & Wildstylez @ X-Qlusive Headhunterz Mixed By Intervention
- View the latest post: Headhunterz @ Return Of Headhunterz 2017
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Charon b2b w/ Dozer | Reignite Festival 2026 Liveset
- View the latest post: Praise The Reverse Bass | Vol.02 | Mixed by Nuracore Invited by Consequent
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
niet eens, die gast kan geen eens engels, hij is wel droog en grappig. Maar grote feesten zijn toch iets te hoog gegrepenMol wrote:Da Syndrome ownt sowieso alle MC's.
Who needs English at a Dutch party?!
Van mij mag hij er altijd staan, hij feest tenminste uitgebreid mee!
Van mij mag hij er altijd staan, hij feest tenminste uitgebreid mee!
Lekker boeiend wie er staat. Heb tot nu toe nog geen enkele MC op een feest meegemaakt die ik irritant vond. Vind DV8 nog het minste van allemaal, die roept altijd hetzelfde...
Vind het wel lachen eerlijk gezegd als je een partyende MC hebt, niet een beetje wijs van je af kijken en af en af en toe wat zeggen. Q-dance pres Scantraxx, die Da Syndrome, jezus wat een vent

-
BHardtraxxer
- 197 posts member since 2009
- last seen Jun 2017
Just4Music wrote:Mol wrote:MC DV8 ownt sowieso alle MC's.
DV8 heeft een stem die ik ECHT zat ben, en Da Syndrome is goed energiek.
Edwinn wrote:Chuckie - Let The Bass Kick (Headhunterz Remix)
Waarom dikgedrukt? Is gewoon een nummer die niet thuishoort in de hardstyle, is eerder een house nummer ofzo of hoe die rare muziek ook heet. Commerciele HHz.
:')
-
A
Same.. VILLAIN :Teknizion wrote:DV8 heeft een stem die ik ECHT zat ben, en Da Syndrome is goed energiek.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
echt he heerlijke vend datMol wrote:Vind het wel lachen eerlijk gezegd als je een partyende MC hebt, niet een beetje wijs van je af kijken en af en af en toe wat zeggen. Q-dance pres Scantraxx, die Da Syndrome, jezus wat een vent![]()
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Met deze voorbereidingen treffen voor vanavond 
-
WHardtraxx Newbie
- 21 posts member since 2010
- last seen Jun 2011
Wanneer komen deze nummers is een x op cd uit ? ik vind die mix met dj chuckie zo hard
daarom 
Henk-Jan wrote:Begin maart schijnt het hè
dat schijnt niet dat is zo