Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2018 22:18 
 
Hardtraxx Crew

G1LL schreef:
Laat die Sefa hype maar lekker gaan, zolang het maar een beetje van hardstyle weg blijft. Ik kan de link echt niet leggen tussen die 200 bpm herrie (sorry ik zeg 't maar gewoon even zo) en hardstyle.

Helemaal mee eens dit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 18:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
JeroenB93 schreef:
Royvn_ schreef:
Vind het wel grappig dat zij (raw, hardcore, frenchcore) liefhebbers dikke haat hebben aan "happystyle" met de veels te blije melodietjes. Maar als iemand het vervolgens zelf doet alleen dan op 200bpm dan is het een koning. :huh:

Haha ja dat zat ik me gisteravond dus ook te bedenken. Geeft maar aan hoe simpel het "harde" harddance volk in elkaar steekt

Ja want zo denken ze allemaal! Scheer nog meer iedereen even over één kant :lol:

Is toch ook zo bij pak 'm beet driekwart van de raw en hardcore soldiers? Melodieen zijn te happy, alles moet hard en met gescheld, maar als het melodieus is met 200bpm is het wel leuk. Ik vind het dan wel heel simpel van ze ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Is toch ook zo bij pak 'm beet driekwart van de raw en hardcore soldiers? Melodieen zijn te happy, alles moet hard en met gescheld, maar als het melodieus is met 200bpm is het wel leuk. Ik vind het dan wel heel simpel van ze ja.

Idk dat beeld heb ik niet, maar is dat aantal ook ergens op gebasseerd? Lang niet iedere hardcore liefhebber wil zo nodig in elke track gescheld, vind hardstyle om zijn blije melodien kut (meest genoemde reden die ik vaak hoor is puur het tempo van de muziek) of houdt van Sefa. Ik denk dat de groep die jij schetst, die er natuurlijk wel is, lang geen driekwart van het hardcore publiek is. Niet dat ik dat op mijn beurt kan baseren op cijfers xd, maar dat is het beeld wat ik heb van de hardcore liefhebbers waar ik mee praat/om ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2018 15:17 
 
Hardtraxx Addict

Ik heb bijzonder weinig met alles wat sneller is dan hardstyle, maar die guestmix vind ik dan nog wel lachen. Voor een halfuurtje. Lekker melodieus, kan ik wel waarderen. :thumbup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle