Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 21:05 
 
Hardtraxx Veteran



Tracklist:

01. Project One - Journey Of The Mind
02. Rebourne - Split Second VIP
03. Atmozfears & Demi Kanon - Yesterday
04. Damian Ray - Body Rock
05. Hypnose & Retrospect - Reawaken Your Soul
06. Jay Reeve - What It Is
07. Frontliner - Silence
08. GRAVEDGR - RAMPAGE (Dr Phunk Remix)
09. Demi Kanon - Another Day
10. Primeshock - Everyday
11. Sound Rush - Rhythm Of The Night
12. JNXD - We Are Assassins
13. MYST - I'm Falling
14. Project One - The Zero Hour (Phuture Noize Remix)

KELTEK Guestmix

15. Project One - Life Beyond Earth (KELTEK Remix)
16. Psyko Punkz & KELTEK - The Apex
17. Concept Art - The Ones We Hate The Most
18. Devin Wild & KELTEK - In My Mind
19. RVAGE ft. Diandra - Free Fall
20. Devin Wild & Psyko Punkz - Never Surrender
21. Hard Driver ft. Szen - Get It Started
22. KELTEK - Valkyries
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Edit: OP post ge-quote ipv ge-edit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 21:57 
 
Hardtraxx Crew

Benieuwd wat er met Enya gebeurd is, aangezien die wel op de tracklist stond in de video. :huh:

Vind HWS wel de beste podcast op dit moment, promos :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

04. Damian Ray - Body Rock

Sow. Evenals de P1 plaat ofcourse.
Guestmix doet me helaas niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 23:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MYTZE schreef:
Benieuwd wat er met Enya gebeurd is, aangezien die wel op de tracklist stond in de video. :huh:

Best apart idd. Misschien ook de reden dat het uitgesteld is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde dat de melodieen in die mainstream platen echt onsamenhangend zijn. Tuurlijk zit er geen valse noot tussen maar het zijn echt melodietjes die geen enkele kant op gaan. Als je dit vergelijkt met de melodieen van aantal jaar terug. Toen kon je een melodie dromen. Zelfs als je m niet kende kon je m direct meeneuriën. De kracht van een goede melodie. De kans dat ik de melodieen van deze tracks over een uur nog weet is nihil. Zonde want productietechnisch zit het best prima in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind het opvallend dat ie er een Frontliner track tussen zet.
Niks mis mee opzich natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2018 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Zonde dat de melodieen in die mainstream platen echt onsamenhangend zijn. Tuurlijk zit er geen valse noot tussen maar het zijn echt melodietjes die geen enkele kant op gaan. Als je dit vergelijkt met de melodieen van aantal jaar terug. Toen kon je een melodie dromen. Zelfs als je m niet kende kon je m direct meeneuriën. De kracht van een goede melodie. De kans dat ik de melodieen van deze tracks over een uur nog weet is nihil. Zonde want productietechnisch zit het best prima in elkaar.


Dit is inderdaad één van de grootste problemen die ik met het gros van de hedendaagse mainstream tracks heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil nog even toevoegen dat ik KELTEK wel echt heerlijke muziek vind maken. Die heeft dus wel precies dat wat veel andere melodieuze artiesten missen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Vind zelf melodieuze kant juist weer sterker worden met Noisecontroller achtige melodieën (Jay Reeve, Devin Wild, Keltek, etc.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Vind zelf melodieuze kant juist weer sterker worden met Noisecontroller achtige melodieën (Jay Reeve, Devin Wild, Keltek, etc.)

Vind ik ook wel hoor. Qua sounddesign veel mooier dan de raw van nu. Maar ik kan er niet tegen als een melodie overal en nergens heen gaat. Slaat nergens op. :P En dat is best wel veel. Voor mijn gevoel vaak random noten achter elkaar. Keltek platen hebben dat voor mij dan weer niet. Dat is veel logischer en blijft dan ook beter hangen. Volgens mij willen sommigen een melodie zo moeilijk mogelijk maken want dan is de melodie beter... maar dat is natuurlijk niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Spobbertiet schreef:
Vind zelf melodieuze kant juist weer sterker worden met Noisecontroller achtige melodieën (Jay Reeve, Devin Wild, Keltek, etc.)

Vind ik ook wel hoor. Qua sounddesign veel mooier dan de raw van nu. Maar ik kan er niet tegen als een melodie overal en nergens heen gaat. Slaat nergens op. :P En dat is best wel veel. Voor mijn gevoel vaak random noten achter elkaar. Keltek platen hebben dat voor mij dan weer niet. Dat is veel logischer en blijft dan ook beter hangen. Volgens mij willen sommigen een melodie zo moeilijk mogelijk maken want dan is de melodie beter... maar dat is natuurlijk niet zo.

Ben het zeker met je eens dat melodieën complexer worden, maar zelf vind ik ze (meestal, uitzonderingen daargelaten) nog prima te volgen. Kan natuurlijk met je eigen muzikaliteit/gevoel te maken hebben of je een melodie kan volgen. Wil niet insinueren dat ik muzikaal ben verder hoor, maar dat zou een verklaring kunnen zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha nee dat is het denk ik niet. Heb juist echt het gevoel dat ze het er om doen. Niet op gevoel een mooie melodie willen maken maar gewoon zoveel mogelijk loopjes achter elkaar plakken waardoor elk stukje wel muzikaal is maar totaal geen samenhang heeft als 1 melodie. :P De enige herhaling die er in zit is dat ze die het onsamenhangende stuk muziek achter elkaar plakken. Beetje overdreven gezegd misschien. Maar zit een kern van waarheid in. Vind ik zelf... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha nee dat is het denk ik niet. Heb juist echt het gevoel dat ze het er om doen. Niet op gevoel een mooie melodie willen maken maar gewoon zoveel mogelijk loopjes achter elkaar plakken waardoor elk stukje wel muzikaal is maar totaal geen samenhang heeft als 1 melodie. :P De enige herhaling die er in zit is dat ze die het onsamenhangende stuk muziek achter elkaar plakken. Beetje overdreven gezegd misschien. Maar zit een kern van waarheid in. Vind ik zelf... :x


Dat had ik juist een aantal jaar geleden waarin een Cyber/Wasted Penguinz/Adrenalize graag heel complexe dingen probeerden waardoor het (voor mij) juist de plank mis sloeg.

De namen die Spobber noemt doen dat tegenwoordig juist heel goed, met KELTEK in het bijzonder. Meteen reden waardoor ik de euforische kant de laatste jaren weer zo mega sterk vind terug gekomen.

Maargoed uiteindelijk is het allemaal smaak, en vooral bij die melodieën pakt het één je wat meer dan het ander.

Ik luister in ieder geval met enorm veel plezier weer naar HWS sinds HHZ terug is van z'n house uitstapje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Ik luister in ieder geval met enorm veel plezier weer naar HWS sinds HHZ terug is van z'n house uitstapje!

Dat is zeker helemaal waar! ^^ En zoals ik aangaf, namen als Keltek vind ik wel echt hele fijne muziek maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Ik luister in ieder geval met enorm veel plezier weer naar HWS sinds HHZ terug is van z'n house uitstapje!


Dit, lekker een uur lang melodische plaatjes van nieuwe talentjes :thumbsup: Euforisch blijft ook maar sterker worden de laatste tijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2018 18:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Dat had ik juist een aantal jaar geleden waarin een Cyber/Wasted Penguinz/Adrenalize graag heel complexe dingen probeerden waardoor het (voor mij) juist de plank mis sloeg.


Ja inderdaad.
En ik begrijp ook wel wat Parvuz bedoelt. Die moeilijk lange melodieën waar geen pijl aan vast te knopen is.

Aan de andere kant doen de 'meebrul' melodieën het altijd goed natuurlijk, zoals Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:30 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Zonde dat de melodieen in die mainstream platen echt onsamenhangend zijn. Tuurlijk zit er geen valse noot tussen maar het zijn echt melodietjes die geen enkele kant op gaan. Als je dit vergelijkt met de melodieen van aantal jaar terug. Toen kon je een melodie dromen. Zelfs als je m niet kende kon je m direct meeneuriën. De kracht van een goede melodie. De kans dat ik de melodieen van deze tracks over een uur nog weet is nihil. Zonde want productietechnisch zit het best prima in elkaar.


Ik kan me hier zeker in vinden.
En ik begrijp het ook, gezien je maar een bepaald aantal kanten op kan gaan met de noten in je toonladder.
Dus het word steeds een grote uitdaging om enerzijds een catchy melodie te maken, maar anderzijds een melodie te maken die niet een of andere ripoff is van een andere plaat.
Maar dat is denk ik ook echt de kracht van Keltek, en de reden waarom hij in zo'n korte tijd zo populair is geworden.
Omdat hij dus wel deze kunst bezit om het catchygehalte te behouden met nieuwe, frisse melodieeën. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 nov 2018 22:31 
 
Hardtraxxer

Frontliner - Silence :yay: Release maandag check zijn twitter
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 14:56 
 
Hardtraxx Veteran

jeff schreef:
Frontliner - Silence :yay: Release maandag check zijn twitter


Nexone? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2018 18:40 
 
Artiest

ErikZ schreef:
jeff schreef:
Frontliner - Silence :yay: Release maandag check zijn twitter


Nexone? :huh:


hoi
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle