Haha de 2e climax van het hardbass anthem
160 bpm styloooo
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
Het had vet geweest als hij de Live edit van Struggle For Existence erin had gedaan 
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
Morgen even luisteren in het Onrendabel Vervoer, ziet er gruwelijk uit.
-
DHardtraxxer
- 247 posts member since 2011
- last seen Jun 2016
Of je plaats mijn bericht 2x 
Last edited by Dutchvini on 30 Nov 2011 22:45, edited 1 time in total.
-
A
Die van Outlander klinkt ook erg goed!
Dit is zoooo veel vetter.wrote:Het had vet geweest als hij de Live edit van Struggle For Existence erin had gedaan
Live edit is echt bagger naar mijn mening.
-
THardtraxxer
- 56 posts member since 2009
- last seen Aug 2016
alleen de intro is al dik!!! 
-
JHardtraxxer
- 107 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
blijft gewoon geweldig! hij maakt er iedere keer weer n lekkere mix van! mooi luisteren in de bus! 
Vind je? Vind die live edit echt super vet. Maar smaken verschillen natuurlijkwrote:Dit is zoooo veel vetter.wrote:Het had vet geweest als hij de Live edit van Struggle For Existence erin had gedaan
echt hea!wrote:Die van Outlander klinkt ook erg goed!
f8trix track is gewoon gemaakt door DBSTF, 2 druppels water.. neefje? broertje?
Bah, wat een rommel vergeleken bij het epische origineel.wrote:Vind je? Vind die live edit echt super vet. Maar smaken verschillen natuurlijkwrote:Dit is zoooo veel vetter.wrote:Het had vet geweest als hij de Live edit van Struggle For Existence erin had gedaan
De snelheid van die track is gewoon perfect, heb me ook werkelijk kapot staan ergeren toen ik merkte dat er bij XXLerator de Live Edit werd gedraaid.
Was echt blij toen ik de vocals hoorde, maar toen kwam dat tyfus-hardcore stukje
Ik kan die live edit ook zeker wel waarderen! Vind dat hardcore stukje wel koning 
Jah dat was gruwelijk vet _0_wrote:Ik kan die live edit ook zeker wel waarderen! Vind dat hardcore stukje wel koning
Maar het Hardbass anthem
wrote:03. Geck-O - We Dance To The Beat
wrote:04. Noisecontrollers - So High
wrote:20. The Raiders - Salamandra (Hardstyle Masters Remix)
Gewoon Salamandra er ook in. Niet eens opgevallen. Wat een held!
-
A
Pato van de Time Out ?wrote:f8trix track is gewoon gemaakt door DBSTF, 2 druppels water.. neefje? broertje?
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Had de hoop een beetje opgegeven in mister Heady , maar hij werkt aan een comeback in mijn ogen kwa producties en platenkeuze
. Code black remix is
!
Zo lekker hoor, heerlijk die promo's maar ook vooral struggle for existence, communicate en venom. Neem m zeker mee!
Goed voor elkaar!! Lekkere track ookwrote:wrote:03. Geck-O - We Dance To The Beat![]()
Mee voor promo's die me wel bevallen.
Eerste HWS die ik meeneem overigens. 
worden zijn tracks dan door dbstf gemaakt?wrote:Pato van de Time Out ?wrote:f8trix track is gewoon gemaakt door DBSTF, 2 druppels water.. neefje? broertje?
-
A
Klinkt wel zo?wrote:worden zijn tracks dan door dbstf gemaakt?wrote:Pato van de Time Out ?wrote:f8trix track is gewoon gemaakt door DBSTF, 2 druppels water.. neefje? broertje?