Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:18 

Hardtraxxer

Zooo genoten!
En die droge opmerking van willem wat een held!
Deze zal ik wel weer vaak afspelen op mijn mp3
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:36 

Hardtraxx Veteran

Is er al een MP3'tje? Mijn BB digged dit niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:40 

Hardtraxx Elite

Geloof ik een heel lekker setje, ga hem nu luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:45 

Hardtraxx Addict

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:52 

Hardtraxxer

Vraagje, Wat vinden jullie van het nummer van F8trix? ( Vriend van me en we zijn benieuwd )

Almighty schreef:
p-stylez schreef:
f8trix track is gewoon gemaakt door DBSTF, 2 druppels water.. neefje? broertje?

Pato van de Time Out ?

Hij is inderdaad de huis DJ van Time Out,
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:54 

Hardtraxxer

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 00:57 

Hardtraxx Addict

God, wat een lekkere lijst zeg. Ik vind het heerlijk, ben benieuwd of het ook buiten Nederland zo aanslaat. Moge Hardstyle de wereld veroveren! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:09 

Hardtraxx Veteran

Hele dikke tracklist hoor, gaat mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:11 

Hardtraxx Veteran

Haha, kom net thuis, lees de reacties door, volgens mij niet 1 negatieve. Edit; lijst heeft nog niet gereageerd :x
Is daarom ook wel een lekker lijstje hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:11 

Hardtraxxer

HELD :$ :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:12 

Hardtraxx Veteran

Wat ik me trouwens afvraag: wat doet dat telefoonnummer aan het eind? Is dat iets om reacties in te sturen voor een volgende episode?

Nu alweer benieuwd naar de volgende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:18 

Hardtraxxer

Heb het nummer aan het einde gebeld maar het nummer is niet bereikbaar krijg ik direct
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:31 

Hardtraxx Veteran

waarom staatie nog niet op iTunes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 01:36 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
waarom staatie nog niet op iTunes?

Hij zei dat alles tegelijk online kwam, iTunes komt vast nog wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 05:05 

Hardtraxx Newbie

Wat een bazenlijst, al vond ik het praten wat minder maar dat is mijn mening!
Die lange gast van the opposites komt ook nog even langs en ik weet niet wat die allemaal uitkraamt :x

En als ik dan toch bezig ben met zeuren op 1:02:25 gooit die er een HWS-tune in maar die wordt niet afgemaakt.

Voor de rest complimenten Heady!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 10:22 

Aan het typen...

sjobie schreef:
Haha, kom net thuis, lees de reacties door, volgens mij niet 1 negatieve. Edit; lijst heeft nog niet gereageerd :x

Ik reageer niet op/luister niet naar dit soort lijsten, laat jullie lekker in je waan dat dit een goede set is :P

Ik vind het alleen wel opmerkelijk hoe een set opeens van ok naar geweldig gaat als er veel promo's in zitten. Verder vind ik het goed dat Headhunterz nieuwe namen support, ookal zijn ze niet compleet willekeurig. En een nummer als Salamandra, aan de ene kant ben ik blij dat ie early draait, maar aan de andere kant is Salamandra een plaat die in zoveel nieuwe setjes voorbij komt en is het één van de meest gedraaide early platen in de huidige hardstyle setjes. Maarja als Heady het doet is het natuurlijk :drool: :love: :yay: :worship: >.<

Ik zeg niet dat het slecht is, het is niet mijn stijl, maar het overdreven positivisme deel ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:20 

Hardtraxxer

Zitten een aantal heerlijke platen in! Eternalize is lekker geworden :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:22 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
sjobie schreef:

Ik reageer niet op/luister niet naar dit soort lijsten, laat jullie lekker in je waan dat dit een goede set is :P

Ik vind het alleen wel opmerkelijk hoe een set opeens van ok naar geweldig gaat als er veel promo's in zitten. Verder vind ik het goed dat Headhunterz nieuwe namen support, ookal zijn ze niet compleet willekeurig. En een nummer als Salamandra, aan de ene kant ben ik blij dat ie early draait, maar aan de andere kant is Salamandra een plaat die in zoveel nieuwe setjes voorbij komt en is het één van de meest gedraaide early platen in de huidige hardstyle setjes. Maarja als Heady het doet is het natuurlijk :drool: :love: :yay: :worship: >.<

Ik zeg niet dat het slecht is, het is niet mijn stijl, maar het overdreven positivisme deel ik niet.

Deze set gaat niet van ok naar geweldig door de promos maar doordat ie ook wat oudere nummers in doet zoals een van de beste nummers ooit venom :D. Ik heb die track echt al jaren niet meer gezien in een liveset van een grote artiest. Verder vind ik niet alles even fantastisch maar dit is wel een van de beste sets die ik van headhunterz gezien heb. Hij maakt echt veel gevarieerde sets tegenwoordig dan hij een jaar en langer geleden deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:24 

Hardtraxx Elite

Peper schreef:
Pavo - Communicate is ook nog steeds een meester track! :thumbup:

Communicate with the future trough sound :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:39 

Lyst schreef:
sjobie schreef:

Het is echt nooit goed bij jou :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:58 

Hardtraxxer

Anco schreef:
Vraagje, Wat vinden jullie van het nummer van F8trix? ( Vriend van me en we zijn benieuwd )

Almighty schreef:
p-stylez schreef:
f8trix track is gewoon gemaakt door DBSTF, 2 druppels water.. neefje? broertje?

Pato van de Time Out ?

Hij is inderdaad de huis DJ van Time Out,

Lijkt veel op DBSTF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:59 

Aan het typen...

Almighty schreef:
Lyst schreef:
sjobie schreef:

En jij vind alles waar een melodietje in zit goed. (ben je eindelijk klaar met op de man spelen? :yawn: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 11:59 

Hardtraxx Veteran

Overdreven positivisme deel ik ook niet, vind het gewoon lekker om af en toe setjes te luisteren, daarin weet hhz voor mij wel een lekker lijstje neer te zetten

En als al die promo's er niet in zaten dan was het redelijk saai geweest.

Maar alsnog: HeADSHOT :worship: :loving: :yay: :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 12:03 

Lyst schreef:
Almighty schreef:
Lyst schreef:

En jij vind alles waar een melodietje in zit goed. (ben je eindelijk klaar met op de man spelen? :yawn: )

Waar baseer je dat nou weer op? :') Vind het enorm vet dat ie heel divers draait, onbekende de kans geeft, een paar vergeten plaatjes erin gooit en ook nog een track uit 2004. Wat wil je nog meer als hedendaagse liefhebber?

Maar met dat laatste heb jij bar weinig te maken denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 12:20 

Donateur

Almighty schreef:

Wat een onzin dit weer.. Eerst wordt Lyst uitgelokt om te reageren omdat hij hier in betrokken wordt. Doet ie dat, waar ik het me heel goed in kan vinden. En dan is het weer niet goed? Laat Lyst dan ook gewoon hier buiten denk ik dan? :thumbdown:

Ik vind het zelf ook niet een heel bijzonder lijstje. Er zitten gewoon veel promo's in waardoor hij voor heel veel mensen interessant wordt. Daarom neem ik hem zelf ook mee, maar er zijn veel tracks die ik ook gewoon ga skippen hoor.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle