Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 15:09 

Hardtraxx Veteran

mr_vertigo schreef:
Lyst schreef:
sjobie schreef:
Haha, kom net thuis, lees de reacties door, volgens mij niet 1 negatieve. Edit; lijst heeft nog niet gereageerd :x
Is daarom ook wel een lekker lijstje hoor :drool:

Ik reageer niet op/luister niet naar dit soort lijsten, laat jullie lekker in je waan dat dit een goede set is :P

Ik vind het alleen wel opmerkelijk hoe een set opeens van ok naar geweldig gaat als er veel promo's in zitten. Verder vind ik het goed dat Headhunterz nieuwe namen support, ookal zijn ze niet compleet willekeurig. En een nummer als Salamandra, aan de ene kant ben ik blij dat ie early draait, maar aan de andere kant is Salamandra een plaat die in zoveel nieuwe setjes voorbij komt en is het één van de meest gedraaide early platen in de huidige hardstyle setjes. Maarja als Heady het doet is het natuurlijk :drool: :love: :yay: :worship: >.<

Ik zeg niet dat het slecht is, het is niet mijn stijl, maar het overdreven positivisme deel ik niet.

Ik vind het best wel raar dat je iets niet hebt geluisterd en het geen goede set kan noemen. Ik ben het wel eens over het positivisme, dat gaat soms wat te ver, maar dat neemt niet weg dat mensen gewoon (heel) enthousiast kunnen zijn wanneer ze promo's zien staan. Best logisch imo --> de één deelt ook wat makkelijk smiley's uit dan de ander... Moet je denk ik een beetje doorheen kijken. Mja, ik begrijp wel dat het niet jouw stijl is, en dat je daarom niet lyrisch wordt van die promo's. Alleen staat je punt wel wat sterker als je de set gewoon luistert.

Je hoeft een set niet te luisteren om een tracklist kut te vinden hoor. Als je de nummers een beetje kent, of een idee hebt dat de nummers niet je smaak zijn is het toch gewon een kutset? Kan een andere hem alsnog wel helemaal geweldig vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 02:04 

Hardtraxx Addict

Daar zit een kern van waarheid in, maar daar zal ik verder niet op ingaan. Het gaat mij erom dat zalfs Lyst die promo's nog niet kent....
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 11:13 

Hardtraxx Addict

Vind iemand de manier waarop HHZ zegt dat Calling een goed nummer is nog meer vaag? Alsof het op 2 verschillende momenten is opgenomen :P
Viel me ff op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 dec 2011 12:22 

Aan het typen...

mr_vertigo schreef:
Daar zit een kern van waarheid in, maar daar zal ik verder niet op ingaan. Het gaat mij erom dat zalfs Lyst die promo's nog niet kent....

Ik weet niet of je het doorhebt, maar alle promo's uit dit soort setjes staan binnen een uur in het nieuwe tracks forum :P En zoals Henkjan al zei, ik reageer op de tracklist, alle positieve reacties die ik hier lees gaan over de hoeveelheid promo's, het draaien van oudere platen en het supporten van nieuwe artiesten. Dat kan ik allemaal gewoon uit de tracklist halen. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 12:33 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
mr_vertigo schreef:

Ik weet niet of je het doorhebt, maar alle promo's uit dit soort setjes staan binnen een uur in het nieuwe tracks forum :P En zoals Henkjan al zei, ik reageer op de tracklist, alle positieve reacties die ik hier lees gaan over de hoeveelheid promo's, het draaien van oudere platen en het supporten van nieuwe artiesten. Dat kan ik allemaal gewoon uit de tracklist halen. :thumbup:

Maar hoezo laat je ons dan in "de waan" dat dit een goede set is? Als het alleen over de tracklist gaat komt 't toch puur op smaak aan lijkt me. Het suggereert voor mij dat je de set kwalitatief niet goed in elkaar vind zitten en daarvoor moet je hem toch luisteren vind ik, wil je punt iets zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 15:04 

Hardtraxxer

Gildo schreef:
Die sfeer bij Distorted... Goddelijk!! B-front = :evil:

Dit, hoorde em net voor het eerst, zwaar dik gedaan van b-front
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:01 

Lyst schreef:
mr_vertigo schreef:

Mag ik jou dan 1 simpele vraag stellen? Leg uit wat voor jou een VOORBEELDset is van hoe het moet... en nu niet om de pot gaan lullen en gewoon antwoorden graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 21:25 

Donateur

http://lsdb.nl/set/87524/wavolizer-ther ... 07-11.html

zoiets denk ik :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:28 

roberttt schreef:
http://lsdb.nl/set/87524/wavolizer-theracords-pres-wavolizer-sessions-009-july-11-07-11.html

zoiets denk ik :p

oke ieder zen eige keuze, ga hem niet afzeiken zoals hij altyd doet maar het is niets voor mij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2011 22:55 

Hardtraxxer

laten we allemaal niet meer ingaan op wat Lyst zegt en laten we lekker zijn mening hierover respecteren en Lyst, als jij nou ook stopt met het uitlokken en het ingaan op reacties van anderen dan kunnen we het weer eens over de lijst hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 16:43 

Hardtraxx Newbie

heeeeeerlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2011 20:48 

Donateur

Je laat je ook wel echt elke keer heel makkelijk uit de tent lokken door elke newbie zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 11:07 

Aan het typen...

Oja ik was vergeten dat in de Headhunterz topics geen kritiek geduld werd, sorry :$
Heerlijke set dit :worship: (L) :thumbsup: :love: :drool: :yay:

Overigens is deze set nog 10x beter dan de set die jij poste robertt:
http://lsdb.nl/set/35282/wavolizer-ther ... 12-09.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 17:35 

Donateur

Download-link stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 dec 2011 19:10 

Aan het typen...

http://www60.zippyshare.com/v/4923989/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2011 01:00 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef: