Related topics
- View the latest post: Episode 73 - The Return Of Headhunterz | HARD with STYLE | Presented by Headhunterz
- View the latest post: Headhunterz & MC Villain - Hard with Style Episode 32
- View the latest post: Headhunterz - HARD with STYLE #31
- View the latest post: Headhunterz & Noisecontrollers - Hard With Style #30
- View the latest post: Headhunterz - Hard With Style 29
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: VWAB Indoor × HCL DJ Contest - Charon
- View the latest post: The Straikerz - 777 LIVE | Intents Festival 2026
- View the latest post: VWAB Indoor contest - DJ CRO
- View the latest post: Charon pres. RWND 10 YRS | w. Silvio Aquila
- View the latest post: The Age Of Reverse Bass - Vol. 5
Moderators
Beter laat dan nooit, heel de dag problemen met internet gehad :S
http://www.megaupload.com/?d=MD74E9PY 320 kb/s
Idee is goed, alleen jammer dat het m4a bestand ook maar 126kbps was, dus deze is niet veel beterZenda wrote:Beter laat dan nooit, heel de dag problemen met internet gehad :S
yooo here is Dj The Prophet and you lllllllllllllllllllllistening to hard with style
Geck-o - We dance to the beat
heerlijk melodieus plaatje zonder stuiterbal kicks!
Geck-o - We dance to the beat
heerlijk melodieus plaatje zonder stuiterbal kicks!
Last edited by F-alko92 on 01 Dec 2011 20:04, edited 1 time in total.
Almighty wrote:Die van Outlander klinkt ook erg goed!
-
J
Jij blijft volhouden dat het is gemaakt door DBSTF omdat het dezelfde stijl is.p-stylez wrote:lijkt dus maar zo? duidelijke dbstf track, duidelijker dan dit kan bijna niet.
-
DHardtraxxer
- 552 posts member since 2011
- last seen Oct 2012
Vette episode! Leuke Promo's.
Had toch liever Pillars Of Creation gezien, dan So High.
Kan niet wachten om die te aanschouwen in HQ!
Maar zoals altijd weer, genieten!
Had toch liever Pillars Of Creation gezien, dan So High.
Kan niet wachten om die te aanschouwen in HQ!
Maar zoals altijd weer, genieten!
De helft van de tracks zijn vet helaas zit er zoveel meuk tussen waar ik niet naar kan luisteren dat deze podcasts niet voor mij geschikt zij.
Meuk? Welke tracks vind jij meuk dan in deze podcast? Ben ik wel benieuwd naar.Jolle wrote:De helft van de tracks zijn vet helaas zit er zoveel meuk tussen waar ik niet naar kan luisteren dat deze podcasts niet voor mij geschikt zij.
sjobie wrote:
Tracklist:
05. Technoboy - Re-Invent Yourself
07. Black & White - Get Your Hands Up (Code Black Remix)
08. The Anarchist - Do What I Can't Do
11. Omegatypez & The Vision - Calling
12. Coone - Beat On My Drum
13. Headhunterz - The Power Of The Mind (Live Edit)
14. F8trix - Game Is Mine
15. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
17. Ran-D vs Villain - X
22. Outlander - Evening Sky
Inderdaad een hele vette set. Hij draait tegenwoordig echt leuk en gevarieerd, als hij dit op feesten ook blijft volhouden 
Hoogtepunt van de set is duidelijk de Distorted Remix. Zelden zo'n geniale remix van een geniale plaat gehoord.
Verder is het jammer maar waar, wat Jolle zegt. Zit veels te veel meuk in om hem echt te behouden als set.
Die sfeer bij Distorted... Goddelijk!! B-front = 
Inderdaad, ik heb 'm even snel doorgeluisterd voor de promo's maar ik neem 'm niet meeJolle wrote:sjobie wrote:
Tracklist:
05. Technoboy - Re-Invent Yourself
07. Black & White - Get Your Hands Up (Code Black Remix)
08. The Anarchist - Do What I Can't Do
11. Omegatypez & The Vision - Calling
12. Coone - Beat On My Drum
13. Headhunterz - The Power Of The Mind (Live Edit)
14. F8trix - Game Is Mine
15. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
17. Ran-D vs Villain - X
22. Outlander - Evening Sky
Stelletje verwende bitches, dat zijn jullie 
Het is gewoon niet echt mijn dingWesz91 wrote:Stelletje verwende bitches, dat zijn jullie
Zei ik dus ook al , maar die newbies zijn eigenwijs..sjobie wrote:Idee is goed, alleen jammer dat het m4a bestand ook maar 126kbps was, dus deze is niet veel beterZenda wrote:Beter laat dan nooit, heel de dag problemen met internet gehad :S
-
FHardtraxx Veteran
- 6061 posts member since 2010
- last seen 13 days ago
Precies, dat is echt zonde, luister hem twee keer hoogstens.Jolle wrote:De helft van de tracks zijn vet helaas zit er zoveel meuk tussen waar ik niet naar kan luisteren dat deze podcasts niet voor mij geschikt zij.
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
headshot, eternalize 
Na een paar keer luisteren: Heerlijke lijst, luistert lekker weg, maar niet bizar bijzonder ofzo. Zitten gewoon een paar geweldige tracks tussen 
Lyst wrote:Ik reageer niet op/luister niet naar dit soort lijsten, laat jullie lekker in je waan dat dit een goede set issjobie wrote:Haha, kom net thuis, lees de reacties door, volgens mij niet 1 negatieve. Edit; lijst heeft nog niet gereageerd![]()
Is daarom ook wel een lekker lijstje hoor![]()
Ik vind het alleen wel opmerkelijk hoe een set opeens van ok naar geweldig gaat als er veel promo's in zitten. Verder vind ik het goed dat Headhunterz nieuwe namen support, ookal zijn ze niet compleet willekeurig. En een nummer als Salamandra, aan de ene kant ben ik blij dat ie early draait, maar aan de andere kant is Salamandra een plaat die in zoveel nieuwe setjes voorbij komt en is het één van de meest gedraaide early platen in de huidige hardstyle setjes. Maarja als Heady het doet is het natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet dat het slecht is, het is niet mijn stijl, maar het overdreven positivisme deel ik niet.
Je hebt gelijk, wij moeten ook niet meer op dit soort Lysten reageren
Ik dacht dat het inhoudelijk niet meer zwakker kon.Civil Mindz wrote:Lyst wrote:Ik reageer niet op/luister niet naar dit soort lijsten, laat jullie lekker in je waan dat dit een goede set issjobie wrote:Haha, kom net thuis, lees de reacties door, volgens mij niet 1 negatieve. Edit; lijst heeft nog niet gereageerd![]()
Ik vind het alleen wel opmerkelijk hoe een set opeens van ok naar geweldig gaat als er veel promo's in zitten. Verder vind ik het goed dat Headhunterz nieuwe namen support, ookal zijn ze niet compleet willekeurig. En een nummer als Salamandra, aan de ene kant ben ik blij dat ie early draait, maar aan de andere kant is Salamandra een plaat die in zoveel nieuwe setjes voorbij komt en is het één van de meest gedraaide early platen in de huidige hardstyle setjes. Maarja als Heady het doet is het natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeg niet dat het slecht is, het is niet mijn stijl, maar het overdreven positivisme deel ik niet.
Civil Mindz, je bent men nieuwe held
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
Civil Mindz wrote:Lyst wrote:Ik reageer niet op/luister niet naar dit soort lijsten, laat jullie lekker in je waan dat dit een goede set issjobie wrote:Haha, kom net thuis, lees de reacties door, volgens mij niet 1 negatieve. Edit; lijst heeft nog niet gereageerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waarom niet? zitten toch dikke nummers bij tss
Ik vind het best wel raar dat je iets niet hebt geluisterd en het geen goede set kan noemen. Ik ben het wel eens over het positivisme, dat gaat soms wat te ver, maar dat neemt niet weg dat mensen gewoon (heel) enthousiast kunnen zijn wanneer ze promo's zien staan. Best logisch imo --> de één deelt ook wat makkelijk smiley's uit dan de ander... Moet je denk ik een beetje doorheen kijken. Mja, ik begrijp wel dat het niet jouw stijl is, en dat je daarom niet lyrisch wordt van die promo's. Alleen staat je punt wel wat sterker als je de set gewoon luistert.Lyst wrote:Ik reageer niet op/luister niet naar dit soort lijsten, laat jullie lekker in je waan dat dit een goede set issjobie wrote:Haha, kom net thuis, lees de reacties door, volgens mij niet 1 negatieve. Edit; lijst heeft nog niet gereageerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()