Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:16 

Hardtraxx Beheerder

:loving: :loving: promoo's :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:23 

Hardtraxx Crew

Beter laat dan nooit, heel de dag problemen met internet gehad :S

http://www.megaupload.com/?d=MD74E9PY 320 kb/s
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Zenda schreef:

Idee is goed, alleen jammer dat het m4a bestand ook maar 126kbps was, dus deze is niet veel beter ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 20:58 

Hardtraxxer

yooo here is Dj The Prophet and you lllllllllllllllllllllistening to hard with style

Geck-o - We dance to the beat :worship:

heerlijk melodieus plaatje zonder stuiterbal kicks! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:01 

Hardtraxxer

Almighty schreef:
Die van Outlander klinkt ook erg goed!

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:23 

p-stylez schreef:
lijkt dus maar zo? duidelijke dbstf track, duidelijker dan dit kan bijna niet.

Jij blijft volhouden dat het is gemaakt door DBSTF omdat het dezelfde stijl is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:30 

Hardtraxxer

Vette episode! Leuke Promo's.
Had toch liever Pillars Of Creation gezien, dan So High.
Kan niet wachten om die te aanschouwen in HQ! :D
Maar zoals altijd weer, genieten! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 21:35 

Hardtraxx Veteran

De helft van de tracks zijn vet helaas zit er zoveel meuk tussen waar ik niet naar kan luisteren dat deze podcasts niet voor mij geschikt zij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 22:10 

Hardtraxx Addict

Jolle schreef:
De helft van de tracks zijn vet helaas zit er zoveel meuk tussen waar ik niet naar kan luisteren dat deze podcasts niet voor mij geschikt zij.

Meuk? Welke tracks vind jij meuk dan in deze podcast? Ben ik wel benieuwd naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 22:29 

Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:

Tracklist:
05. Technoboy - Re-Invent Yourself
07. Black & White - Get Your Hands Up (Code Black Remix)
08. The Anarchist - Do What I Can't Do
11. Omegatypez & The Vision - Calling
12. Coone - Beat On My Drum
13. Headhunterz - The Power Of The Mind (Live Edit)
14. F8trix - Game Is Mine
15. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
17. Ran-D vs Villain - X
22. Outlander - Evening Sky
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 22:48 

Donateur

Inderdaad een hele vette set. Hij draait tegenwoordig echt leuk en gevarieerd, als hij dit op feesten ook blijft volhouden :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2011 22:52 

Hardtraxx Veteran

Hoogtepunt van de set is duidelijk de Distorted Remix. Zelden zo'n geniale remix van een geniale plaat gehoord. :worship: Verder is het jammer maar waar, wat Jolle zegt. Zit veels te veel meuk in om hem echt te behouden als set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 01:40 

Hardtraxx Newbie

Die sfeer bij Distorted... Goddelijk!! B-front = :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 01:53 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
sjobie schreef:

Tracklist:
05. Technoboy - Re-Invent Yourself
07. Black & White - Get Your Hands Up (Code Black Remix)
08. The Anarchist - Do What I Can't Do
11. Omegatypez & The Vision - Calling
12. Coone - Beat On My Drum
13. Headhunterz - The Power Of The Mind (Live Edit)
14. F8trix - Game Is Mine
15. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
17. Ran-D vs Villain - X
22. Outlander - Evening Sky

Inderdaad, ik heb 'm even snel doorgeluisterd voor de promo's maar ik neem 'm niet mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 02:07 

Hardtraxx Elite

Stelletje verwende bitches, dat zijn jullie :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 02:41 

Hardtraxx Veteran

Wesz91 schreef:
Stelletje verwende bitches, dat zijn jullie :whistle:

Het is gewoon niet echt mijn ding ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 08:41 

Donateur

sjobie schreef:
Zenda schreef:

Idee is goed, alleen jammer dat het m4a bestand ook maar 126kbps was, dus deze is niet veel beter ;)

Zei ik dus ook al , maar die newbies zijn eigenwijs..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:

Precies, dat is echt zonde, luister hem twee keer hoogstens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 19:27 

Hardtraxx Veteran

headshot, eternalize :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 20:01 

Hardtraxxer

tijd voor heady :thumbsup: mooie promooo`s
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2011 23:58 

Hardtraxx Addict

Na een paar keer luisteren: Heerlijke lijst, luistert lekker weg, maar niet bizar bijzonder ofzo. Zitten gewoon een paar geweldige tracks tussen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 17:52 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
sjobie schreef:
Haha, kom net thuis, lees de reacties door, volgens mij niet 1 negatieve. Edit; lijst heeft nog niet gereageerd :x
Is daarom ook wel een lekker lijstje hoor :drool:

Ik reageer niet op/luister niet naar dit soort lijsten, laat jullie lekker in je waan dat dit een goede set is :P

Ik vind het alleen wel opmerkelijk hoe een set opeens van ok naar geweldig gaat als er veel promo's in zitten. Verder vind ik het goed dat Headhunterz nieuwe namen support, ookal zijn ze niet compleet willekeurig. En een nummer als Salamandra, aan de ene kant ben ik blij dat ie early draait, maar aan de andere kant is Salamandra een plaat die in zoveel nieuwe setjes voorbij komt en is het één van de meest gedraaide early platen in de huidige hardstyle setjes. Maarja als Heady het doet is het natuurlijk :drool: :love: :yay: :worship: >.<

Ik zeg niet dat het slecht is, het is niet mijn stijl, maar het overdreven positivisme deel ik niet.

Je hebt gelijk, wij moeten ook niet meer op dit soort Lysten reageren
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 18:04 

Hardtraxx Veteran

Civil Mindz schreef:
Lyst schreef:
sjobie schreef:
Haha, kom net thuis, lees de reacties door, volgens mij niet 1 negatieve. Edit; lijst heeft nog niet gereageerd :x

Ik reageer niet op/luister niet naar dit soort lijsten, laat jullie lekker in je waan dat dit een goede set is :P

Ik vind het alleen wel opmerkelijk hoe een set opeens van ok naar geweldig gaat als er veel promo's in zitten. Verder vind ik het goed dat Headhunterz nieuwe namen support, ookal zijn ze niet compleet willekeurig. En een nummer als Salamandra, aan de ene kant ben ik blij dat ie early draait, maar aan de andere kant is Salamandra een plaat die in zoveel nieuwe setjes voorbij komt en is het één van de meest gedraaide early platen in de huidige hardstyle setjes. Maarja als Heady het doet is het natuurlijk :drool: :love: :yay: :worship: >.<

Ik zeg niet dat het slecht is, het is niet mijn stijl, maar het overdreven positivisme deel ik niet.

Ik dacht dat het inhoudelijk niet meer zwakker kon.
Civil Mindz, je bent men nieuwe held :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2011 21:53 

Hardtraxx Veteran

Civil Mindz schreef:
Lyst schreef:
sjobie schreef:

waarom niet? zitten toch dikke nummers bij tss
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2011 15:05 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
sjobie schreef:

Ik vind het best wel raar dat je iets niet hebt geluisterd en het geen goede set kan noemen. Ik ben het wel eens over het positivisme, dat gaat soms wat te ver, maar dat neemt niet weg dat mensen gewoon (heel) enthousiast kunnen zijn wanneer ze promo's zien staan. Best logisch imo --> de één deelt ook wat makkelijk smiley's uit dan de ander... Moet je denk ik een beetje doorheen kijken. Mja, ik begrijp wel dat het niet jouw stijl is, en dat je daarom niet lyrisch wordt van die promo's. Alleen staat je punt wel wat sterker als je de set gewoon luistert.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle