Active topics in Hardstyle

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 49 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 15 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 7 days ago
Hardtraxxer
479 posts member since 2010
last seen Sep 2014
93Wesley93 wrote:Overhypede reacties zeg, de promo's maken het wel leuk natuurlijk. :thumbup:

Persoonlijk vind ik het wel goedkoop om goed te scoren met je podcast door alleen promo's te gebruiken. En ja zelfs nu krijgt hij nog kritiek. :$

dit
:thumbup:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
InsaneJunkie wrote:
93Wesley93 wrote:Overhypede reacties zeg, de promo's maken het wel leuk natuurlijk. :thumbup:

Persoonlijk vind ik het wel goedkoop om goed te scoren met je podcast door alleen promo's te gebruiken. En ja zelfs nu krijgt hij nog kritiek. :$

dit
:thumbup:
daar gaat het toch allemaal om ?? Een Podcast is om nieuwe tracks te showen.
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
Festuca wrote:Een Podcast is om nieuwe tracks te showen.
volgens mij is een podcast toch echt om je visie te tonen en te laten zien hoe jij achter de muziek staat, dat daar dan promo's bij worden gebruikt is geen slecht iets als je het mij vraagt!
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
De term podcasting is een samentrekking van iPod, de draagbare MP3-speler van Apple, en 'broadcasting' (Engels voor uitzenden). Hoewel de technologie niet alleen bruikbaar is met de iPod, was het succes ervan een belangrijke stap in de ontwikkeling van podcasting. De term Podcast is vervolgens als algemene gangbare term gebruikt voor alle manieren waarbij geluidsbestanden van Internet worden gehaald en later beluisterd worden.
Podcasting staat, in de meest strikte zin, voor een systeem waarin podcasters audiobestanden (MP3) met discussies, radioshows, muziekprogramma's enzovoort beschikbaar stellen via internet, en tevens een newsfeed in RSS-formaat creëren, die een verwijzing bevat naar de MP3-bestanden en automatisch verwerkt kan worden door podcast-aggregators of podcatchers. Deze laatste downloaden die audiobestanden dan automatisch en kopiëren ze onmiddellijk naar een mp3-speler of melden aan de gebruiker dat hij ze op de pc kan beluisteren.

Dit is dus een podcast.. heeft niks te maken met Promo's oid. Gewoon een liveset/radioshow met een aantal nummers meer is het niet.

OT: Nieuwe promo's zijn goed te doen los daarvan is het wel een redelijke podcast. ^^
Hardtraxxer
430 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Heb hem net even beluisterd. Erg lekkere gevarieerde tracklist. De promo's gaan wel maar ik heb niet echt dat er een uitspringt. Vind alleen die nieuwe Bioweapon track echt 3x niks.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 8 hours ago
Ik vind die Hard With Style podcasts best een succes. Zijn elke keer wel lekkere lijstjes met nieuwe en oudere tracks.
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Beste lijst tot nu toe. En die vorige 2 waren al dik, dus dat zegt al genoeg over deze :thumbsup: :bomb:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Zo jammer dat hij die kinderachtige intro heeft gelaten bij Doomed.. En ligt het nou aan mij, of heeft hij de stem van nikkita veranderd?
J
Battlescarz, Lonely, Running Late en Face the Truth vind ik wel lekkere plaatjes, en dat ie Doomed erin heeft gestampt was te verwachten :P
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ben benieuwd, best mooie TL zo met al die promo's.

Wildstylez plaatje is alvast lekker zeg.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Pr0m0w's ALERT! :D
Mee voor in de auto!
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
die nieuwe frontliner is ook een behooooorlijke plaat trouwens :woot:
Hardtraxx Beheerder
10594 posts member since 2010
last seen 15 hours ago
Heerlijke lijst :thumbsup:
lekker voor in de auto naar vakantiebestemming :D
G
goede lijst, gaat mee!
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
vind die Tatanka meuk toch weer zo saai, eentonig en leeg.. enige goede aan Africa is de kick.. en On A Cloud is gewoon in totaliteit saai. Jammer hoor!
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 18 days ago
frontliner bewijst zichzelf weer :D en wat betreft de wildstylez plaat, tja gewoon weer zelfde kunstje als bij stardust en into the light, alleen net even iets anders. vind het dit keer niet echt wat, beetje oninteressant.
verder is doomed een goed nummertje, vind de melodie alleen net wat te veel naar euphorisch neigen, maar een goede plaat :)
Hardtraxxer
575 posts member since 2011
last seen Apr 2014
Uitspringer voor mij is toch echt Dream Dust van Frontliner :) Briljant!

Verder vind ik dat Willem in deze podcasts wel duidelijk maakt hoe hij achter de muziek staat, hij licht het zelfs toe :)
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2008
last seen Aug 2022
Deze mix is absoluut bruut! Gaat mee :bomb:
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Lekkere podcast! Goeie opbouw en leuke afwisseling.

Face the truth en evolution complete heerlijke nummers :bomb: .
Vind Doomed toch wat minder. Unborn kan me ook niet echt bekoren.

Wildstylerrzzz :D
G
Doomed is gewoon gruwelijk, en de rest van de podvast ook :D jamme dat gezever tussendoor, maarja, dat moet dan maar :P
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Heerlijke podcast weer + goed gemixt :D Running Late vind ik echt wel vet van Brennan Heart vorige week nog live gehoord, en die kicks blazen je heerlijk weg.
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
DFH wrote:Heerlijke podcast weer + goed gemixt :D Running Late vind ik echt wel vet van Brennan Heart vorige week nog live gehoord, en die kicks blazen je heerlijk weg.
yay eindelijk iemand die wat positiefs zegt over Brennan Heart! ^^
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
_Padam wrote:
DFH wrote:Heerlijke podcast weer + goed gemixt :D Running Late vind ik echt wel vet van Brennan Heart vorige week nog live gehoord, en die kicks blazen je heerlijk weg.
yay eindelijk iemand die wat positiefs zegt over Brennan Heart! ^^
Ik vind hem ook wel vet hoor :)
Hardtraxx Addict
1781 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
haha dat interview met wildstylez :P

maar verder goeie podcast met een aantal goede nummers :D
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Blijkt toch goed te werken; zo'n podcast. Ook deze maand weer meenemen.