wrote:Overhypede reacties zeg, de promo's maken het wel leuk natuurlijk.
Persoonlijk vind ik het wel goedkoop om goed te scoren met je podcast door alleen promo's te gebruiken. En ja zelfs nu krijgt hij nog kritiek.
dit
wrote:Overhypede reacties zeg, de promo's maken het wel leuk natuurlijk.
Persoonlijk vind ik het wel goedkoop om goed te scoren met je podcast door alleen promo's te gebruiken. En ja zelfs nu krijgt hij nog kritiek.
daar gaat het toch allemaal om ?? Een Podcast is om nieuwe tracks te showen.wrote:wrote:Overhypede reacties zeg, de promo's maken het wel leuk natuurlijk.
dit
volgens mij is een podcast toch echt om je visie te tonen en te laten zien hoe jij achter de muziek staat, dat daar dan promo's bij worden gebruikt is geen slecht iets als je het mij vraagt!wrote:Een Podcast is om nieuwe tracks te showen.
yay eindelijk iemand die wat positiefs zegt over Brennan Heart!wrote:Heerlijke podcast weer + goed gemixtRunning Late vind ik echt wel vet van Brennan Heart vorige week nog live gehoord, en die kicks blazen je heerlijk weg.
Ik vind hem ook wel vet hoorwrote:yay eindelijk iemand die wat positiefs zegt over Brennan Heart!wrote:Heerlijke podcast weer + goed gemixtRunning Late vind ik echt wel vet van Brennan Heart vorige week nog live gehoord, en die kicks blazen je heerlijk weg.