Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 16:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Overhypede reacties zeg, de promo's maken het wel leuk natuurlijk. :thumbup:

Persoonlijk vind ik het wel goedkoop om goed te scoren met je podcast door alleen promo's te gebruiken. En ja zelfs nu krijgt hij nog kritiek. :$



dit
:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 16:55 
 
Artiest
Avatar gebruiker

InsaneJunkie schreef:
93Wesley93 schreef:
Overhypede reacties zeg, de promo's maken het wel leuk natuurlijk. :thumbup:

Persoonlijk vind ik het wel goedkoop om goed te scoren met je podcast door alleen promo's te gebruiken. En ja zelfs nu krijgt hij nog kritiek. :$



dit
:thumbup:

daar gaat het toch allemaal om ?? Een Podcast is om nieuwe tracks te showen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Festuca schreef:
Een Podcast is om nieuwe tracks te showen.


volgens mij is een podcast toch echt om je visie te tonen en te laten zien hoe jij achter de muziek staat, dat daar dan promo's bij worden gebruikt is geen slecht iets als je het mij vraagt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 18:41 
 
Hardtraxx Veteran

De term podcasting is een samentrekking van iPod, de draagbare MP3-speler van Apple, en 'broadcasting' (Engels voor uitzenden). Hoewel de technologie niet alleen bruikbaar is met de iPod, was het succes ervan een belangrijke stap in de ontwikkeling van podcasting. De term Podcast is vervolgens als algemene gangbare term gebruikt voor alle manieren waarbij geluidsbestanden van Internet worden gehaald en later beluisterd worden.
Podcasting staat, in de meest strikte zin, voor een systeem waarin podcasters audiobestanden (MP3) met discussies, radioshows, muziekprogramma's enzovoort beschikbaar stellen via internet, en tevens een newsfeed in RSS-formaat creëren, die een verwijzing bevat naar de MP3-bestanden en automatisch verwerkt kan worden door podcast-aggregators of podcatchers. Deze laatste downloaden die audiobestanden dan automatisch en kopiëren ze onmiddellijk naar een mp3-speler of melden aan de gebruiker dat hij ze op de pc kan beluisteren.

Dit is dus een podcast.. heeft niks te maken met Promo's oid. Gewoon een liveset/radioshow met een aantal nummers meer is het niet.

OT: Nieuwe promo's zijn goed te doen los daarvan is het wel een redelijke podcast. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb hem net even beluisterd. Erg lekkere gevarieerde tracklist. De promo's gaan wel maar ik heb niet echt dat er een uitspringt. Vind alleen die nieuwe Bioweapon track echt 3x niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die Hard With Style podcasts best een succes. Zijn elke keer wel lekkere lijstjes met nieuwe en oudere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste lijst tot nu toe. En die vorige 2 waren al dik, dus dat zegt al genoeg over deze :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo jammer dat hij die kinderachtige intro heeft gelaten bij Doomed.. En ligt het nou aan mij, of heeft hij de stem van nikkita veranderd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2011 21:29 
 

Battlescarz, Lonely, Running Late en Face the Truth vind ik wel lekkere plaatjes, en dat ie Doomed erin heeft gestampt was te verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ben benieuwd, best mooie TL zo met al die promo's.

Wildstylez plaatje is alvast lekker zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Pr0m0w's ALERT! :D
Mee voor in de auto!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

die nieuwe frontliner is ook een behooooorlijke plaat trouwens :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 21:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Heerlijke lijst :thumbsup:
lekker voor in de auto naar vakantiebestemming :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2011 22:00 
 

goede lijst, gaat mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind die Tatanka meuk toch weer zo saai, eentonig en leeg.. enige goede aan Africa is de kick.. en On A Cloud is gewoon in totaliteit saai. Jammer hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 03:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frontliner bewijst zichzelf weer :D en wat betreft de wildstylez plaat, tja gewoon weer zelfde kunstje als bij stardust en into the light, alleen net even iets anders. vind het dit keer niet echt wat, beetje oninteressant.
verder is doomed een goed nummertje, vind de melodie alleen net wat te veel naar euphorisch neigen, maar een goede plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uitspringer voor mij is toch echt Dream Dust van Frontliner :) Briljant!

Verder vind ik dat Willem in deze podcasts wel duidelijk maakt hoe hij achter de muziek staat, hij licht het zelfs toe :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2011 12:40 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Deze mix is absoluut bruut! Gaat mee :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere podcast! Goeie opbouw en leuke afwisseling.

Face the truth en evolution complete heerlijke nummers :bomb: .
Vind Doomed toch wat minder. Unborn kan me ook niet echt bekoren.

Wildstylerrzzz :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 21:47 
 

Doomed is gewoon gruwelijk, en de rest van de podvast ook :D jamme dat gezever tussendoor, maarja, dat moet dan maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2011 21:49 
 
Hardtraxxer

Heerlijke podcast weer + goed gemixt :D Running Late vind ik echt wel vet van Brennan Heart vorige week nog live gehoord, en die kicks blazen je heerlijk weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 00:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Heerlijke podcast weer + goed gemixt :D Running Late vind ik echt wel vet van Brennan Heart vorige week nog live gehoord, en die kicks blazen je heerlijk weg.


yay eindelijk iemand die wat positiefs zegt over Brennan Heart! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 00:41 
 
Artiest
Avatar gebruiker

_Padam schreef:
DFH schreef:
Heerlijke podcast weer + goed gemixt :D Running Late vind ik echt wel vet van Brennan Heart vorige week nog live gehoord, en die kicks blazen je heerlijk weg.


yay eindelijk iemand die wat positiefs zegt over Brennan Heart! ^^

Ik vind hem ook wel vet hoor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2011 23:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

haha dat interview met wildstylez :P

maar verder goeie podcast met een aantal goede nummers :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2011 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blijkt toch goed te werken; zo'n podcast. Ook deze maand weer meenemen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle