Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tijd:
20:00 - 24:00

Timetable:
20:00 - 21:30 - Adrenalize
21:30 - 23:00 - Headhunterz
23:00 - 24:00 - Ran-D

Dit is het feest rondom die winactie op HHZ z'n facebook.


Ik kwam er vandaag achter dat ik kaarten gewonnen heb en ga er heen met urbandesigner. Zijn er nog meer mensen die kaarten gewonnen hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig dankzij Style :yay: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2013 23:55 
 
Hardtraxx Veteran

Als ik had gewonnen had er HARD with JVDM gestaan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 00:41 
 
Hardtraxx Elite

wat voor iets is dit dan? is het nou echt een feest ofso.. of het gwn een studio waar ze in gaat draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 01:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuck fuck fuck wat was ik hier graag heen gegaan :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had hier best graag bij willen zijn.. Hoe ging dat dan met die kaarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 12:26 
 
Hardtraxxer

Ben er ook bij vanavond, me vriendin had twee kaarten gewonnen. Je kon het evenement ook live volgen geloof ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:43 
 
Hardtraxxer

Nando schreef:
Had hier best graag bij willen zijn.. Hoe ging dat dan met die kaarten?

Zijn via Facebook weggegeven. ;)

Aanwezig! :cool: Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Als ik had gewonnen had er HARD with JVDM gestaan? :P


haha scherp!

Evenement is hier live te volgen: http://www.be-at.tv/brands/be-at-tv/ams ... session.go
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:51 
 
Hardtraxxer

Vriendin van me had ook tickets, alleen telaat teruggemaild.
too bad
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ik had juist te vroeg terug gemaild dat ik niet kon, nu gaat die duivelse Urbandesigner mee. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Ik had juist te vroeg terug gemaild dat ik niet kon, nu gaat die duivelse Urbandesigner mee. :mad:

Dankje kip
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:26 
 
Hardtraxxer

wat is heel het idee van het feest? ik zie echt 10 mensen ofzo staan in zo'n klein zaaltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:30 
 
Hardtraxx Elite

het is geen feest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:31 
 
Hardtraxxer

dus het is meer als livestream event en meet and greet voor degene die kaarten gewonnen hebben?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:40 
 
Hardtraxx Elite

Skyscraper schreef:
dus het is meer als livestream event en meet and greet voor degene die kaarten gewonnen hebben?

ja,maar de stream faalt ontzettend.. om de 30 seconden ligt ie eruit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:43 
 
Hardtraxxer

ja haha da faalt echt tering hard, livestreams werken echt bijna nooit helemaal goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:46 
 
Hardtraxx Elite

Skyscraper schreef:
ja haha da faalt echt tering hard, livestreams werken echt bijna nooit helemaal goed.

daarom moeten ze gewoon enkelt geluid doen.. naja met hardbass ging het wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:50 
 
Hardtraxxer

ja hardbass trouwens wel ja en umf zondag ook. ja alleen het geluid zou ik idd ook wel prima vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 21:52 
 
Hardtraxxer

dit is het probleem gewoon haha
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 22:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je kan je avond ook anders indelen in plaats van naar een stream te kijken via je PC. :/

Ga wat doen bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 22:19 
 
Hardtraxxer

is huiswerk maken terwijl je de stream kijkt niet nuttig dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
dit is het probleem gewoon haha
Afbeelding

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Je kan je avond ook anders indelen in plaats van naar een stream te kijken via je PC. :/

Ga wat doen bijvoorbeeld.


idd, Seinfeld kijken bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2013 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zwaar vet !

Sfeer dik, sets dik, oude nummers bij Adrenalize en een episch feest !

Thx !
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten